Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 25.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 M40+2B18
Мечтае да кара: е30 ///

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от velin33 » 22 Дек 2013, 3:38

Колеги някой да имате ли представа някой дали мога да си купя готова планка от някой колега? :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от Rumburak » 22 Дек 2013, 18:12

Колеги,
обръщам се към Вас със следната молба за помощ:

Имам е30-ка, която преди беше с м42б18 матор, със Coil On Plug с правилните бобини, планка и т.н.
Вече съм с м44б19 в коша на е30-ката и реших да си прехвърля COP-а, с цел премахване на тъпите кабели.
Преправянето го правя с инсталация от е39 м52б28 и по тази схема
Изображение,
НО колата не пали. Връщам обратно м44-ковата бобина и кабели и колата си пали.
Къде бъркам???
:help: :help: :help:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от dicho0o » 23 Дек 2013, 10:46

Колега объркал си реда на запалване и за това не ти пали,явно твоя мотор е с други цветове или има нещо разменено.Опитай да ги разменяш и да пробваш пак то иначе няма как да стане,или ако можеш премери кой кабел на кой цилиндър ти отива от оригиналната инсталация :)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от Rumburak » 23 Дек 2013, 11:30

dicho0o написа:Колега объркал си реда на запалване и за това не ти пали,явно твоя мотор е с други цветове или има нещо разменено.Опитай да ги разменяш и да пробваш пак то иначе няма как да стане,или ако можеш премери кой кабел на кой цилиндър ти отива от оригиналната инсталация :)

Колега и аз така си мислех вчера, но няколко пъти проверих нещата и даже по тази схема на колегата пробвах :
Изображение
Но пак не пали!
Официално по ел схеми и т.н. се води, че следните цветове отиват бобините към съответните цилиндри:
Изображение
:help:
П.П.:Да не би разстоянието в дупките от капака на клапаните, до свещите да е по-голямо при м44 спрямо м42 ???
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от Rumburak » 25 Дек 2013, 14:17

Честита Коледа!
:( никой ли не може да ми помогне колеги?
:help:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от dicho0o » 25 Дек 2013, 15:14

Колега да не би да имаш пролем с бубините?
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от Rumburak » 03 Яну 2014, 11:14

dicho0o написа:Колега да не би да имаш пролем с бубините?

не колега, до последно си работеха на старият двг(м42б18)...съмнява ме от стоене само да са се прецакали... :|
Колеги, помагайте, моля Ви! :help:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 25.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 M40+2B18
Мечтае да кара: е30 ///

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от velin33 » 13 Фев 2014, 23:31

Колеги имат ли разлика лулите бобините дали са от 2.0 2.5 или 2.8 че си купих от 2.0 и не стигат :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: гумите да пушът

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от DRIFT MASHINA » 06 Мар 2014, 20:53

някои може ли да ми каже как се връзват кабелите когато бубините са отделни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от ares2 » 07 Мар 2014, 16:40

имаш предвид кои кабел към кои цилиндър? (мога да ти снимам моя ИС и кои кабел за кои цил. е )
или схема за буксата от общата ? (нея я има по нагоре)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: гумите да пушът

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от DRIFT MASHINA » 09 Мар 2014, 19:52

аз ги оправих малко го бях по разменил но след малко нерви и чудене ги навързах

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 26.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: колело с обратна дирекция
Мечтае да кара: колело с предно предаване

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от Metzeler » 15 Мар 2014, 7:25

и евентуално ще кажеш ли как ги направи или да си пускаме теми да разберем и ние незнаещите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от Rumburak » 19 Мар 2014, 9:15

Metzeler написа:и евентуално ще кажеш ли как ги направи или да си пускаме теми да разберем и ние незнаещите

В мойта е30-ка седан е насаден матор м44б19 от е36 купе 1996г.
Преди бях с м42б18 от е30 купе, на който имах COP. За да навържа инсталацията от единичната бобина към койлите - взех инсталация с конекторите от м52б28(примерно) и си изрязох конекторите само.
Навързването към жиците(които преди отиваха на кръглата букса към единичната бобина), така че да си работи на 4-ри цилиндъра, стана по следната схема:
1-ви цил. -> бял кабел
2-ви цил. -> син кабел
3-ти цил. -> червен кабел
4-ти цил. -> жълт кабел
За тези от Вас, които смятат, че е мит закротването на оборотите на празен ход :arrow: грешите :!:
:owned:
Дано съм бил полезен. ;) :wave: :bchug:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от Emilow » 03 Апр 2014, 0:12

Аз искам пак да попитам колегите,че не ми стана много ясно, каква дължина шпилки се навиват за захващането на планката и какви гумички се слагат, а също и колко гайки и шайби се слагат под планката за да е на точната височина над капака за да влязат лулите на свещите както трябва.Извинете ме ако е малко тъп въпроса но изчетох темата и това не го разбрах.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от VaLy0 » 03 Апр 2014, 8:09

Emilow написа:Аз искам пак да попитам колегите,че не ми стана много ясно, каква дължина шпилки се навиват за захващането на планката и какви гумички се слагат, а също и колко гайки и шайби се слагат под планката за да е на точната височина над капака за да влязат лулите на свещите както трябва.Извинете ме ако е малко тъп въпроса но изчетох темата и това не го разбрах.

Докато го пишеше тва, ако беше пробвал щеше сам да разбереш...
ИзображениеБъРзИя ///

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook