Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ustineca_1990
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.01.2014
- Пол: Мъж
Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Здравейте колеги, търсих, но не намерих отговор. Ако решат модераторите да изтрият темата. Значи случи се следното :
Вдигна ми се температурата на водата, подадох газ за да завърти водата по-бързо. Падна ми температурата (по показания от таблото) и отворих капачката на радиатора. Изхвърли ми водата (около 2-3 литра), беше завряла и кипна. Долях около 2 литра, но не ми стискше да я запаля отново. Вдигнах пръчката за маслото и видях че е пресякано. Върти ми се из главата избила гарнитура. Та въпроса ми е следния :възможно ли е да има вода в цилиндрите и ако "да" как да проверя в кой или кои? И евентуално каква може да е причината? Колата е Е36 компакт с М43Б19 мотор. Нов съм в занаята и форума и се надявам да не се излагам много публично, за което се извинявам предварително
Вдигна ми се температурата на водата, подадох газ за да завърти водата по-бързо. Падна ми температурата (по показания от таблото) и отворих капачката на радиатора. Изхвърли ми водата (около 2-3 литра), беше завряла и кипна. Долях около 2 литра, но не ми стискше да я запаля отново. Вдигнах пръчката за маслото и видях че е пресякано. Върти ми се из главата избила гарнитура. Та въпроса ми е следния :възможно ли е да има вода в цилиндрите и ако "да" как да проверя в кой или кои? И евентуално каква може да е причината? Колата е Е36 компакт с М43Б19 мотор. Нов съм в занаята и форума и се надявам да не се излагам много публично, за което се извинявам предварително

Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Сваляй глава.Духнала е на 4-ти цилиндър.Като свалиш главата иди я снимай за всеки случай.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
ustineca_1990 написа:Здравейте колеги, търсих, но не намерих отговор. Ако решат модераторите да изтрият темата. Значи случи се следното :
Вдигна ми се температурата на водата, подадох газ за да завърти водата по-бързо. Падна ми температурата (по показания от таблото) и отворих капачката на радиатора. Изхвърли ми водата (около 2-3 литра), беше завряла и кипна. Долях около 2 литра, но не ми стискше да я запаля отново. Вдигнах пръчката за маслото и видях че е пресякано. Върти ми се из главата избила гарнитура. Та въпроса ми е следния :възможно ли е да има вода в цилиндрите и ако "да" как да проверя в кой или кои? И евентуално каква може да е причината? Колата е Е36 компакт с М43Б19 мотор. Нов съм в занаята и форума и се надявам да не се излагам много публично, за което се извинявам предварително
Колега , антифриз в цилиндрите може й да попада , ама няма да я видиш там , тя изгаря и излиза през ауспуха във вид на гъст бяло-сив дим... (по принцип има вариянт да се отвият свещите и по цвета им , човек , който разбира , би могъл да прецени какво е имало в цилиндрите )
Щом ти е пресечено маслото , значи смесва антифриз с масло , причината е гарнитурата на главата (както вече ти каза колегата в предния коментар и както сам преполагаш)...
По написаното наистина личи , че има доста неясни за теб неща за това ще кажа нещо банално , но реално - иди на майстор , там ще ти кажат какво е положението и какво трябва да се направи ...
Съвет - не отваряй капачката на радиатора при загрял/прегрял мотор !
- ustineca_1990
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Благодаря, колеги. Май ще се кара на майстор другата седмица. До тогава съм решил да проверя дали ми работи перката на радиатора, датчика, който я включва и термостата, защото в паниката не обърнах внимание дали охлажда.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Датчика и термостата направо го сменяй, ако не си го направил скоро. Не са много скъпи, но могат да направят много поразии.
- ustineca_1990
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Точно това направих, сложих термостата в купичка вода на котлона. Малко по-късно водата завря, а термостата отвори на 4-5 минута след завирането. Между другото, термостата е от Голф 2 и знам че трябва да отвори на 94-96 градуса. Ако някой мисли, че не може да работи така - работи вече 2 години и сигурно му е дошло времето. Иначе датчика нещо не знам как да го замеря, може би трябва да го стопля и него та да затвори веригата... не знам, но май термостата ще е проблема. Утре ще взема нов и ще го тествам...
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Вземи за голф 3 тоя път, по-добри са 

- ustineca_1990
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Вчера бях малко подпийнал и изпаднах в дълбоки изказвания. Но днес ми доказаха че съм абсолютен аматьор.
Маслото което реших че е пресякано - не е, имало е конденз на щеката на маслото. Има бозав цвят. Имаше го и на капачката. Свещите ги проверих, карам колата на газ и ми казаха че трябва да имат керемиден отенък. Така беше. Маслото е под минимума доста. Причината е в гарнитурката между двигателя и стойката за филтъра. Смених е. Смених и термостата (пак от голф2 , но по-качествен
). Върши работа. Смятам да сменя маслото, да е оправя и да видя как е. Но сега изниква вапроса: Как може да се получи конденз в мотора? Може ли да влиза вода от някъде в цилиндрите. Разбирам, че съм малко малоумен, но ще е от полза и на други колеги (няма да ги споменавам че ше се сърдят). Базикайте се спокойно, държа на майтап 



- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Защо слагаш термостат от гоуф2? Сложи си от БМВ за богаааааааа
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Как така на 96 градуса? Правиш си експерименти със най-неподходящата част от колата. Вземи си термостат за твоя двигател, или по-добре карай без.
Това в крайна сметка си е нещо като консуматив.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Е36 си остава най-якия раздел от форума... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
И аз щях да ти кажа първо да провериш капачката на маслото, защото и аз преди като имах м40, което карах зимата само на малки разстояния и имаше подобно нещо:yes:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Без малко да повярвам, че някой е успял да убие един от най-дуракоустойчивите мотори 
Но научих нещо полезно: не знаех, че Гоуфовите термостати са със същият корпус
Може ли да споделиш как успя да прегрееш колицата зимата... и наистина ли караш с вода?

Но научих нещо полезно: не знаех, че Гоуфовите термостати са със същият корпус

Може ли да споделиш как успя да прегрееш колицата зимата... и наистина ли караш с вода?

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Хвърли водата и пресече маслото - Е36
Kroki написа:Защо слагаш термостат от гоуф2? Сложи си от БМВ за богаааааааа
Най-вероятно му е предишната кола.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани