Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5amt8f
Как го виждате този биймър ? Странно, че няма снимки отвътре
Как го виждате този биймър ? Странно, че няма снимки отвътре
Последна промяна dpopov на 11 Яну 2014, 21:49, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги дайте съвет, понеже ми излезе възможност да взема кола на инвалид т.е да не плащам данък и винетка, засега оставих на втори план желаното 330, от тези които влизат в ограничението, а именно - обем на двигателя до 2000 куб.см и с мощност до 117,64 kW към кой двигател да се насоча като най удачен
По принцип не ми се иска да е дизел на тия годинки и предпочитам бензин на газ, но примерно 318 143к.с няма ли да е доста по-муден от 150к.с дизела или е малка разликата като динамика ?
По принцип не ми се иска да е дизел на тия годинки и предпочитам бензин на газ, но примерно 318 143к.с няма ли да е доста по-муден от 150к.с дизела или е малка разликата като динамика ?
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Дизел 150 к.с. ог 0 до 100 8,7 сек
Бензин 143 к.с. от 0 до 100 9.3 сек
Бензин 143 к.с. от 0 до 100 9.3 сек
С много любов към децата!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
stormrider написа:Дизел 150 к.с. ог 0 до 100 8,7 сек
Бензин 143 к.с. от 0 до 100 9.3 сек
Много ми е интерерсно като някой попита дали между две коли има разлика във вървежа и някой напише данните от 0 до 100, тази кола нали няма да я кара на драг че да го вълнува толкова 0 - 100км/ч? Много по-важна е резликата в доускорението, когато караш с 50км/ч как ще се държи колата като настъпиш педала и искаш да изпревариш предния, така и с 100км/ч. Това според мен и "разликата във вървежа" защото като застанеш на светофра трудно ще усетиш една секунда разлика в ускорението. Както преди в Е39 питаха за разлика между 528 и 530 където точно до 100 разликата е много малка, но като подкараш и двете коли разликата в поведението е много по-различна. Знам ли може и проблема да е в моя телевизор..

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Това е сухата статистика. Много ясно, че разликата от 0,7 секунди е много субективна.Много ясно, че дизела ще е по пъргав и по еластичен. Много ясно, че дизела след 4500 оборота вече е приключил, а бензина е в стихията си.Интересно е да се сравняват дизел и бензин с еднакви коне.Последната 3та серия и дизела и бензина 2 мотора е с 184 к.с.Производителя определя бензина за по пъргав,макар и минимално.Както каза и колегата,може проблема да е в моя телевизор.
С много любов към децата!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
stormrider написа:Това е сухата статистика. Много ясно, че разликата от 0,7 секунди е много субективна.Много ясно, че дизела ще е по пъргав и по еластичен. Много ясно, че дизела след 4500 оборота вече е приключил, а бензина е в стихията си.Интересно е да се сравняват дизел и бензин с еднакви коне.Последната 3та серия и дизела и бензина 2 мотора е с 184 к.с.Производителя определя бензина за по пъргав,макар и минимално.Както каза и колегата,може проблема да е в моя телевизор.
Кви стихиии кой е приключил?Говорите си ей така да има какво да се каже...единствено 318 (143) може да е що годе сравнима с 320д..от там нагоре никъв шанс за дизела при който и да е мотор с еднаква кубатура...
На дизела не му трябват след 4000оборота защото кривата пада и е безсмислено над тях...а това че свършавали а бензина почвал няма нииищо общо...защото единия сила има от 2000-4500 айде другия от 4500 - 6500 .....квото искате ги правете са си 2000оборота...обаче Нм и к.с единия го дистига 2 пъти по-бързо при оборотите..
318- н46 срещу 320д фейс - почти еднакво ускорение - пробвали сме се с колега...но при дизела едни 300лв и разликата става голяма...
От 320и нагоре всичко е по-бързо и за мен лично по контролируемо от печкатаглавно заради плавното разгъване на атмосферния мотор..
А новите как няма да дават предимство на бензина като е турбо


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
dpopov написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389113189710697&f1=details&slink=5amt8f
Как го виждате този биймър ? Странно, че няма снимки отвътре ..
На тая цена, по-добре да си вземе човек x5,e60,e90, но не и 46ца!!! Парите са добри, за някой който ги има в излишък.
На снимката където са 2те 46ци, другата изглежда много по-добре

Колегата Bavarcho е прав, трябва човек да се повози или ако има възможност да покара и двата мотора, за да прецени, кое ще го устрои повече.
Но дали ще е 330I или 330d мисля че все ще е "удоволствие от шофирането", просто тези мотори нямат нищо общо 320ките.
Бъди честен пък да става квото ще
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
bmw55 написа:
На тая цена, по-добре да си вземе човек x5,e60,e90, но не и 46ца!!! Парите са добри, за някой който ги има в излишък.
На снимката където са 2те 46ци, другата изглежда много по-добре![]()
Личи си че хал хабер си нямаш от Е46

Все още има хора(като мен) готови да дадат и над 10 000 евро за Е46 вместо раздрънкани италиански кошници x5,e60,e90
гледай 14-годишна кола за 10 000 евро
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5au3lg
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Мерси 
Значи при 318/320 общо взето колеги клоните към дизела. Макар че все си мисля, че при тия стари коли, ако взема дизел "спестеното " от данък и винетка ще е смешно на фона на някое типично дизелово ремонтче. Вярно, че е до късмет каква кола уцелиш
Искам и също да попитам, че забравих. Държа да е с DSC, това от годината на производство ли зависи или от нивото на оборудване ?

Значи при 318/320 общо взето колеги клоните към дизела. Макар че все си мисля, че при тия стари коли, ако взема дизел "спестеното " от данък и винетка ще е смешно на фона на някое типично дизелово ремонтче. Вярно, че е до късмет каква кола уцелиш
Искам и също да попитам, че забравих. Държа да е с DSC, това от годината на производство ли зависи или от нивото на оборудване ?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ilia1984 написа:bmw55 написа:
На тая цена, по-добре да си вземе човек x5,e60,e90, но не и 46ца!!! Парите са добри, за някой който ги има в излишък.
На снимката където са 2те 46ци, другата изглежда много по-добре![]()
Личи си че хал хабер си нямаш от Е46
Все още има хора(като мен) готови да дадат и над 10 000 евро за Е46 вместо раздрънкани италиански кошници x5,e60,e90
гледай 14-годишна кола за 10 000 евро
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5au3lg
Поне да беше показал някоя която не е въртяня

Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Kris написа:Поне да беше показал някоя която не е въртяня
Тази намерих под ръка

В Е46 има нещо красиво и истинско което ми харесва не бих я заменил за е90 или е60
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
A80 написа:Искам и също да попитам, че забравих. Държа да е с DSC, това от годината на производство ли зависи или от нивото на оборудване ?
Мисля, че всички след фейс /2002 год./ са с ДСЦ , което според мене е за предпочитане. Някъде назад в темите имаше
и редки случаи, за коли 2001 год с ДСЦ. Отделно пък май може от асц да се ъпгрейд към дсц. Модулчето, софтуер малко и си ок.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
nikolae написа:Отделно пък май може от асц да се ъпгрейд към дсц. Модулчето, софтуер малко и си ок.
аха да знаеш

като не си правил нещо не говори така


- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Къде го вкара ся, тва М3 в темата... Всеки си има приом в живота, моят ми казва че всичко над 11-12000лв. за е46 (без М3) са много.
Относно дизела и бензина, знам че в зависимост от годината и броя на скоростите, съединителя+маховика на печка 320, подминава 1500лв.
Освен това, там има нещо което също е от значение в какво състояние е - духалката! А и 4 цилиндрова печка .....
На 318-ката ако й се бодне един ГИ, ще е по-рентабилна за каране. Тука пак стигаме до въпроса на избор и предпочитание!
Аз лично съм за 318-ката.
Относно дизела и бензина, знам че в зависимост от годината и броя на скоростите, съединителя+маховика на печка 320, подминава 1500лв.
Освен това, там има нещо което също е от значение в какво състояние е - духалката! А и 4 цилиндрова печка .....
На 318-ката ако й се бодне един ГИ, ще е по-рентабилна за каране. Тука пак стигаме до въпроса на избор и предпочитание!
Аз лично съм за 318-ката.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
kokok0 написа:На 318-ката ако й се бодне един ГИ, ще е порентабилна за каране. Тука пак стигаме до въпроса на избор и предпочитание!
Аз лично съм за 318-ката.
Конкретно си за 318 N42 valvotronic двигател за които има отделна тема от "доволни" потребители

Тъй като ти и BMW 55 сте експерти по двигатели на бмв аз се отеглям да пиша повече по темата

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани