Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bossorange
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:http://www.google.bg/imgres?start=177&biw=1366&bih=642&tbm=isch&tbnid=l5372BJhf_sA3M:&imgrefurl=http://forum.bmw5.co.uk/topic/77899-2007-e60-530d-changed-my-thermostats-todayyet-another-guide/&docid=XkQ99dPcN2CGDM&imgurl=http://i1177.photobucket.com/albums/x342/mjojom/P1010082_2160x16201.jpg&w=1024&h=768&ei=26qbUrnmI8fZtQaDhoHoCA&zoom=1&ved=1t:3588,r:77,s:100,i:235&iact=rc&page=8&tbnh=170&tbnw=211&ndsp=25&tx=121&ty=78
Най-первия (тънкия) маркуч на снимката. Няма как да не го забележиш. Като застанеш пред колата в ляво на радиатора почти от посредата излиза, и отива към топлообменника. 100% сам сигурен, че като си го смениш, ще се радваш на колата като в първия ден от покупката
Кой е този маркуч точно, че не ми става ясно. Ако може със стрелка да се посочи. Мерси.
Продавам си колата
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Най- отдолу на снимката има един тънък и дълъг маркуч, който на снимката минава отгоре на капака за двигателя, точно до надписа на BMW. Ако пак не си разбрал по-късно или утре ще го посоча с стрелка, че сега нямам време.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
bossorange написа:hol1gans написа:http://www.google.bg/imgres?start=177&biw=1366&bih=642&tbm=isch&tbnid=l5372BJhf_sA3M:&imgrefurl=http://forum.bmw5.co.uk/topic/77899-2007-e60-530d-changed-my-thermostats-todayyet-another-guide/&docid=XkQ99dPcN2CGDM&imgurl=http://i1177.photobucket.com/albums/x342/mjojom/P1010082_2160x16201.jpg&w=1024&h=768&ei=26qbUrnmI8fZtQaDhoHoCA&zoom=1&ved=1t:3588,r:77,s:100,i:235&iact=rc&page=8&tbnh=170&tbnw=211&ndsp=25&tx=121&ty=78
Най-первия (тънкия) маркуч на снимката. Няма как да не го забележиш. Като застанеш пред колата в ляво на радиатора почти от посредата излиза, и отива към топлообменника. 100% сам сигурен, че като си го смениш, ще се радваш на колата като в първия ден от покупката
Кой е този маркуч точно, че не ми става ясно. Ако може със стрелка да се посочи. Мерси.
На тази снимка се вижда по добре. Най от долу на снимката, с двете зелени точки върху маркуча който излиза от ляво, по средата на радиатора:
http://i1177.photobucket.com/albums/x34 ... x16201.jpg
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
- bossorange
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Май се ориентирах, мерси.
Иначе бях сменил охладителя на ск кутия(застраховтелите го бяха сменили, бях влязъл в една канавка) и ми е интересно дали и термостата на топлообменника е сменен(дали са на едно място), или двете се на различни места.
Иначе бях сменил охладителя на ск кутия(застраховтелите го бяха сменили, бях влязъл в една канавка) и ми е интересно дали и термостата на топлообменника е сменен(дали са на едно място), или двете се на различни места.
Продавам си колата
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Както бях писал и аз съм с такъв проблем!
Да споделя и ако има мнения ще съм благодарен.
При външна темп.1-2 гр. колата поддържа между 55-72 гр. в зависимост от карането.
Започнах от смяна на малък термостат- никакъв резултат.
Смених и големия/ да уточня само оригинални термостати/-никакъв резултат.
В сервиза изказаха съмнение 1-към хиляда за нередовни термостати и сложихме нови-никакъв резултат.
Сменихме и капачката на разшерителния съд-никакъв резултат.
От там отидох в Бовакар-
Обясниха ми,че не са сигурни дали съм сложил оригинални термостати и за да я оправят трябва те да ми доставят и поставят термостатите!!!
Доставиха ги и ги поставиха
-никакъв резултат!!!!
Започнаха с тестове- на место при 30 мин.форсиране достигнаха темп.90 гр. След като колата тръгне да се движи темп. почва да пада до 65 гр.
Пречупиха маркуча,който колегата по горе обяснява,че е за топлообменника на ск.кутия.На практика го елиминираха-никакъв резултат
Казаха,че такъв случай не са имали-
След празниците ще правят запитване до bmw-Германия да им помагат от там
Само ,че на мен ми омръзна да плащам и резултат никакъв
Проба-грешка
Моля ви за мнения![поклон :bowdown:](./images/smilies/bowdown.gif)
Да споделя и ако има мнения ще съм благодарен.
При външна темп.1-2 гр. колата поддържа между 55-72 гр. в зависимост от карането.
Започнах от смяна на малък термостат- никакъв резултат.
Смених и големия/ да уточня само оригинални термостати/-никакъв резултат.
В сервиза изказаха съмнение 1-към хиляда за нередовни термостати и сложихме нови-никакъв резултат.
Сменихме и капачката на разшерителния съд-никакъв резултат.
От там отидох в Бовакар-
Обясниха ми,че не са сигурни дали съм сложил оригинални термостати и за да я оправят трябва те да ми доставят и поставят термостатите!!!
Доставиха ги и ги поставиха
![бам! бам! :bang:](./images/smilies/violent.gif)
Започнаха с тестове- на место при 30 мин.форсиране достигнаха темп.90 гр. След като колата тръгне да се движи темп. почва да пада до 65 гр.
Пречупиха маркуча,който колегата по горе обяснява,че е за топлообменника на ск.кутия.На практика го елиминираха-никакъв резултат
Казаха,че такъв случай не са имали-
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
След празниците ще правят запитване до bmw-Германия да им помагат от там
Само ,че на мен ми омръзна да плащам и резултат никакъв
Проба-грешка
Моля ви за мнения
![поклон :bowdown:](./images/smilies/bowdown.gif)
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10491
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Щом си взел от тях оригинални и са ги сменили, ще ровят докато решат проблема. Не ги оставяй да вдигнат рамене.
Never mistake motion for action...
- mak1n7osh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Колеги, на мен ми изби антифриз от оградената част на картинката (ако някой може да каже за какво е предназначена). Прилича ми на някакъв предпазен клапан. Онзи ден светна лампата на антифриза, и видях че капе от тази пластмасова част. Капе само при работещ двигател.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
garbac написа:Както бях писал и аз съм с такъв проблем!
Да споделя и ако има мнения ще съм благодарен.
При външна темп.1-2 гр. колата поддържа между 55-72 гр. в зависимост от карането.
Започнах от смяна на малък термостат- никакъв резултат.
Смених и големия/ да уточня само оригинални термостати/-никакъв резултат.
В сервиза изказаха съмнение 1-към хиляда за нередовни термостати и сложихме нови-никакъв резултат.
Сменихме и капачката на разшерителния съд-никакъв резултат.
От там отидох в Бовакар-
Обясниха ми,че не са сигурни дали съм сложил оригинални термостати и за да я оправят трябва те да ми доставят и поставят термостатите!!!
Доставиха ги и ги поставиха-никакъв резултат!!!!
Започнаха с тестове- на место при 30 мин.форсиране достигнаха темп.90 гр. След като колата тръгне да се движи темп. почва да пада до 65 гр.
Пречупиха маркуча,който колегата по горе обяснява,че е за топлообменника на ск.кутия.На практика го елиминираха-никакъв резултат
Казаха,че такъв случай не са имали-![]()
След празниците ще правят запитване до bmw-Германия да им помагат от там
Само ,че на мен ми омръзна да плащам и резултат никакъв
Проба-грешка
Моля ви за мнения
Имаш ли кори под мотора или пък жалузи пред радиатора?
Сензора за температурата дали показва правилно през цялото време.Пробвахте ли и втори начин за мерене на температурата?Например с инфраред термометър.Би трябвало да имат в сервиза .Също и на пипане се усеща.
Водна помпа предполагам върти нормално?Успех
Последна промяна memorex на 29 Дек 2013, 8:42, променена общо 1 път
- ziko_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.11.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: X6
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Колеги, при какви обороти карате тези коли ?Аз мисля да пробвам при минусови температури да карам на DS и оборотите да не падат под 2000.
При постоянна скорост от 100 км/ч оборотите са 1500 и повече от 75 градуса не е вдигала при вече сменени термостати и проверен топлообменник, а ако поддържам оборотите около 2000 мисля,че ще достигна желаната температура.Добре, че от пред жалузите работят и не се отварят до като не достигна 90 градуса![гот е без пижама :lalala:](./images/smilies/dance.gif)
При постоянна скорост от 100 км/ч оборотите са 1500 и повече от 75 градуса не е вдигала при вече сменени термостати и проверен топлообменник, а ако поддържам оборотите около 2000 мисля,че ще достигна желаната температура.Добре, че от пред жалузите работят и не се отварят до като не достигна 90 градуса
![гот е без пижама :lalala:](./images/smilies/dance.gif)
Ex Alfa Romeo 156 1.9
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Колега, аз жлузи нямам отпред, но като карам с 100 на ниски обороти на 6та ми държи на 87-88 градуса, след смяна на всичките термостати.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
А този третия термостат е само черната част от целия охладител ... нали така ?
Че за него ми искат около 200лв а за цялата част към 500 лв някъде.
Аз също съм с 2 нови термостата и ефект никакъв... ще го сменя и ако не се оправи... да му мислят застрахователите. Ще плащат тоталка![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
както всички колеги по-горе... непостоянна температура... зор до 90 градуса... и пусна ли парното и карам по-леко... до 70 пада.
Че за него ми искат около 200лв а за цялата част към 500 лв някъде.
Аз също съм с 2 нови термостата и ефект никакъв... ще го сменя и ако не се оправи... да му мислят застрахователите. Ще плащат тоталка
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
както всички колеги по-горе... непостоянна температура... зор до 90 градуса... и пусна ли парното и карам по-леко... до 70 пада.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- teto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 29.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530xd
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
450лв целия охладител+термостата ,но аз неможах да намеря само термостата навсякаде го продават целия,а гледам има някакви болчета и би трябвало да се продава и отделно?
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
teto написа:450лв целия охладител+термостата ,но аз неможах да намеря само термостата навсякаде го продават целия,а гледам има някакви болчета и би трябвало да се продава и отделно?
Толкова
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Днес разглобихме почти всичко и сменихме почти всичко без 3-тия и аз как си го обеснявам.
Има един тройник на двигателя. Той вкарва антифриза от двигателя към големия термостат и този към скоростната кутия.
Ако той е останал отворен(3-тия), той пуска директно антифриза към радиатора които принципно до 88градуса трябва да е студен. Да де... ама при мен при сменени 2-та чисто нови оргинални термостата, радиатора си беше топъл на 50-60 градуса... та до 70 градуса все топъл.
Колата 30 минути я мъчих на място да загрее до над 88 градуса и тогава си отвори големия термостат и маркуча за него си стана топъл. Но радиатора вече беше топъл. Затова загрява трудно и държи трудно тези градуси.
Благодаря на колегата hol1gans !!!
Днес с 3-ма майстори спорех за този проблем и 3-мата ме разубеждаваха. Да де.. ама ТИС и RealOem не лъжат !
Този 3-тия отваря на 82 градуса. Както се беше написало вече, той не е само за охлаждане но и за затопляне на скоростната кутия ! Приоритет си е обаче двигателя !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- bijuto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
mak1n7osh написа:Колеги, на мен ми изби антифриз от оградената част на картинката (ако някой може да каже за какво е предназначена). Прилича ми на някакъв предпазен клапан. Онзи ден светна лампата на антифриза, и видях че капе от тази пластмасова част. Капе само при работещ двигател.
Това е ЕГР термостата или така наречения малък термостат. Струва около 70 лв. оригинален в БМВ, сменя се за 10 мин.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
bijuto написа:mak1n7osh написа:Колеги, на мен ми изби антифриз от оградената част на картинката (ако някой може да каже за какво е предназначена). Прилича ми на някакъв предпазен клапан. Онзи ден светна лампата на антифриза, и видях че капе от тази пластмасова част. Капе само при работещ двигател.
Това е ЕГР термостата или така наречения малък термостат. Струва около 70 лв. оригинален в БМВ, сменя се за 10 мин.
Точно така! Малкия термостат! Успех и весели празници
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани