E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от biko » 20 Ное 2013, 20:53

един от големите проблеми на Е34ките е звиването иначе евала за колата
П.с. тази писта е почупи кола
само най-добрите умират млади

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от KPETEH » 21 Ное 2013, 15:37

Не е от завиването! От ръчнната е! Прекалява се с нея в глобален мащаб. Колите с предно "дрифтат" с ръчна...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 21 Ное 2013, 17:32

nesko написа:http://www.youtube.com/watch?v=4ec3bypVh-E&feature=c4-overview&list=UU-A2BVZfVxb9i-3gn-tLPzw
Мани го тоя варел па и ти. Тя не ще да върви петицата. Тук един преди време беше писал че вървяла колкото на брат му 28-цата ти клипчета ще пускаш да се излагаме само :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 26 Дек 2013, 18:37

Дядо коледа ми донесе подаръкИзображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 30 Дек 2013, 1:50

Едно бързо въпросче. Понеже чугуна на новата турбина е за twin scroll дайте едно мнение заслужава ли си да преправям целият изпускател. Ако има ефект ще си е...а душата и ще го правя но ако няма само да сменям фланеца и да не се вкарвам във филми наново. Чакам вашите мнения ако излбщо някой отговори
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ТУРБО » 30 Дек 2013, 12:42

Ако целия колектор се направи за туин скрол има ефект,турбината ще се развърта малко по-рано.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 30 Дек 2013, 13:01

На теотия го дават така да. Въпроса ми е някой дали има лични наблюдения. То че ще трябва да го преправям целият е ясно. Въпроса е дали ще си заслужава трудъ щото никан не е малко
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ТУРБО » 30 Дек 2013, 22:02

Ами щом на теория е така значи наистина е така иначе едва ли щяха да се правят туин скрол,а дали си заслужава ти си знаеш :D ,разликата е около 300 оборота примерно,не е кой знае колко,но пак си е разлика.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 31 Дек 2013, 7:34

ТУРБО написа:Ами щом на теория е така значи наистина е така иначе едва ли щяха да се правят туин скрол,а дали си заслужава ти си знаеш :D ,разликата е около 300 оборота примерно,не е кой знае колко,но пак си е разлика.

300 оборота не са никак малко. В предвид това че тая турбина е огромна и ще се развърта доста нагоре в оборотите 300 надолу са си оферта
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от nayden » 31 Дек 2013, 9:53

смени чугуна с по-малък и single entry , че е много възможно да стане неприятна за каране

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от AVGO » 31 Дек 2013, 16:59

За 300 оборота за мене не си струва цялата играчка...
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 31 Дек 2013, 17:18

nayden написа:смени чугуна с по-малък и single entry , че е много възможно да стане неприятна за каране

Сложна работа да намеря такъв по малък чугун. Напълно вероятно е да стане неприятна за каране. Ако се получи такъв ефект съм замислил да добавя и едно малко компресорче към целият панаир под капака :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ТУРБО » 01 Яну 2014, 12:29

Ще се вкараш във филма с тез компресорчета :)
По-добре виж някое Холсетче да изнамериш,HX35 ще ти е идеална за дрифт,с тази едва ли ще можеш да пързаляш.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 01 Яну 2014, 17:11

ТУРБО написа:Ще се вкараш във филма с тез компресорчета :)
По-добре виж някое Холсетче да изнамериш,HX35 ще ти е идеална за дрифт,с тази едва ли ще можеш да пързаляш.

Аз не съм излизал от филма :mhihi: Все си мисля че не е толнова сложно да се добави и едно компресорче. Пък първоначално някак ще се науча да пързалям и с тая турбина. Щом ония големите могат с такива значи не е невъзможно. А ако толкова не се получи винаги мога да мина на нещо по малко. Зора е от малко на голямо. Иначе става за два дена.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 02 Яну 2014, 18:55

Отказах се от twin scroll-a. Днес като отидох в гаража и като наложих новата турбина и тя взе че си заспа на мястото. само фланеца ще сменя на ипускателя и съм аз. Предполагам ще е по добре с туин скрола обаче ще си избегна цялата галимация да правя почти на ново колектора. Ще настроя и ще пробвам едно две карания. Ако не съумея да я карам ще обмисля варианта да добавя компресор. Вече видях няколко такива проекта няма да съм първият.

Ей я на точното си място.

Изображение

Ще останат да преправя турбо пътищата и тия за филтъра и съм на дайно :)

Тук малко сравнени една до друга :lol:

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook