Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:http://www.google.bg/imgres?start=177&biw=1366&bih=642&tbm=isch&tbnid=l5372BJhf_sA3M:&imgrefurl=http://forum.bmw5.co.uk/topic/77899-2007-e60-530d-changed-my-thermostats-todayyet-another-guide/&docid=XkQ99dPcN2CGDM&imgurl=http://i1177.photobucket.com/albums/x342/mjojom/P1010082_2160x16201.jpg&w=1024&h=768&ei=26qbUrnmI8fZtQaDhoHoCA&zoom=1&ved=1t:3588,r:77,s:100,i:235&iact=rc&page=8&tbnh=170&tbnw=211&ndsp=25&tx=121&ty=78
Най-первия (тънкия) маркуч на снимката. Няма как да не го забележиш. Като застанеш пред колата в ляво на радиатора почти от посредата излиза, и отива към топлообменника. 100% сам сигурен, че като си го смениш, ще се радваш на колата като в първия ден от покупката
Кой е този маркуч точно, че не ми става ясно. Ако може със стрелка да се посочи. Мерси.
Продавам си колата
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Най- отдолу на снимката има един тънък и дълъг маркуч, който на снимката минава отгоре на капака за двигателя, точно до надписа на BMW. Ако пак не си разбрал по-късно или утре ще го посоча с стрелка, че сега нямам време.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
bossorange написа:hol1gans написа:http://www.google.bg/imgres?start=177&biw=1366&bih=642&tbm=isch&tbnid=l5372BJhf_sA3M:&imgrefurl=http://forum.bmw5.co.uk/topic/77899-2007-e60-530d-changed-my-thermostats-todayyet-another-guide/&docid=XkQ99dPcN2CGDM&imgurl=http://i1177.photobucket.com/albums/x342/mjojom/P1010082_2160x16201.jpg&w=1024&h=768&ei=26qbUrnmI8fZtQaDhoHoCA&zoom=1&ved=1t:3588,r:77,s:100,i:235&iact=rc&page=8&tbnh=170&tbnw=211&ndsp=25&tx=121&ty=78
Най-первия (тънкия) маркуч на снимката. Няма как да не го забележиш. Като застанеш пред колата в ляво на радиатора почти от посредата излиза, и отива към топлообменника. 100% сам сигурен, че като си го смениш, ще се радваш на колата като в първия ден от покупката
Кой е този маркуч точно, че не ми става ясно. Ако може със стрелка да се посочи. Мерси.
На тази снимка се вижда по добре. Най от долу на снимката, с двете зелени точки върху маркуча който излиза от ляво, по средата на радиатора:
http://i1177.photobucket.com/albums/x34 ... x16201.jpg
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Май се ориентирах, мерси.
Иначе бях сменил охладителя на ск кутия(застраховтелите го бяха сменили, бях влязъл в една канавка) и ми е интересно дали и термостата на топлообменника е сменен(дали са на едно място), или двете се на различни места.
Иначе бях сменил охладителя на ск кутия(застраховтелите го бяха сменили, бях влязъл в една канавка) и ми е интересно дали и термостата на топлообменника е сменен(дали са на едно място), или двете се на различни места.
Продавам си колата
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Както бях писал и аз съм с такъв проблем!
Да споделя и ако има мнения ще съм благодарен.
При външна темп.1-2 гр. колата поддържа между 55-72 гр. в зависимост от карането.
Започнах от смяна на малък термостат- никакъв резултат.
Смених и големия/ да уточня само оригинални термостати/-никакъв резултат.
В сервиза изказаха съмнение 1-към хиляда за нередовни термостати и сложихме нови-никакъв резултат.
Сменихме и капачката на разшерителния съд-никакъв резултат.
От там отидох в Бовакар-
Обясниха ми,че не са сигурни дали съм сложил оригинални термостати и за да я оправят трябва те да ми доставят и поставят термостатите!!!
Доставиха ги и ги поставиха -никакъв резултат!!!!
Започнаха с тестове- на место при 30 мин.форсиране достигнаха темп.90 гр. След като колата тръгне да се движи темп. почва да пада до 65 гр.
Пречупиха маркуча,който колегата по горе обяснява,че е за топлообменника на ск.кутия.На практика го елиминираха-никакъв резултат
Казаха,че такъв случай не са имали-
След празниците ще правят запитване до bmw-Германия да им помагат от там
Само ,че на мен ми омръзна да плащам и резултат никакъв
Проба-грешка
Моля ви за мнения
Да споделя и ако има мнения ще съм благодарен.
При външна темп.1-2 гр. колата поддържа между 55-72 гр. в зависимост от карането.
Започнах от смяна на малък термостат- никакъв резултат.
Смених и големия/ да уточня само оригинални термостати/-никакъв резултат.
В сервиза изказаха съмнение 1-към хиляда за нередовни термостати и сложихме нови-никакъв резултат.
Сменихме и капачката на разшерителния съд-никакъв резултат.
От там отидох в Бовакар-
Обясниха ми,че не са сигурни дали съм сложил оригинални термостати и за да я оправят трябва те да ми доставят и поставят термостатите!!!
Доставиха ги и ги поставиха -никакъв резултат!!!!
Започнаха с тестове- на место при 30 мин.форсиране достигнаха темп.90 гр. След като колата тръгне да се движи темп. почва да пада до 65 гр.
Пречупиха маркуча,който колегата по горе обяснява,че е за топлообменника на ск.кутия.На практика го елиминираха-никакъв резултат
Казаха,че такъв случай не са имали-
След празниците ще правят запитване до bmw-Германия да им помагат от там
Само ,че на мен ми омръзна да плащам и резултат никакъв
Проба-грешка
Моля ви за мнения
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10491
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Щом си взел от тях оригинални и са ги сменили, ще ровят докато решат проблема. Не ги оставяй да вдигнат рамене.
Never mistake motion for action...
- mak1n7osh
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 50
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Колеги, на мен ми изби антифриз от оградената част на картинката (ако някой може да каже за какво е предназначена). Прилича ми на някакъв предпазен клапан. Онзи ден светна лампата на антифриза, и видях че капе от тази пластмасова част. Капе само при работещ двигател.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
garbac написа:Както бях писал и аз съм с такъв проблем!
Да споделя и ако има мнения ще съм благодарен.
При външна темп.1-2 гр. колата поддържа между 55-72 гр. в зависимост от карането.
Започнах от смяна на малък термостат- никакъв резултат.
Смених и големия/ да уточня само оригинални термостати/-никакъв резултат.
В сервиза изказаха съмнение 1-към хиляда за нередовни термостати и сложихме нови-никакъв резултат.
Сменихме и капачката на разшерителния съд-никакъв резултат.
От там отидох в Бовакар-
Обясниха ми,че не са сигурни дали съм сложил оригинални термостати и за да я оправят трябва те да ми доставят и поставят термостатите!!!
Доставиха ги и ги поставиха -никакъв резултат!!!!
Започнаха с тестове- на место при 30 мин.форсиране достигнаха темп.90 гр. След като колата тръгне да се движи темп. почва да пада до 65 гр.
Пречупиха маркуча,който колегата по горе обяснява,че е за топлообменника на ск.кутия.На практика го елиминираха-никакъв резултат
Казаха,че такъв случай не са имали-
След празниците ще правят запитване до bmw-Германия да им помагат от там
Само ,че на мен ми омръзна да плащам и резултат никакъв
Проба-грешка
Моля ви за мнения
Имаш ли кори под мотора или пък жалузи пред радиатора?
Сензора за температурата дали показва правилно през цялото време.Пробвахте ли и втори начин за мерене на температурата?Например с инфраред термометър.Би трябвало да имат в сервиза .Също и на пипане се усеща.
Водна помпа предполагам върти нормално?Успех
Последна промяна memorex на 29 Дек 2013, 8:42, променена общо 1 път
- ziko_86
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.11.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: X6
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Колеги, при какви обороти карате тези коли ?Аз мисля да пробвам при минусови температури да карам на DS и оборотите да не падат под 2000.
При постоянна скорост от 100 км/ч оборотите са 1500 и повече от 75 градуса не е вдигала при вече сменени термостати и проверен топлообменник, а ако поддържам оборотите около 2000 мисля,че ще достигна желаната температура.Добре, че от пред жалузите работят и не се отварят до като не достигна 90 градуса
При постоянна скорост от 100 км/ч оборотите са 1500 и повече от 75 градуса не е вдигала при вече сменени термостати и проверен топлообменник, а ако поддържам оборотите около 2000 мисля,че ще достигна желаната температура.Добре, че от пред жалузите работят и не се отварят до като не достигна 90 градуса
Ex Alfa Romeo 156 1.9
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Колега, аз жлузи нямам отпред, но като карам с 100 на ниски обороти на 6та ми държи на 87-88 градуса, след смяна на всичките термостати.
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
А този третия термостат е само черната част от целия охладител ... нали така ?
Че за него ми искат около 200лв а за цялата част към 500 лв някъде.
Аз също съм с 2 нови термостата и ефект никакъв... ще го сменя и ако не се оправи... да му мислят застрахователите. Ще плащат тоталка
както всички колеги по-горе... непостоянна температура... зор до 90 градуса... и пусна ли парното и карам по-леко... до 70 пада.
Че за него ми искат около 200лв а за цялата част към 500 лв някъде.
Аз също съм с 2 нови термостата и ефект никакъв... ще го сменя и ако не се оправи... да му мислят застрахователите. Ще плащат тоталка
както всички колеги по-горе... непостоянна температура... зор до 90 градуса... и пусна ли парното и карам по-леко... до 70 пада.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- teto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 29.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530xd
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
450лв целия охладител+термостата ,но аз неможах да намеря само термостата навсякаде го продават целия,а гледам има някакви болчета и би трябвало да се продава и отделно?
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
teto написа:450лв целия охладител+термостата ,но аз неможах да намеря само термостата навсякаде го продават целия,а гледам има някакви болчета и би трябвало да се продава и отделно?
Толкова
Днес разглобихме почти всичко и сменихме почти всичко без 3-тия и аз как си го обеснявам.
Има един тройник на двигателя. Той вкарва антифриза от двигателя към големия термостат и този към скоростната кутия.
Ако той е останал отворен(3-тия), той пуска директно антифриза към радиатора които принципно до 88градуса трябва да е студен. Да де... ама при мен при сменени 2-та чисто нови оргинални термостата, радиатора си беше топъл на 50-60 градуса... та до 70 градуса все топъл.
Колата 30 минути я мъчих на място да загрее до над 88 градуса и тогава си отвори големия термостат и маркуча за него си стана топъл. Но радиатора вече беше топъл. Затова загрява трудно и държи трудно тези градуси.
Благодаря на колегата hol1gans !!!
Днес с 3-ма майстори спорех за този проблем и 3-мата ме разубеждаваха. Да де.. ама ТИС и RealOem не лъжат !
Този 3-тия отваря на 82 градуса. Както се беше написало вече, той не е само за охлаждане но и за затопляне на скоростната кутия ! Приоритет си е обаче двигателя !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
mak1n7osh написа:Колеги, на мен ми изби антифриз от оградената част на картинката (ако някой може да каже за какво е предназначена). Прилича ми на някакъв предпазен клапан. Онзи ден светна лампата на антифриза, и видях че капе от тази пластмасова част. Капе само при работещ двигател.
Това е ЕГР термостата или така наречения малък термостат. Струва около 70 лв. оригинален в БМВ, сменя се за 10 мин.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
bijuto написа:mak1n7osh написа:Колеги, на мен ми изби антифриз от оградената част на картинката (ако някой може да каже за какво е предназначена). Прилича ми на някакъв предпазен клапан. Онзи ден светна лампата на антифриза, и видях че капе от тази пластмасова част. Капе само при работещ двигател.
Това е ЕГР термостата или така наречения малък термостат. Струва около 70 лв. оригинален в БМВ, сменя се за 10 мин.
Точно така! Малкия термостат! Успех и весели празници
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]