E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
ico318 написа:ако шайбата ти е ф230мм,вероятно ще имаш около 0,35 още от празен ход,веднага след натискане на педала,и ще подминава с малко 0,4 нагоре в оборотите,но ти няма да го ползваш там-ще ти развърта и по-рано турбото.измислено ли е вече управлението на компресора?какво ще се случва при пускане на педала за газ,както и при покачване на оборотите,когато итъна е излишен и сработва турбото?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Браво много интересно! Действаш със замах, успех!
Клапана след горния въздушен филтър какъв ще е и как ще се управлява?
Ще слагаш ли електромагнит на ролката на компресора?

Клапана след горния въздушен филтър какъв ще е и как ще се управлява?
Ще слагаш ли електромагнит на ролката на компресора?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Някъде из моята тема има карта на компресора, по нея може да се сметне горе долу точно, кога и колко ще надува.
е21 345 0-402м 12.18


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
b2 написа:Браво много интересно! Действаш със замах, успех!![]()
Клапана след горния въздушен филтър какъв ще е и как ще се управлява?
Ще слагаш ли електромагнит на ролката на компресора?
Клапана ще си се управлява съвсем сам. Като има налягане то ще го държи затворен. Когато търборо започне да спулва и да не му стига дебита на чарджъра вакума ще го отвори сам. Само още не съм измислил как ще я направя тая клапа но и тя ще стане. Иначе компресора си кма фабрично електромагнит. Кеф ми включен кеф ми изключен

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
правиш отделна ремъчна шайба за компресора или ще го върти тази за пистовия ремък на колата?каква предавка е предвидена?шайбата на компресора е ф93мм.,а колко ще е задвижващата?като се отвори този клапан/може да е голям дросел с махната пружина и външно вакуумно управление,вместо оригиналното жило/,какво става с компресора?продължава да върти или ще ползваш по някакъв начин ел.съединителя?на празен ход как ще работи?
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
да вземеш да нарисуваш още 2 цилиндъра на схемата
Иначе успех ... мисля че можеш да минеш през мегата нещо като прекъсвач, над примерно 4000 оборота да цъка съединителя на компресора да го изключи


Иначе успех ... мисля че можеш да минеш през мегата нещо като прекъсвач, над примерно 4000 оборота да цъка съединителя на компресора да го изключи

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
ico318 написа:правиш отделна ремъчна шайба за компресора или ще го върти тази за пистовия ремък на колата?каква предавка е предвидена?шайбата на компресора е ф93мм.,а колко ще е задвижващата?като се отвори този клапан/може да е голям дросел с махната пружина и външно вакуумно управление,вместо оригиналното жило/,какво става с компресора?продължава да върти или ще ползваш по някакъв начин ел.съединителя?на празен ход как ще работи?
Правя отделна ремъчна шайба която ще е на хидравликата че ми е най близо.

Мислил съм го с голям дросел амаот де такъв голям ? Входа на турбото е ф105

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Въпроса е точно че не трябва да наривам една шапка с пари. Ще го мисля тия дни та дано ми роди нещо главата.bum_bum написа:То има от кво такъв дросел ама са мноо пара.
Днес пък си взех ей това парче дурал и докато чаках да ми го одрежат на ножовката тайничко си поплаках заради цената. 90 кинта само за суров материал. И стругаря ми обяви едни 50-60 кинта та и той ме "зарадва"

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:...И стругаря ми обяви едни 50-60 кинта та и той ме "зарадва"
Занеси му и чертеж на профила, за да не му се налага да размишлява над него...

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Postman написа:slavianko написа:...И стругаря ми обяви едни 50-60 кинта та и той ме "зарадва"
Занеси му и чертеж на профила, за да не му се налага да размишлява над него...
Ти вярваш ли ми че днес точно над това размишлявахме ? Много ти благодаря за чертежчето

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Малко по малко нареждам пъзела. 



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Търси се гъвкав маркуч на ф76 с който да свържа филтъра към чарджъра. От къде мога да си закупя такова чудо ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Напиши смукателен маркуч в гугугъл и току виж си намерил необходимото.
Е такъв
Ма не знам кой са фирмите във вашият район.Ако хич няма пиши да купим от тук и да ти пратя.
Е такъв

Ма не знам кой са фирмите във вашият район.Ако хич няма пиши да купим от тук и да ти пратя.

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Търси се гъвкав маркуч на ф76 с който да свържа филтъра към чарджъра. От къде мога да си закупя такова чудо ?


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани