Проблем с въздушния компресор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Simon111
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 3.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0D , Х5 Ф15
Проблем с въздушния компресор
Здравейте колеги,имам проблем с компресора на окачването (Е61 2006г.)Доста често почна да ми се появява грешка за окачването и след диагностика на компресора се оказа че има около 7-8 бара налягане и не може да да напомпи възглавниците.Искам да попитам някой правил ли е опити да РЕЦИКЛИРА компресора и ако ДА какав е резултата и дали си заслужава интервенцията и колко пари му е излязло?Мерси предварително на всички за помоща.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Проблем с въздушния компресор
Не съм от най-разбиращите при е60/61, но мисля, че е по-добре да се вземе друг - нов или използван.
Може и да може да се ремонтира, просто не съм много запознат :Х
Може и да може да се ремонтира, просто не съм много запознат :Х
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Проблем с въздушния компресор
колега в често срещаните проблеми на Е61 е отговора на въпроса ти.Темата е закачена най от горе.Мисля,че беше най добре компресор от фейслифт,но погледни там
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с въздушния компресор
Не може да се ремонтира, провери темата за Е61 на da6ip и чети как да се излекуваш, трябвало е навременно сменяне на маркучите с плетени такива, но ако вече дава грешки, търсиш по моргите такъв от фейса, защото там филма е оправен.
- ivan vasilev
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 21.11.2013
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: Е53, 3D
Re: Проблем с въздушния компресор
Здравейте колеги. Имах същия проблем с компресора на задното окачване. Всеки ден даваше грешки, докато една сутрин като излязох установих че задницата на колата е клекнала и компресора е умрял. При разглобяването установих че входящия маркуч е почти изцяло скъсан. Демонтирах компресора, разглобих го основно и се оказа че вътре е пълен с глеч от масло и прах. Почистих го и го промих. Намазах с реметализираща добавка за двигател и го сглобих. Подадох ми напрежение от акумолатор, и го оставих да работи около 5 минути. След това отворих компресорната глава, и видях че над буталото се е събрал още боклук. Така и не разбрах от къде. Повторно го разглобих, почистих под и над буталото и намазах с реметализант. Сглобих и оставих да работи на празен ход няколко минути. Монтирах го на колата и в момента на вкарване на буксата компресора заработи и вдигна колата. Не съм мерил колко атмосвери потдържа но от тогава, вече месец нямам излязла нито веднъж грешка. Най вероятно само съм отложил за известно време кончината му но колкото изкара толкова.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с въздушния компресор
Ако почистването е било качествено И преди това боклука не е направи пастет вътре, И си сменим проблемния маркуч може би си се спасил. Като цяло преди да стане проблем е елементарно да се поправи не струва повече от 10-15 лв. за маркуча и 30 мин да го закачиш, ама след като е станало ситуацията е малко "след дъжд качулка"
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани