За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: За и против ремап-а
обсъждането тук все повече затвърди мнението за ремапове,чипове и т.н. и то е твърдо НЕ!Искам по-бърза кола тогава тези 1000 лв.(най-малко),които спестявам като не пипам нищо по колата отиват във фонд F11
,но естествено всеки сам си решава.

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: За и против ремап-а
miroleskov написа:обсъждането тук все повече затвърди мнението за ремапове,чипове и т.н. и то е твърдо НЕ!Искам по-бърза кола тогава тези 1000 лв.(най-малко),които спестявам като не пипам нищо по колата отиват във фонд F11,но естествено всеки сам си решава.
Аз даже се учудвам на колегите, как може да си оставиш колата на някакви "случайни минувачи" да ти слагат чипове и тн!

Още повече в Бълагрия майсторчетата трябва да учат още 20 -тина години, за да достигнат някакво приемливо ниво. Имам чувството, че някои хора не са яли дървото с разни абсурдни ремонти и не знаят къде се намираме и как стоят нещата.
Re: За и против ремап-а
В този ред на мисли, може ли да се направи де-мап. Смисъл аз нямам, но софта ми е пипан заради ДПФ-то. Може ли да се направи демап с оригиналния софт на колата и само една променлива за ДПФ-то да се сетне дет се вика на Off примерно?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: За и против ремап-а
Няма къде да ги научат.На ония университетите им са други.Не случайно има мерни единици с техните имена.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: За и против ремап-а
АМи ако погледнем в БГ техникумите които трябва да подготвят тези хора всъщност са населени с най-ниско интелигентните ученици. Това е лично наблюдение в няколко града в които съм живял. Тоест дори и да искаш да се занимаваш с тази професия и си интелигентен няма просто как да се забиеш в едно такова училище пълно с диваци. От там и тези училища отблъскват талантливите хора и ги насочват към други училища където тези ученици тръгват по друг път и се занимават с друга професия.
Tool - Fear Inoculum
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: За и против ремап-а
Е то ако чакаш човек със средно да ти направи ремап....Аз лично съм учил ДВГ в средното си,но изучаваното там е някакво основно ниво и после завих към хранителната индустрия(остър завой).Ако продължиш да се развиваш в тази посока и във висшето ще е малко по така,но отново далеч от софтуерите на тези машини....
П.С.Между другото не е ли добра идея да имаме тема кой с какво се занимава може да се намерят и бизнес контакти тук знае ли човек.
Sent from my iPhone using Tapatalk
П.С.Между другото не е ли добра идея да имаме тема кой с какво се занимава може да се намерят и бизнес контакти тук знае ли човек.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: За и против ремап-а
Разхода още не съм го засекъл, искам да изхарча целият резевоар за да видя. За сегя седи на 9.7 като имам само едно ходене до Перник всичко друго е градско в София от центъра до Малдост и обратно. Сега обаче времето позастудя и може би ще ми е повишен, последното зареждане беше 9.4
Относно некачествения ремап, ДПФа ми не му беше дошло време за регенерация, защото държеше перфектни наляганя, а след това драстично се повишиха, колата дори започна да реже горивото над 3500 оборота при пълна газ. Чипа беше прегледан от другият човек и веднага каза къде, какво и защо е проблема.
Мога да кача чипа тук и ти да си кажеш мнението, и да кажеш колко е AFR-то например.
Относно некачествения ремап, ДПФа ми не му беше дошло време за регенерация, защото държеше перфектни наляганя, а след това драстично се повишиха, колата дори започна да реже горивото над 3500 оборота при пълна газ. Чипа беше прегледан от другият човек и веднага каза къде, какво и защо е проблема.
Мога да кача чипа тук и ти да си кажеш мнението, и да кажеш колко е AFR-то например.
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: За и против ремап-а
miroleskov написа:Е то ако чакаш човек със средно да ти направи ремап....Аз лично съм учил ДВГ в средното си,но изучаваното там е някакво основно ниво и после завих към хранителната индустрия(остър завой).Ако продължиш да се развиваш в тази посока и във висшето ще е малко по така,но отново далеч от софтуерите на тези машини....
П.С.Между другото не е ли добра идея да имаме тема кой с какво се занимава може да се намерят и бизнес контакти тук знае ли човек.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Подкрепям...

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: За и против ремап-а
И аз
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: За и против ремап-а
[
П.С.Между другото не е ли добра идея да имаме тема кой с какво се занимава може да се намерят и бизнес контакти тук знае ли човек.
Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
В общия форум има: "С какво се занимавате?".Може би да направим само в нашия е60/61 раздел?!Други желаещи
?
П.С.Между другото не е ли добра идея да имаме тема кой с какво се занимава може да се намерят и бизнес контакти тук знае ли човек.
Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

В общия форум има: "С какво се занимавате?".Може би да направим само в нашия е60/61 раздел?!Други желаещи

Re: За и против ремап-а
Добре де, аз попитах нещо по темата, и 5 мнения на долу оф топици ... има ли дата база за всяка кола с какъв софтуер е(евентуално и последната му версия) и съответно да се свали и да се качи на нея както си е от завода?
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: За и против ремап-а
Можеш да си върнеш оригиналния софтуер за конкретното ECU с префлашване с WinKFP или ISTA-P. Правено е не един път за оправяне на каши след кофти тунери и започване отначало.
Only dead fish follow the stream...
Re: За и против ремап-а
Моята и направих ремап в Маднес Пловдив ,но май ще ги накарам да ми върнат оригиналната мощност тъй ,като не е направен както трябва. Явно на 535д не се справят с управлението на двете турбини. Може би на следващата ми кола бих и направил ,но по никакъв повод при българи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани