Даунсайзинг - реални ползи

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Leon » 25 Мар 2013, 10:23

steeN написа:...

:yes: Имаше някаква драма с директното впръскване за американския пазар, явно от там съм се заблудил за N54... :oops:
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 25 Мар 2013, 11:38

Leon написа:
steeN написа:...

:yes: Имаше някаква драма с директното впръскване за американския пазар, явно от там съм се заблудил за N54... :oops:

Доколкото знам е горивната помпа ... БМВ все им не върви с тия помпи (М5 Ф10) :mhihi:

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от немо » 16 Ное 2013, 20:35

Имах възможност да покарам малко споменаваният тук Екобуст на Форд (дето е двигател на годината за 2012 и 2013) във варианта 100к.с. на Фокус на 23000 км.
Амииии...освен в определени ситуации общо взето не се разбира,че са 3 цил.,а не 4.Тоест на нормалният потребител ще му е все тая...Иначе като усещане си е нормален мотор с нормално поведение,има си еластичност от около 1500 об.,развърта се добре (нямаш възможност да му давам много газ :cry: ) ,абе не ме впечатли,но и не ме разочарова,а на Форд гамата съм я карал цялата и имам някаква представа!
Обаче по борд.комп. дава среден разход 7.3 л което ми се струва малко много за последно поколение даунсайзинг мотор :roll:
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 17 Ное 2013, 19:45

Ех тоя Форд беееее, днеска в The Mall ми набутаха едни брошури за него, та да взема да се позамисля викам. :mhihi:
Авто-билда разглобяваха ли го вече 5-6 пъти на 100 000 и на 200 000 км? :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Leon » 18 Ное 2013, 8:58

Точно за този двигател четох на няколко места, че градският му разход клони към 10/100, та не Форд хвалбите малко...
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 18 Ное 2013, 21:02

Ами те АМС писаха точно толкова - 7,3 ли беше 7,5 не ми се рови . Те си мерят на реални отсечки при динамично ускорение и висока скорост по магистрала (каквото и да означава това за аутобана) . Не трябва да се очаква, чудо от форд - това че са дали няколко милирада за реклама, не значи че могат чудеса . Все пак предшественика - 1,6и последно му мерили в теста среден нещо от сорт 8,8/100 ... това за ръчка . Предвид праисторическите автоматици на "ласките фордове" си представям с такава кутия колко ще даде - колкото 130и :mhihi:

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от немо » 18 Ное 2013, 21:59

acho.rs написа:Предвид праисторическите автоматици на "ласките фордове" си представям с такава кутия колко ще даде - колкото 130и :mhihi:

На Фиеста 2012 автомат можеш да разбереш кога сменя само ако и следиш обортомера :!: Още на предния Фокус имат кутия с 2 съединителя :!: ама нея не съм я карал.Мондео,S-max имат съвсем съвременни адаптивни автоматици,просто пазарът го изисква :!:
Ти си представяш-аз съм карал.Но понеже не съм карал "и достатъчно други" не смея да си правя заключения само по представи :!: :winky:

Скромното ми мнение е,че тези нови двигатели изискват по-специфичен стил на каране ако искаш да постигнеш максималната икономия,за която са проектирани.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 18 Ное 2013, 22:30

Абе все си е Форд. Няма и Опел да стане. Вместо ОГРОМНИТЕ средства за реклама, да бяха си инвестирали в развитие на колите. То като се замисля по-рекламирана марка от Форд няма. Щом толкова години и ШЛ държат... :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от немо » 18 Ное 2013, 22:53

BMW Power ACM написа:Абе все си е Форд. Няма и Опел да стане. Вместо ОГРОМНИТЕ средства за реклама, да бяха си инвестирали в развитие на колите. То като се замисля по-рекламирана марка от Форд няма. Щом толкова години и ШЛ държат... :mhihi:

Доста съдържателно и аргументирано мнение,евала :clap: И май е по-добре да не става Опел,щото Опел бяха на тезгяха преди 2 год.,не Форд :winky:
п.п.Понеже темата отиде на офф аз се извинявам и спирам до тук!
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 22 Ное 2013, 11:31

Ами нормално да бъдат на тезгяха след появата на всякакви Кии, Хюндаи, Дачии, Кутайски кошници и все такива евтини кошници.
То много марки бяха на тезгяха, не може да се съди за качеството по това защото ни Порше щеше да има вече, ни Ламбо, ама да ти кажа Форд пък са рекордьори по стоене на тезгяха. Всеки знае, че Форд е най-скапаната Немска кола. Един колега кара последните две поколения на Фокуса през последните години и да ти кажа на издръжливост тая марка е на светлинни години от Опела.
И за теб може да не е аргументирано, ама за мен е достатъчно да видя Форд до 2011-та какви кошници са и да видя колко ги рекламират от 10 години насам та да заключа, че тая марка коли не съществува за мен, а и за още бая народ. Ако ще и още 5000 награди да им дадат, които не се знае дали са заслужени или не, ама и едва ли на някой му пука.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 22 Ное 2013, 19:35

Е дадоха един милион награди на тоя 1.0 турбо - да се върнем темата - дали е заслужена тая награда. Трицилиндров мотор , който върви , но и гори колкто 4 цилиндров :dunno: Някак си 7,5/100 среден разход за 125 коня цоклаце и то с ръчно скорости - егати сензацията ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Jordana » 22 Ное 2013, 19:40

Рекламата продава а не сухите ТТ параметри непонятни за масата клиенти.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 22 Ное 2013, 22:28

acho.rs написа:Е дадоха един милион награди на тоя 1.0 турбо - да се върнем темата - дали е заслужена тая награда. Трицилиндров мотор , който върви , но и гори колкто 4 цилиндров :dunno: Някак си 7,5/100 среден разход за 125 коня цоклаце и то с ръчно скорости - егати сензацията ...



Jordana написа:Рекламата продава а не сухите ТТ параметри непонятни за масата клиенти.




:yes: :yes: :yes:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Alexi » 23 Ное 2013, 8:12

моторчето определено гори по малко от примерно 1.6 атмосферен ,но не може да падне до каталожните си данни които са смехотворни - 3.8 навън го дават ... може ама по Витиня надолу .. инак е приятно за каране и тихо ,не се усеща че е само 3 цилиндъра има добра тяга още от 1500 оборота ( 200 нютона е ) .. ключовия момент е ,че е с 4000 лв по евтино от 1.6 дизел във Фокус .. тази разлика няма избиване и определено е по добър избор от дизела .
BMW Power ACM написа:Ами нормално да бъдат на тезгяха след появата на всякакви Кии, Хюндаи, Дачии, Кутайски кошници и все такива евтини кошници.
То много марки бяха на тезгяха, не може да се съди за качеството по това защото ни Порше щеше да има вече, ни Ламбо, ама да ти кажа Форд пък са рекордьори по стоене на тезгяха. Всеки знае, че Форд е най-скапаната Немска кола. Един колега кара последните две поколения на Фокуса през последните години и да ти кажа на издръжливост тая марка е на светлинни години от Опела.
И за теб може да не е аргументирано, ама за мен е достатъчно да видя Форд до 2011-та какви кошници са и да видя колко ги рекламират от 10 години насам та да заключа, че тая марка коли не съществува за мен, а и за още бая народ. Ако ще и още 5000 награди да им дадат, които не се знае дали са заслужени или не, ама и едва ли на някой му пука.

колега ако ти кажа ,че за 175к км ( нова кола купена от магазина ) са сменени 2 тампона на ст. щанга отзад ,едни дискове отпред и едни ремъци как ще ти се стори като собственик на Е46 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от steeN » 23 Ное 2013, 9:05

А бе каква немска кола Форд... не се излагайте. Аз с двулитров 4 цилндров Фокус с директно впръскване съм правил 5-6/100 на дълъг път (120-130 км/ч). Тва трябва и то да може да падне толкова баси. Новите фордове са много сполучливи за цената си, ама са супер кашкавалени поне американските верси... като гондоли са окачванията. Не ми е комфортно в такива коли, но повече ми харесват от шевитата, тойотите и другите в този клас. За магистралата са добре, но ако трябва да се пътува из по планински пътища е отвратително.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook