За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: За и против ремап-а
timur_lenk написа:Ако искам да върви повече,ще си купя по мощен модел на BMW.Но да бъркат разни хора в ECUто,мерси.
Какво искате от тия дизели не ви знам.Достатъчно добре си вървят.Другите са бензинови с голям литраж.
Нямат нужда то римеп.Има и Мки те ептен нямат нужда.Скоро видях Х5 3,0д на 3 години пипан. Гореше антифриз,след 3 пъти сваляне на главата се оказа че поблема е в блока.Беше спукан на 2 места. На моя к..ф при махането на dpf програмираха ECUто,защото нямаше как,за сега се движа дано да е за по-дълго.Питаха ме ако искам тунинг цената е същата.Казах им НЕ. Цялата работа според мен се върти около това да гори малко и да върви много.Нали знаете колко КПД на двигатела с вътрешно горене.Гориво трябва и то много,иначе ще караме малко.
BMW предлагат вече тунинг като пакет екстра при закупуването на нова кола. Така че явно чип тунинга е приемлив и за тях. Ако дифиренцирането на моделите 520д 525д и 530д почнат да го правят само с разлика във софтуера, а не и в по-слаби задвижващи елементи по-ниските модели ще е доста изгодно да си вземеш 520д и да го чипнеш като 530д и да плащат данъци на ниски коне.
не виждам какво ще навреди на е60 525д е60 2007 с 3.0 литра дизел да има чип тунинг и да върви като 530д. Скоростната кутия и двигателя са идентични на 530д така че риска е минимален.
Tool - Fear Inoculum
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: За и против ремап-а
Да го направят в БМВ да,но иначе не.Когато ремапваха моята заради ДПФ,сложиха ECUто и аз качвам момчето да го возя за да я изпробваме.Бия D и се случи следното - ENGINE FAULT REDUCED POWER
Не му стана много приятно.Свалиха го пак,после тръгна.Извън рамките на фирмата БМВ не съм сигурен че някой знае какво точно да прави там.Така че в ECU давам да пипат само само в краен случай,иначе далече от колата.До колкото видях пращат моя файл в Англия на някакви разбирачи и те връщат друг.
Тези разбирачи казали че било пипано в моето ECU.Казах им да кажат цена за да разбера какво е пипано.
Не можели да разберат.Представям си какви инженерни екипи създават тези автомобили,а някой външен елемент твърди че може да рови по програмите на колата.Не съм много сигурен че ще стане.Това е моето мнение,а вие като искате си базикайте колите.
Не му стана много приятно.Свалиха го пак,после тръгна.Извън рамките на фирмата БМВ не съм сигурен че някой знае какво точно да прави там.Така че в ECU давам да пипат само само в краен случай,иначе далече от колата.До колкото видях пращат моя файл в Англия на някакви разбирачи и те връщат друг.
Тези разбирачи казали че било пипано в моето ECU.Казах им да кажат цена за да разбера какво е пипано.
Не можели да разберат.Представям си какви инженерни екипи създават тези автомобили,а някой външен елемент твърди че може да рови по програмите на колата.Не съм много сигурен че ще стане.Това е моето мнение,а вие като искате си базикайте колите.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: За и против ремап-а
Повечето чипове са пълен майтап и не са изпипани достатъчно добре, да не говорим за коли, чийто ДПФ остава наличен, направо го убиват.
Има някакви специални сметки за AFR (Air Fuel Ratio), който е съвкупност от зависимост между карти, които повечето не ги знаят. На мен един пич пак от УК уж ми направи чип, сложих го и добре, че имах едно на ум и видях, какво пави на DPF-a. Разбира се след няколко ръна за тест и проверка на стойностите видях, че налягането преди ДПФ-а се покачи и го махнах. След това колата влезе веднага в регенерация (ЗА ПЪРВИ ПЪТ ОТ КАКТО ИМАМ КОЛАТА, т.е. 4-5к км), така че смятайте какви пушеци е произвеждала в този момент и какво е поглъщал ДПФ-а
Най-добрият вариант е или човек да се разцепи да чете, за да може сам да си ги направи или поне да може да погледне основни неща или другиат вариант е да си свалите чипа и има чужди форуми, в които има теми Rate my tune, където различни хора изказват мнението си относно твоят тунинг. На базата на техните мнения и съотвено обоснования сам можеш да прецениш дали тунинга става или не.
Има някакви специални сметки за AFR (Air Fuel Ratio), който е съвкупност от зависимост между карти, които повечето не ги знаят. На мен един пич пак от УК уж ми направи чип, сложих го и добре, че имах едно на ум и видях, какво пави на DPF-a. Разбира се след няколко ръна за тест и проверка на стойностите видях, че налягането преди ДПФ-а се покачи и го махнах. След това колата влезе веднага в регенерация (ЗА ПЪРВИ ПЪТ ОТ КАКТО ИМАМ КОЛАТА, т.е. 4-5к км), така че смятайте какви пушеци е произвеждала в този момент и какво е поглъщал ДПФ-а

Най-добрият вариант е или човек да се разцепи да чете, за да може сам да си ги направи или поне да може да погледне основни неща или другиат вариант е да си свалите чипа и има чужди форуми, в които има теми Rate my tune, където различни хора изказват мнението си относно твоят тунинг. На базата на техните мнения и съотвено обоснования сам можеш да прецениш дали тунинга става или не.
Re: За и против ремап-а
Аз имам ремап и съм много доволен но доколкото знам нямам такива работи като чипове а и не е необходимо за нашите автомобили . Другото което винаги съм си мислел е че при по високо налягане преди филтъра за твърди частици , последния се запушва по-малко и обратното.Мисля че без необходимия софтуер и инженерни познания няма как да стане успешен тунинга.Ремапа доколкото знам се прави на база на специфичните параметри на отделния автомобил.Също така тези определени параметри които се коригират те за нов и по-стар автомобил/двигател ит.н не са същите.С времето се менят.Мощността пада ,горенето се влошава има износване и т.н.Самите корекции които се правят при промяна на картите за мен даже са необходими . Това в рамките на разумното без да му вземаш душата на мотора , освен ако не ти пука.
Re: За и против ремап-а
Ако говорим за калпав чип тунинг със сигурност няма никой в този форум който да е ЗА.
Tool - Fear Inoculum
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: За и против ремап-а
аз лично не бих посегнал на автомобила си.Не обичам да пипам неща по колата примерно да си затъмня прозорци или да правя някакви "Подобрения" или каквото и да било.Винаги изисквам от него да е в изправност за да се чувствам сигурен на пътя мисля това е най-важното,което се очаква от него и не жаля пари за да е в желаната кондиция.Ако някога евентуално и мен ме хване някаква мания за ремапове и чипове бих отишъл в БМВ да го направя щом има възможност.Най малкото,защото е разработен от този който е конструирал колата и знае какво,как и колко да пипне без да навреди на нещо.Понеже средното ми образование беше ДВГ и не че кой знае какво сме учили де,но си спомням доста сметки и избор на материали и чертежи имаше за едни прости мотори на ВАЗ примерно.Температури на изгорели газове,ъгли,на запалвания абе въобщеее....нищо не знаем ние за тези мотори за това си карам и глава не ме боли.!! 

Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: За и против ремап-а
miroleskov написа:аз лично не бих посегнал на автомобила си.Не обичам да пипам неща по колата примерно да си затъмня прозорци или да правя някакви "Подобрения" или каквото и да било.Винаги изисквам от него да е в изправност за да се чувствам сигурен на пътя мисля това е най-важното,което се очаква от него и не жаля пари за да е в желаната кондиция.Ако някога евентуално и мен ме хване някаква мания за ремапове и чипове бих отишъл в БМВ да го направя щом има възможност.Най малкото,защото е разработен от този който е конструирал колата и знае какво,как и колко да пипне без да навреди на нещо.Понеже средното ми образование беше ДВГ и не че кой знае какво сме учили де,но си спомням доста сметки и избор на материали и чертежи имаше за едни прости мотори на ВАЗ примерно.Температури на изгорели газове,ъгли,на запалвания абе въобщеее....нищо не знаем ние за тези мотори за това си карам и глава не ме боли.!!




Re: За и против ремап-а
Аз се свързах с един пич от Дания и ми направи чип. Утре ще го кача на колата да видим какво ще стане. 

- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: За и против ремап-а
с какъв кабел ще наливаш софтуера? Бяха ми казвали, че с обикновения за инпа и дис нещо не ставало като хората...? Какви парички ти взе за да ти направи картите?
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: За и против ремап-а
Е чак в Дания ли?
Запознайте се с дейността на Брезел-Адлер Ауто-Годеч.
Аз наскоро в подобна тема в оффтопика попитах дали случайно собственика на едно Е60 530д не е от форума-при него е направено премахване на ДПФ и ремап над 300 к.с. а последно на едно 335д са постигнали 315к.с. на колелата е графиката.
Самия той беше в Германия дълги години ,така че определено има откъде да черпи знания.
Запознайте се с дейността на Брезел-Адлер Ауто-Годеч.
Аз наскоро в подобна тема в оффтопика попитах дали случайно собственика на едно Е60 530д не е от форума-при него е направено премахване на ДПФ и ремап над 300 к.с. а последно на едно 335д са постигнали 315к.с. на колелата е графиката.
Самия той беше в Германия дълги години ,така че определено има откъде да черпи знания.
Re: За и против ремап-а
Наливам с MPPS.
Проследих човека общувахме си известно време и му се доверих. От Брезел съм много доволен що се отнася до ВАГ колите ми, но за Е39 не бях.
Човека от Дания ще ми направи и втора версия на файла в с изключен ДПФ, в случай, че реша да го свалям.
Проследих човека общувахме си известно време и му се доверих. От Брезел съм много доволен що се отнася до ВАГ колите ми, но за Е39 не бях.
Човека от Дания ще ми направи и втора версия на файла в с изключен ДПФ, в случай, че реша да го свалям.
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: За и против ремап-а
Интересно ми е дали веднъж купил файла и ''налял'' го в твоята кола,може ли да се използва на още Х на брой коли от форума?
може ли в подфорума да отделим специална тема и всеки с чиптунинг и възможност да предостави файлове да се ''кликне'' там и за в бъдеще да си сподели файла на съответната цена,като да речем има условие поне първите трима да си го купят само от него.После те от своя страна да си ги продадат при желание на още по трима и така.......По този начин ще стане по-достъпен ремапа а и не всеки му се занимава да търси в чужбина кадърен тунер и т.н...
Просто идея.
може ли в подфорума да отделим специална тема и всеки с чиптунинг и възможност да предостави файлове да се ''кликне'' там и за в бъдеще да си сподели файла на съответната цена,като да речем има условие поне първите трима да си го купят само от него.После те от своя страна да си ги продадат при желание на още по трима и така.......По този начин ще стане по-достъпен ремапа а и не всеки му се занимава да търси в чужбина кадърен тунер и т.н...
Просто идея.
Re: За и против ремап-а
Ако хардуера е същ би трябвало да стане. Хубаво е все пак да се изчете файла и да се прегледа, но моя файл според мен би трябвало да може да се зареди на друга 525Д с ръчни скорости.
Re: За и против ремап-а
Аз съм си го купил, но все още не знам дали е 100% кадърен, но скоро ще разбера 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани