За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: За и против ремап-а

Мнение от Emooo » 03 Дек 2013, 19:14

timur_lenk написа:Ако искам да върви повече,ще си купя по мощен модел на BMW.Но да бъркат разни хора в ECUто,мерси.
Какво искате от тия дизели не ви знам.Достатъчно добре си вървят.Другите са бензинови с голям литраж.
Нямат нужда то римеп.Има и Мки те ептен нямат нужда.Скоро видях Х5 3,0д на 3 години пипан. Гореше антифриз,след 3 пъти сваляне на главата се оказа че поблема е в блока.Беше спукан на 2 места. На моя к..ф при махането на dpf програмираха ECUто,защото нямаше как,за сега се движа дано да е за по-дълго.Питаха ме ако искам тунинг цената е същата.Казах им НЕ. Цялата работа според мен се върти около това да гори малко и да върви много.Нали знаете колко КПД на двигатела с вътрешно горене.Гориво трябва и то много,иначе ще караме малко.

BMW предлагат вече тунинг като пакет екстра при закупуването на нова кола. Така че явно чип тунинга е приемлив и за тях. Ако дифиренцирането на моделите 520д 525д и 530д почнат да го правят само с разлика във софтуера, а не и в по-слаби задвижващи елементи по-ниските модели ще е доста изгодно да си вземеш 520д и да го чипнеш като 530д и да плащат данъци на ниски коне.

не виждам какво ще навреди на е60 525д е60 2007 с 3.0 литра дизел да има чип тунинг и да върви като 530д. Скоростната кутия и двигателя са идентични на 530д така че риска е минимален.
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: За и против ремап-а

Мнение от timur_lenk » 03 Дек 2013, 23:55

Да го направят в БМВ да,но иначе не.Когато ремапваха моята заради ДПФ,сложиха ECUто и аз качвам момчето да го возя за да я изпробваме.Бия D и се случи следното - ENGINE FAULT REDUCED POWER
Не му стана много приятно.Свалиха го пак,после тръгна.Извън рамките на фирмата БМВ не съм сигурен че някой знае какво точно да прави там.Така че в ECU давам да пипат само само в краен случай,иначе далече от колата.До колкото видях пращат моя файл в Англия на някакви разбирачи и те връщат друг.
Тези разбирачи казали че било пипано в моето ECU.Казах им да кажат цена за да разбера какво е пипано.
Не можели да разберат.Представям си какви инженерни екипи създават тези автомобили,а някой външен елемент твърди че може да рови по програмите на колата.Не съм много сигурен че ще стане.Това е моето мнение,а вие като искате си базикайте колите.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: За и против ремап-а

Мнение от iceblast » 04 Дек 2013, 11:13

Повечето чипове са пълен майтап и не са изпипани достатъчно добре, да не говорим за коли, чийто ДПФ остава наличен, направо го убиват.

Има някакви специални сметки за AFR (Air Fuel Ratio), който е съвкупност от зависимост между карти, които повечето не ги знаят. На мен един пич пак от УК уж ми направи чип, сложих го и добре, че имах едно на ум и видях, какво пави на DPF-a. Разбира се след няколко ръна за тест и проверка на стойностите видях, че налягането преди ДПФ-а се покачи и го махнах. След това колата влезе веднага в регенерация (ЗА ПЪРВИ ПЪТ ОТ КАКТО ИМАМ КОЛАТА, т.е. 4-5к км), така че смятайте какви пушеци е произвеждала в този момент и какво е поглъщал ДПФ-а :shock:

Най-добрият вариант е или човек да се разцепи да чете, за да може сам да си ги направи или поне да може да погледне основни неща или другиат вариант е да си свалите чипа и има чужди форуми, в които има теми Rate my tune, където различни хора изказват мнението си относно твоят тунинг. На базата на техните мнения и съотвено обоснования сам можеш да прецениш дали тунинга става или не.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: За и против ремап-а

Мнение от memorex » 04 Дек 2013, 14:29

Аз имам ремап и съм много доволен но доколкото знам нямам такива работи като чипове а и не е необходимо за нашите автомобили . Другото което винаги съм си мислел е че при по високо налягане преди филтъра за твърди частици , последния се запушва по-малко и обратното.Мисля че без необходимия софтуер и инженерни познания няма как да стане успешен тунинга.Ремапа доколкото знам се прави на база на специфичните параметри на отделния автомобил.Също така тези определени параметри които се коригират те за нов и по-стар автомобил/двигател ит.н не са същите.С времето се менят.Мощността пада ,горенето се влошава има износване и т.н.Самите корекции които се правят при промяна на картите за мен даже са необходими . Това в рамките на разумното без да му вземаш душата на мотора , освен ако не ти пука.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: За и против ремап-а

Мнение от Emooo » 04 Дек 2013, 15:20

Ако говорим за калпав чип тунинг със сигурност няма никой в този форум който да е ЗА.
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: За и против ремап-а

Мнение от miroleskov » 04 Дек 2013, 15:46

аз лично не бих посегнал на автомобила си.Не обичам да пипам неща по колата примерно да си затъмня прозорци или да правя някакви "Подобрения" или каквото и да било.Винаги изисквам от него да е в изправност за да се чувствам сигурен на пътя мисля това е най-важното,което се очаква от него и не жаля пари за да е в желаната кондиция.Ако някога евентуално и мен ме хване някаква мания за ремапове и чипове бих отишъл в БМВ да го направя щом има възможност.Най малкото,защото е разработен от този който е конструирал колата и знае какво,как и колко да пипне без да навреди на нещо.Понеже средното ми образование беше ДВГ и не че кой знае какво сме учили де,но си спомням доста сметки и избор на материали и чертежи имаше за едни прости мотори на ВАЗ примерно.Температури на изгорели газове,ъгли,на запалвания абе въобщеее....нищо не знаем ние за тези мотори за това си карам и глава не ме боли.!! :driving:
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 19.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 545i
Детайли за колата: E 60

Re: За и против ремап-а

Мнение от bmw545i » 04 Дек 2013, 21:49

miroleskov написа:аз лично не бих посегнал на автомобила си.Не обичам да пипам неща по колата примерно да си затъмня прозорци или да правя някакви "Подобрения" или каквото и да било.Винаги изисквам от него да е в изправност за да се чувствам сигурен на пътя мисля това е най-важното,което се очаква от него и не жаля пари за да е в желаната кондиция.Ако някога евентуално и мен ме хване някаква мания за ремапове и чипове бих отишъл в БМВ да го направя щом има възможност.Най малкото,защото е разработен от този който е конструирал колата и знае какво,как и колко да пипне без да навреди на нещо.Понеже средното ми образование беше ДВГ и не че кой знае какво сме учили де,но си спомням доста сметки и избор на материали и чертежи имаше за едни прости мотори на ВАЗ примерно.Температури на изгорели газове,ъгли,на запалвания абе въобщеее....нищо не знаем ние за тези мотори за това си карам и глава не ме боли.!! :driving:

:yes: :yes: :yes: :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: За и против ремап-а

Мнение от iceblast » 06 Дек 2013, 10:44

Аз се свързах с един пич от Дания и ми направи чип. Утре ще го кача на колата да видим какво ще стане. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: За и против ремап-а

Мнение от sawion » 06 Дек 2013, 13:19

с какъв кабел ще наливаш софтуера? Бяха ми казвали, че с обикновения за инпа и дис нещо не ставало като хората...? Какви парички ти взе за да ти направи картите?


Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 1.10.2013
Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
Пол: Мъж
Кара: '74 3.0CSi
Мечтае да кара: made by pininfarina
Детайли за колата: винаги над 200 к.с.

Re: За и против ремап-а

Мнение от rosendaal » 06 Дек 2013, 13:35

Е чак в Дания ли?
Запознайте се с дейността на Брезел-Адлер Ауто-Годеч.
Аз наскоро в подобна тема в оффтопика попитах дали случайно собственика на едно Е60 530д не е от форума-при него е направено премахване на ДПФ и ремап над 300 к.с. а последно на едно 335д са постигнали 315к.с. на колелата е графиката.
Самия той беше в Германия дълги години ,така че определено има откъде да черпи знания.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: За и против ремап-а

Мнение от iceblast » 06 Дек 2013, 14:18

Наливам с MPPS.

Проследих човека общувахме си известно време и му се доверих. От Брезел съм много доволен що се отнася до ВАГ колите ми, но за Е39 не бях.

Човека от Дания ще ми направи и втора версия на файла в с изключен ДПФ, в случай, че реша да го свалям.


Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 1.10.2013
Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
Пол: Мъж
Кара: '74 3.0CSi
Мечтае да кара: made by pininfarina
Детайли за колата: винаги над 200 к.с.

Re: За и против ремап-а

Мнение от rosendaal » 06 Дек 2013, 14:46

Интересно ми е дали веднъж купил файла и ''налял'' го в твоята кола,може ли да се използва на още Х на брой коли от форума?
може ли в подфорума да отделим специална тема и всеки с чиптунинг и възможност да предостави файлове да се ''кликне'' там и за в бъдеще да си сподели файла на съответната цена,като да речем има условие поне първите трима да си го купят само от него.После те от своя страна да си ги продадат при желание на още по трима и така.......По този начин ще стане по-достъпен ремапа а и не всеки му се занимава да търси в чужбина кадърен тунер и т.н...
Просто идея.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: За и против ремап-а

Мнение от iceblast » 06 Дек 2013, 15:04

Ако хардуера е същ би трябвало да стане. Хубаво е все пак да се изчете файла и да се прегледа, но моя файл според мен би трябвало да може да се зареди на друга 525Д с ръчни скорости.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: За и против ремап-а

Мнение от Cinder » 06 Дек 2013, 15:06

А защо не си го купите от кадърния тунер, вместо да се правите на тарикати? :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: За и против ремап-а

Мнение от iceblast » 06 Дек 2013, 15:08

Аз съм си го купил, но все още не знам дали е 100% кадърен, но скоро ще разбера :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook