E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 19 Яну 2014, 7:43

ico318 написа:ако шайбата ти е ф230мм,вероятно ще имаш около 0,35 още от празен ход,веднага след натискане на педала,и ще подминава с малко 0,4 нагоре в оборотите,но ти няма да го ползваш там-ще ти развърта и по-рано турбото.измислено ли е вече управлението на компресора?какво ще се случва при пускане на педала за газ,както и при покачване на оборотите,когато итъна е излишен и сработва турбото?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от b2 » 19 Яну 2014, 12:28

Браво много интересно! Действаш със замах, успех! :)
Клапана след горния въздушен филтър какъв ще е и как ще се управлява?
Ще слагаш ли електромагнит на ролката на компресора?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от TOM » 19 Яну 2014, 15:02

Някъде из моята тема има карта на компресора, по нея може да се сметне горе долу точно, кога и колко ще надува.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 19 Яну 2014, 20:25

b2 написа:Браво много интересно! Действаш със замах, успех! :)
Клапана след горния въздушен филтър какъв ще е и как ще се управлява?
Ще слагаш ли електромагнит на ролката на компресора?

Клапана ще си се управлява съвсем сам. Като има налягане то ще го държи затворен. Когато търборо започне да спулва и да не му стига дебита на чарджъра вакума ще го отвори сам. Само още не съм измислил как ще я направя тая клапа но и тя ще стане. Иначе компресора си кма фабрично електромагнит. Кеф ми включен кеф ми изключен :)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ico318 » 19 Яну 2014, 20:44

правиш отделна ремъчна шайба за компресора или ще го върти тази за пистовия ремък на колата?каква предавка е предвидена?шайбата на компресора е ф93мм.,а колко ще е задвижващата?като се отвори този клапан/може да е голям дросел с махната пружина и външно вакуумно управление,вместо оригиналното жило/,какво става с компресора?продължава да върти или ще ползваш по някакъв начин ел.съединителя?на празен ход как ще работи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от TheStorm » 19 Яну 2014, 22:08

да вземеш да нарисуваш още 2 цилиндъра на схемата :mhihi: :mhihi:

Иначе успех ... мисля че можеш да минеш през мегата нещо като прекъсвач, над примерно 4000 оборота да цъка съединителя на компресора да го изключи :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 19 Яну 2014, 23:25

ico318 написа:правиш отделна ремъчна шайба за компресора или ще го върти тази за пистовия ремък на колата?каква предавка е предвидена?шайбата на компресора е ф93мм.,а колко ще е задвижващата?като се отвори този клапан/може да е голям дросел с махната пружина и външно вакуумно управление,вместо оригиналното жило/,какво става с компресора?продължава да върти или ще ползваш по някакъв начин ел.съединителя?на празен ход как ще работи?

Правя отделна ремъчна шайба която ще е на хидравликата че ми е най близо.
Изображение
Мислил съм го с голям дросел амаот де такъв голям ? Входа на турбото е ф105 :mhihi: относно съединителя щеше ми се да направя така шайбите че когато надуе турбината примерно на 4000 оборота компресора да е в максималните си 14000 и да се изключва. Това не е проблем обаче колата ще се ползва за дрифтарка и включването и изключването му на тия високи обороти няма да му се отрази благоприятно. Затова ще го оставя да си надува постоянно. Вярно и ефекта ще е по малък но пък ще е надеждно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 20 Яну 2014, 17:48

То има от кво такъв дросел ама са мноо пара.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 20 Яну 2014, 18:11

bum_bum написа:То има от кво такъв дросел ама са мноо пара.
Въпроса е точно че не трябва да наривам една шапка с пари. Ще го мисля тия дни та дано ми роди нещо главата.
Днес пък си взех ей това парче дурал и докато чаках да ми го одрежат на ножовката тайничко си поплаках заради цената. 90 кинта само за суров материал. И стругаря ми обяви едни 50-60 кинта та и той ме "зарадва"

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Postman » 20 Яну 2014, 21:25

slavianko написа:...И стругаря ми обяви едни 50-60 кинта та и той ме "зарадва"

Занеси му и чертеж на профила, за да не му се налага да размишлява над него...

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 20 Яну 2014, 21:48

Postman написа:
slavianko написа:...И стругаря ми обяви едни 50-60 кинта та и той ме "зарадва"

Занеси му и чертеж на профила, за да не му се налага да размишлява над него...

Изображение

Ти вярваш ли ми че днес точно над това размишлявахме ? Много ти благодаря за чертежчето :bowdown:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 29 Яну 2014, 18:39

Малко по малко нареждам пъзела. :)

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 30 Яну 2014, 18:31

Търси се гъвкав маркуч на ф76 с който да свържа филтъра към чарджъра. От къде мога да си закупя такова чудо ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slatanic » 30 Яну 2014, 18:37

Напиши смукателен маркуч в гугугъл и току виж си намерил необходимото.
Е такъв Изображение
Ма не знам кой са фирмите във вашият район.Ако хич няма пиши да купим от тук и да ти пратя. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от VRPerformance » 30 Яну 2014, 22:44

slavianko написа:Търси се гъвкав маркуч на ф76 с който да свържа филтъра към чарджъра. От къде мога да си закупя такова чудо ?

Изображение на Вяра в магазина има като тоя на снимката,разтяга се,здрав е и мисля че е точно толкова колкото ти трябва понеже перфектно пасва на входа на дебитомера ми,завърти се там :)

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook