Шум от ламарина в гърнето
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Шум от ламарина в гърнето
Колеги, преди 2 дена колата беше в сервиз, сменихме релето и 2 не работещи свещи, и ми оправиха теча на антифриз, като бяха ми свалили колектора. Обаче са появи странен проблем. Като покарам колата малко, без да и давам много газ и като я изгася се чува един шум от предното и средното гърне на пукаща ламарина. Звука ми е познат от предишната ми кола, 1.8т на Ваг, като я карах по интензивно и като я изгася преди да е изстинала колата се получаваше същото, но при нормално каране нямаше звук. Също и ми се струва, че турбото се чува повече от преди. Притеснява ме при махнат колектор да не е паднал нещо вътре и турбото да го е прекарал и мръсотиите да са по гърнетата? Трудно ми се струва, обаче според вас от какво друго може да е? Шума продължава около 1 мин. Разхода ми се струва, че малко ми е завишен, но може и да си внушавам. Утре ще посетя майстора, обаче отговора от сега ми е ясен, че те не са виновни, сигурно мен ще ме обвиняват
Иначе до сега никога не съм го чувал този звук при Бмв-то. Колата е Е61 530д 218коня.
Да добавя, че шума не идва от изходящия колектор, а от гърнетата на 100%. И колата си върви като пушка.

Да добавя, че шума не идва от изходящия колектор, а от гърнетата на 100%. И колата си върви като пушка.
- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: Шум от ламарина в гърнето
Моята също пука, като я изгася, аз го отдавам на изстиването 

Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Шум от ламарина в гърнето
Обaче преди го нямaше товa пукaне колегa, кaк точно след кaто излезнa от сервизa се появи незнaм
Re: Шум от ламарина в гърнето
След смяната на тези компоненти колата най-вероятно е влязла в регенерационен цикъл на ДПФ-а. (Предполагам имаш, ако да, чети надолу
)
Виж в INPA-та в двигателния модул на Information Messages (тук ще пише кога за последно е пускала регенерация) - много вероятно да ти се е включила регенерация, а тя вдига температурата в гърнетата много към 6-700 градуса, и тогава пука, защото са здраво изпечени.
Ако е така, съвета ми е да изкараш колата на по-дълго пътуване 20-30-40км. извънградско с оборити над 2500 за да може да приключи целият регенерационен цикъл, защото сега колата пуска регенерация, но не я довършва. Повишен разход също може да се обясни с регенерацията, така че съм почти 100% сигурен, че това ти е "проблема".

Виж в INPA-та в двигателния модул на Information Messages (тук ще пише кога за последно е пускала регенерация) - много вероятно да ти се е включила регенерация, а тя вдига температурата в гърнетата много към 6-700 градуса, и тогава пука, защото са здраво изпечени.

Ако е така, съвета ми е да изкараш колата на по-дълго пътуване 20-30-40км. извънградско с оборити над 2500 за да може да приключи целият регенерационен цикъл, защото сега колата пуска регенерация, но не я довършва. Повишен разход също може да се обясни с регенерацията, така че съм почти 100% сигурен, че това ти е "проблема".
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Шум от ламарина в гърнето
Колегата пише: Като покарам колата малко! Регенерацията си иска каране ,а и в това студено време ...едва ли.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Шум от ламарина в гърнето
Забравих да спомена, че нямам регенерация вече 3ти месец, с махнат дпф и кат, съм+софтуерно премахване. Затова се изключва кати вариант. Сън не ме хвана и слезнах в гаража, пуснах инпа, и ми изкара грешка за свеща на 3ти цилиндър, уш беше ги сменял изгорелите и всичко беше ок, но не е. И другата грешка се шашнах направо, защото беше за air mass sensor-дебитомера. Няма прекъсване, или нещо друго колата си върви. Пробвах се да изтрия грешките, за дебитомера не ми позволи, а си остава забита. Свалих и го почистих, напръсках буксите с контакт спрей и обратно, но пак си остана забита. Понеже нафтата беше на свършване, отидох и заредих догоре и разхода излезна 11,3. Като 200км преди и 300км след майстора бях минал 50/50 градско и извън. Разхода ми се струва доста завишен. Интересно ми е защо не ми дава да изтрия грешката на дебитомера....
P.S.. Колеги, по чужди форуми прочетах, и при други са е появил този проблем след смяна на дюзи и реле, а при един са е оправил, след като свалил колекторите и ги е изчистил. Щом не мога да си изтрия грешката, да не са ми прекъснали някакъв кабел? Вече наистина по-добре сам да се мъча пред нас, вместо да имам главоболия след сервиз......
P.S.. Колеги, по чужди форуми прочетах, и при други са е появил този проблем след смяна на дюзи и реле, а при един са е оправил, след като свалил колекторите и ги е изчистил. Щом не мога да си изтрия грешката, да не са ми прекъснали някакъв кабел? Вече наистина по-добре сам да се мъча пред нас, вместо да имам главоболия след сервиз......
Re: Шум от ламарина в гърнето
Atsalov написа:Колегата пише: Като покарам колата малко! Регенерацията си иска каране ,а и в това студено време ...едва ли.
Никакво каране не иска регенерацията, има ли високо налягане и нормална работна тембература веднага се пуска регенерацията.
@hol1gans, щом пука гърнето това е от висока температура (премери каква е температурата на гърнето с някакъв термометър), щом нямаш DPF не знам от какво може да става това освен ако не е премахнат хубаво софтуерно? В информационните съобщения погледна ли?
Re: Шум от ламарина в гърнето
След регенерация е напълно нормално. И теб да те пекат с над 700 градуса и ти ще пукаш 

Re: Шум от ламарина в гърнето
При мен пука само след регенерация или ако съм и раздавал здраво газта.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Шум от ламарина в гърнето
Колеги, изрично съм написал, че от 3 месеца нямам дпф- нямам и регенерация и до сега съм няма този проблем. Проблема се появи след сервиза. А грешката си е 3FD0 Air Flow Meter - Deviation too High. Не намирам почти никаква информация за тази грешка.
Понеже днес нямам друга работа, слизам в гаража и почвам да разглобявам колектора. Ще го изчистя както си му е реда, ще сменя свеща на 3ти цилиндър и да погледна да не е прекъснал нещо по с-мата.
Понеже днес нямам друга работа, слизам в гаража и почвам да разглобявам колектора. Ще го изчистя както си му е реда, ще сменя свеща на 3ти цилиндър и да погледна да не е прекъснал нещо по с-мата.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Шум от ламарина в гърнето
Значи, досега се мъчих с колата. Свалих колектора, смених свеща, измих добре колектора, като излезнаха бая мръсотии, подсуших и гледах вакум маркучите-нямаше спукан, откачих всички датчици и ги напръсках с контакт спрей и всичко обратно. После пак си свалих дебитомера и го изчистих наново, но грешката си остана. Просто не се трие. Иначе след чистенето на колектора, колата тръгна много по-добре. Няма никакво прекъсване или замисляне, което ме кара, че не е от дебитомера.
signalabweichung zu hoch in volllast
error present now but not yet stored debouncing phase
error would not cause a warning lamp to light up
fehler in entprellphase
Това ми пише.....твърде висок сигнал, обаче на кое?
signalabweichung zu hoch in volllast
error present now but not yet stored debouncing phase
error would not cause a warning lamp to light up
fehler in entprellphase
Това ми пише.....твърде висок сигнал, обаче на кое?
Re: Шум от ламарина в гърнето
Нали не е сменян дебитомера?Показва все едно че е сменян с нов и трябва програмиране/ресетване на запаметените адаптации/.
Последна промяна memorex на 13 Яну 2014, 23:35, променена общо 1 път
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Шум от ламарина в гърнето
iceblast написа:След регенерация е напълно нормално. И теб да те пекат с над 700 градуса и ти ще пукаш
А тези 700 градуса с какво ги достигаш освен с каране и претваряне на дроселовата клапа???
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани