Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
https://www.dropbox.com/s/2veumaeifcsou ... 02_610.jpg
Ето го вече при мен термостата, минах през майстора и утре го сменяме. Питах го дали се точи маслото от ск.кутия и ми каза, че не се барало маслото. Ще споделя след извънградско каране какво е положението.
Ето го вече при мен термостата, минах през майстора и утре го сменяме. Питах го дали се точи маслото от ск.кутия и ми каза, че не се барало маслото. Ще споделя след извънградско каране какво е положението.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Най-накрая сменихме термостата на топлообменника, и няма такъв кеф, колата загря много по-бързо от преди, сега си подържа температура в града 89-91, пускам парното и пак не сваля под 88. За разхода е много рано да спомена нещо все още. Близо 2 месеца и около 800лв и най-накрая се оправи. Ако имате подобен проблем не се замисляйте а си сменете топлообменника, че при дизела е много важно да подържа оптимална температура. Старите (нови) термостати които си ги закупих вече излизат за продан на народна цена, няма смисъл да ги държа
Благодаря на всеки.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Браво,колега -дай координатите на майстора тук в темата,форумът винаги има нужда от читави майстори!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
stankata777 написа:Браво,колега -дай координатите на майстора тук в темата,форумът винаги има нужда от читави майстори!
Майстора който ми каза за термостата се казва Динко, намира се в Хасково зад OMW или по-точно зад минерала между блоковете, но той не ми го смени, ходих при него и беше пренатоварен, но вече знаех как става и го закарах при друг и ми го смени и сега сичко е 6+. На вън 6 градуса и загря много бързо с пуснато парно и си седи на 89-90.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
@hol1gans
Колега, изключително полезна тема за мен. Колата на бащата имаше проблем и след почти същите мъки като вашите, смениха топлообменника и всичко заспа.
Благодаря.![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
Колега, изключително полезна тема за мен. Колата на бащата имаше проблем и след почти същите мъки като вашите, смениха топлообменника и всичко заспа.
Благодаря.
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Много се радвам, че съм бил полезен.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
И аз сега чета темата аз от 3 години съм с този проблем смених даже 2 пъти малкия термостат и никакъв ефект. Май ще сменя и аз този топлообменик. Това ли е номера 17217528609 на частта?
Колега този маркуч който трябва да пипна за да съм сигурен че е от топлообменика може ли да го покажеш на снимка, че не ми е ясно точно къде е?
Колега този маркуч който трябва да пипна за да съм сигурен че е от топлообменика може ли да го покажеш на снимка, че не ми е ясно точно къде е?
Tool - Fear Inoculum
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
http://www.google.bg/imgres?start=177&b ... =121&ty=78
Най-первия (тънкия) маркуч на снимката. Няма как да не го забележиш. Като застанеш пред колата в ляво на радиатора почти от посредата излиза, и отива към топлообменника. 100% сам сигурен, че като си го смениш, ще се радваш на колата като в първия ден от покупката![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Най-первия (тънкия) маркуч на снимката. Няма как да не го забележиш. Като застанеш пред колата в ляво на радиатора почти от посредата излиза, и отива към топлообменника. 100% сам сигурен, че като си го смениш, ще се радваш на колата като в първия ден от покупката
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Аз и сега и се радвам просто не гледам температурата ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tool - Fear Inoculum
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Emooo написа:Аз и сега и се радвам просто не гледам температурата
Друго е да ти загрее супер бързо, викаха ми, че 3.0д трудно загрявал, но не е така, с пуснато парно бързо загрявам и има малко понижение на разхода.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:Най-накрая сменихме термостата на топлообменника, и няма такъв кеф, колата загря много по-бързо от преди, сега си подържа температура в града 89-91, пускам парното и пак не сваля под 88. За разхода е много рано да спомена нещо все още. Близо 2 месеца и около 800лв и най-накрая се оправи. Ако имате подобен проблем не се замисляйте а си сменете топлообменника, че при дизела е много важно да подържа оптимална температура. Старите (нови) термостати които си ги закупих вече излизат за продан на народна цена, няма смисъл да ги държаБлагодаря на всеки.
Интересно след като е бил повреден термостата на топлообменника, дали е оказвало някакво негативно влияние на скоростната кутия ?
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Този топлообменник според мен играе роля в двете посоки. Първо затопля маслото на кутията след студен старт, после го охлажда чрез охладителната система на двигателя. Абе общо взето изравнява температурите. И на кутията не и е добре да работи на студено, но явно с приоритет е двигателя с цел намаляване на вредните емисии и износването. Някой знае ли на колко градуса отваря тоя термостат? Смених и другите два миналата зима и колата се стопли. Оня ден влизах да гледам и беше 85 градуса на градско. Качваше до 87 и пак надолу. Изглежда ми нормално а? Вашите на колко държат тия дни? В събота беше около минус два.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- bijuto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
petio написа:Този топлообменник според мен играе роля в двете посоки. Първо затопля маслото на кутията след студен старт, после го охлажда чрез охладителната система на двигателя. Абе общо взето изравнява температурите. И на кутията не и е добре да работи на студено, но явно с приоритет е двигателя с цел намаляване на вредните емисии и износването. Някой знае ли на колко градуса отваря тоя термостат? Смених и другите два миналата зима и колата се стопли. Оня ден влизах да гледам и беше 85 градуса на градско. Качваше до 87 и пак надолу. Изглежда ми нормално а? Вашите на колко държат тия дни? В събота беше около минус два.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
И аз съм със сменени два термостата и вчера при +1 градус държеше 72-76 градуса.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
И аз съм с проблем относно температурата.
При преход Б-с С-я външна температура 2 гр. колата поддържаше 55-65 гр.
Смених двата термостата и капачката на разширителния съд.Никакъв резултат!
Тези дни ще влизам в Бовакар да търсят проблема.
При преход Б-с С-я външна температура 2 гр. колата поддържаше 55-65 гр.
Смених двата термостата и капачката на разширителния съд.Никакъв резултат!
Тези дни ще влизам в Бовакар да търсят проблема.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Днес ми направи впечатление че късия маркуч, след егр-термостата, беше топъл при температура на двг. около 45-50 градуса. Нормално ли е това? Не трябва ли да е топъл чак на 70 градуса, искам да кажа след като отвори термостата ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани