Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
https://www.dropbox.com/s/2veumaeifcsou ... 02_610.jpg
Ето го вече при мен термостата, минах през майстора и утре го сменяме. Питах го дали се точи маслото от ск.кутия и ми каза, че не се барало маслото. Ще споделя след извънградско каране какво е положението.
Ето го вече при мен термостата, минах през майстора и утре го сменяме. Питах го дали се точи маслото от ск.кутия и ми каза, че не се барало маслото. Ще споделя след извънградско каране какво е положението.
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Най-накрая сменихме термостата на топлообменника, и няма такъв кеф, колата загря много по-бързо от преди, сега си подържа температура в града 89-91, пускам парното и пак не сваля под 88. За разхода е много рано да спомена нещо все още. Близо 2 месеца и около 800лв и най-накрая се оправи. Ако имате подобен проблем не се замисляйте а си сменете топлообменника, че при дизела е много важно да подържа оптимална температура. Старите (нови) термостати които си ги закупих вече излизат за продан на народна цена, няма смисъл да ги държа Благодаря на всеки.
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Браво,колега -дай координатите на майстора тук в темата,форумът винаги има нужда от читави майстори!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
stankata777 написа:Браво,колега -дай координатите на майстора тук в темата,форумът винаги има нужда от читави майстори!
Майстора който ми каза за термостата се казва Динко, намира се в Хасково зад OMW или по-точно зад минерала между блоковете, но той не ми го смени, ходих при него и беше пренатоварен, но вече знаех как става и го закарах при друг и ми го смени и сега сичко е 6+. На вън 6 градуса и загря много бързо с пуснато парно и си седи на 89-90.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
@hol1gans
Колега, изключително полезна тема за мен. Колата на бащата имаше проблем и след почти същите мъки като вашите, смениха топлообменника и всичко заспа.
Благодаря.
Колега, изключително полезна тема за мен. Колата на бащата имаше проблем и след почти същите мъки като вашите, смениха топлообменника и всичко заспа.
Благодаря.
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Много се радвам, че съм бил полезен.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
И аз сега чета темата аз от 3 години съм с този проблем смених даже 2 пъти малкия термостат и никакъв ефект. Май ще сменя и аз този топлообменик. Това ли е номера 17217528609 на частта?
Колега този маркуч който трябва да пипна за да съм сигурен че е от топлообменика може ли да го покажеш на снимка, че не ми е ясно точно къде е?
Колега този маркуч който трябва да пипна за да съм сигурен че е от топлообменика може ли да го покажеш на снимка, че не ми е ясно точно къде е?
Tool - Fear Inoculum
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
http://www.google.bg/imgres?start=177&b ... =121&ty=78
Най-первия (тънкия) маркуч на снимката. Няма как да не го забележиш. Като застанеш пред колата в ляво на радиатора почти от посредата излиза, и отива към топлообменника. 100% сам сигурен, че като си го смениш, ще се радваш на колата като в първия ден от покупката
Най-первия (тънкия) маркуч на снимката. Няма как да не го забележиш. Като застанеш пред колата в ляво на радиатора почти от посредата излиза, и отива към топлообменника. 100% сам сигурен, че като си го смениш, ще се радваш на колата като в първия ден от покупката
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Аз и сега и се радвам просто не гледам температурата
Tool - Fear Inoculum
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Emooo написа:Аз и сега и се радвам просто не гледам температурата
Друго е да ти загрее супер бързо, викаха ми, че 3.0д трудно загрявал, но не е така, с пуснато парно бързо загрявам и има малко понижение на разхода.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:Най-накрая сменихме термостата на топлообменника, и няма такъв кеф, колата загря много по-бързо от преди, сега си подържа температура в града 89-91, пускам парното и пак не сваля под 88. За разхода е много рано да спомена нещо все още. Близо 2 месеца и около 800лв и най-накрая се оправи. Ако имате подобен проблем не се замисляйте а си сменете топлообменника, че при дизела е много важно да подържа оптимална температура. Старите (нови) термостати които си ги закупих вече излизат за продан на народна цена, няма смисъл да ги държа Благодаря на всеки.
Интересно след като е бил повреден термостата на топлообменника, дали е оказвало някакво негативно влияние на скоростната кутия ?
- petio
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Този топлообменник според мен играе роля в двете посоки. Първо затопля маслото на кутията след студен старт, после го охлажда чрез охладителната система на двигателя. Абе общо взето изравнява температурите. И на кутията не и е добре да работи на студено, но явно с приоритет е двигателя с цел намаляване на вредните емисии и износването. Някой знае ли на колко градуса отваря тоя термостат? Смених и другите два миналата зима и колата се стопли. Оня ден влизах да гледам и беше 85 градуса на градско. Качваше до 87 и пак надолу. Изглежда ми нормално а? Вашите на колко държат тия дни? В събота беше около минус два.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
petio написа:Този топлообменник според мен играе роля в двете посоки. Първо затопля маслото на кутията след студен старт, после го охлажда чрез охладителната система на двигателя. Абе общо взето изравнява температурите. И на кутията не и е добре да работи на студено, но явно с приоритет е двигателя с цел намаляване на вредните емисии и износването. Някой знае ли на колко градуса отваря тоя термостат? Смених и другите два миналата зима и колата се стопли. Оня ден влизах да гледам и беше 85 градуса на градско. Качваше до 87 и пак надолу. Изглежда ми нормално а? Вашите на колко държат тия дни? В събота беше около минус два.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
И аз съм със сменени два термостата и вчера при +1 градус държеше 72-76 градуса.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
И аз съм с проблем относно температурата.
При преход Б-с С-я външна температура 2 гр. колата поддържаше 55-65 гр.
Смених двата термостата и капачката на разширителния съд.Никакъв резултат!
Тези дни ще влизам в Бовакар да търсят проблема.
При преход Б-с С-я външна температура 2 гр. колата поддържаше 55-65 гр.
Смених двата термостата и капачката на разширителния съд.Никакъв резултат!
Тези дни ще влизам в Бовакар да търсят проблема.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Днес ми направи впечатление че късия маркуч, след егр-термостата, беше топъл при температура на двг. около 45-50 градуса. Нормално ли е това? Не трябва ли да е топъл чак на 70 градуса, искам да кажа след като отвори термостата ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани