Даунсайзинг - реални ползи
Модератор: Общи модератори
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Даунсайзинг - реални ползи
steeN написа:...


Never mistake motion for action...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Leon написа:steeN написа:...
Имаше някаква драма с директното впръскване за американския пазар, явно от там съм се заблудил за N54...
Доколкото знам е горивната помпа ... БМВ все им не върви с тия помпи (М5 Ф10)

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Имах възможност да покарам малко споменаваният тук Екобуст на Форд (дето е двигател на годината за 2012 и 2013) във варианта 100к.с. на Фокус на 23000 км.
Амииии...освен в определени ситуации общо взето не се разбира,че са 3 цил.,а не 4.Тоест на нормалният потребител ще му е все тая...Иначе като усещане си е нормален мотор с нормално поведение,има си еластичност от около 1500 об.,развърта се добре (нямаш възможност да му давам много газ
) ,абе не ме впечатли,но и не ме разочарова,а на Форд гамата съм я карал цялата и имам някаква представа!
Обаче по борд.комп. дава среден разход 7.3 л което ми се струва малко много за последно поколение даунсайзинг мотор
Амииии...освен в определени ситуации общо взето не се разбира,че са 3 цил.,а не 4.Тоест на нормалният потребител ще му е все тая...Иначе като усещане си е нормален мотор с нормално поведение,има си еластичност от около 1500 об.,развърта се добре (нямаш възможност да му давам много газ

Обаче по борд.комп. дава среден разход 7.3 л което ми се струва малко много за последно поколение даунсайзинг мотор

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Ех тоя Форд беееее, днеска в The Mall ми набутаха едни брошури за него, та да взема да се позамисля викам.
Авто-билда разглобяваха ли го вече 5-6 пъти на 100 000 и на 200 000 км?

Авто-билда разглобяваха ли го вече 5-6 пъти на 100 000 и на 200 000 км?

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Точно за този двигател четох на няколко места, че градският му разход клони към 10/100, та не Форд хвалбите малко...
Never mistake motion for action...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Ами те АМС писаха точно толкова - 7,3 ли беше 7,5 не ми се рови . Те си мерят на реални отсечки при динамично ускорение и висока скорост по магистрала (каквото и да означава това за аутобана) . Не трябва да се очаква, чудо от форд - това че са дали няколко милирада за реклама, не значи че могат чудеса . Все пак предшественика - 1,6и последно му мерили в теста среден нещо от сорт 8,8/100 ... това за ръчка . Предвид праисторическите автоматици на "ласките фордове" си представям с такава кутия колко ще даде - колкото 130и 

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Даунсайзинг - реални ползи
acho.rs написа:Предвид праисторическите автоматици на "ласките фордове" си представям с такава кутия колко ще даде - колкото 130и
На Фиеста 2012 автомат можеш да разбереш кога сменя само ако и следиш обортомера



Ти си представяш-аз съм карал.Но понеже не съм карал "и достатъчно други" не смея да си правя заключения само по представи


Скромното ми мнение е,че тези нови двигатели изискват по-специфичен стил на каране ако искаш да постигнеш максималната икономия,за която са проектирани.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Абе все си е Форд. Няма и Опел да стане. Вместо ОГРОМНИТЕ средства за реклама, да бяха си инвестирали в развитие на колите. То като се замисля по-рекламирана марка от Форд няма. Щом толкова години и ШЛ държат... 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Даунсайзинг - реални ползи
BMW Power ACM написа:Абе все си е Форд. Няма и Опел да стане. Вместо ОГРОМНИТЕ средства за реклама, да бяха си инвестирали в развитие на колите. То като се замисля по-рекламирана марка от Форд няма. Щом толкова години и ШЛ държат...
Доста съдържателно и аргументирано мнение,евала


п.п.Понеже темата отиде на офф аз се извинявам и спирам до тук!
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Ами нормално да бъдат на тезгяха след появата на всякакви Кии, Хюндаи, Дачии, Кутайски кошници и все такива евтини кошници.
То много марки бяха на тезгяха, не може да се съди за качеството по това защото ни Порше щеше да има вече, ни Ламбо, ама да ти кажа Форд пък са рекордьори по стоене на тезгяха. Всеки знае, че Форд е най-скапаната Немска кола. Един колега кара последните две поколения на Фокуса през последните години и да ти кажа на издръжливост тая марка е на светлинни години от Опела.
И за теб може да не е аргументирано, ама за мен е достатъчно да видя Форд до 2011-та какви кошници са и да видя колко ги рекламират от 10 години насам та да заключа, че тая марка коли не съществува за мен, а и за още бая народ. Ако ще и още 5000 награди да им дадат, които не се знае дали са заслужени или не, ама и едва ли на някой му пука.
То много марки бяха на тезгяха, не може да се съди за качеството по това защото ни Порше щеше да има вече, ни Ламбо, ама да ти кажа Форд пък са рекордьори по стоене на тезгяха. Всеки знае, че Форд е най-скапаната Немска кола. Един колега кара последните две поколения на Фокуса през последните години и да ти кажа на издръжливост тая марка е на светлинни години от Опела.
И за теб може да не е аргументирано, ама за мен е достатъчно да видя Форд до 2011-та какви кошници са и да видя колко ги рекламират от 10 години насам та да заключа, че тая марка коли не съществува за мен, а и за още бая народ. Ако ще и още 5000 награди да им дадат, които не се знае дали са заслужени или не, ама и едва ли на някой му пука.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Е дадоха един милион награди на тоя 1.0 турбо - да се върнем темата - дали е заслужена тая награда. Трицилиндров мотор , който върви , но и гори колкто 4 цилиндров
Някак си 7,5/100 среден разход за 125 коня цоклаце и то с ръчно скорости - егати сензацията ...

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Рекламата продава а не сухите ТТ параметри непонятни за масата клиенти.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Даунсайзинг - реални ползи
acho.rs написа:Е дадоха един милион награди на тоя 1.0 турбо - да се върнем темата - дали е заслужена тая награда. Трицилиндров мотор , който върви , но и гори колкто 4 цилиндровНякак си 7,5/100 среден разход за 125 коня цоклаце и то с ръчно скорости - егати сензацията ...
Jordana написа:Рекламата продава а не сухите ТТ параметри непонятни за масата клиенти.



In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Даунсайзинг - реални ползи
моторчето определено гори по малко от примерно 1.6 атмосферен ,но не може да падне до каталожните си данни които са смехотворни - 3.8 навън го дават ... може ама по Витиня надолу .. инак е приятно за каране и тихо ,не се усеща че е само 3 цилиндъра има добра тяга още от 1500 оборота ( 200 нютона е ) .. ключовия момент е ,че е с 4000 лв по евтино от 1.6 дизел във Фокус .. тази разлика няма избиване и определено е по добър избор от дизела .
колега ако ти кажа ,че за 175к км ( нова кола купена от магазина ) са сменени 2 тампона на ст. щанга отзад ,едни дискове отпред и едни ремъци как ще ти се стори като собственик на Е46
BMW Power ACM написа:Ами нормално да бъдат на тезгяха след появата на всякакви Кии, Хюндаи, Дачии, Кутайски кошници и все такива евтини кошници.
То много марки бяха на тезгяха, не може да се съди за качеството по това защото ни Порше щеше да има вече, ни Ламбо, ама да ти кажа Форд пък са рекордьори по стоене на тезгяха. Всеки знае, че Форд е най-скапаната Немска кола. Един колега кара последните две поколения на Фокуса през последните години и да ти кажа на издръжливост тая марка е на светлинни години от Опела.
И за теб може да не е аргументирано, ама за мен е достатъчно да видя Форд до 2011-та какви кошници са и да видя колко ги рекламират от 10 години насам та да заключа, че тая марка коли не съществува за мен, а и за още бая народ. Ако ще и още 5000 награди да им дадат, които не се знае дали са заслужени или не, ама и едва ли на някой му пука.
колега ако ти кажа ,че за 175к км ( нова кола купена от магазина ) са сменени 2 тампона на ст. щанга отзад ,едни дискове отпред и едни ремъци как ще ти се стори като собственик на Е46

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - реални ползи
А бе каква немска кола Форд... не се излагайте. Аз с двулитров 4 цилндров Фокус с директно впръскване съм правил 5-6/100 на дълъг път (120-130 км/ч). Тва трябва и то да може да падне толкова баси. Новите фордове са много сполучливи за цената си, ама са супер кашкавалени поне американските верси... като гондоли са окачванията. Не ми е комфортно в такива коли, но повече ми харесват от шевитата, тойотите и другите в този клас. За магистралата са добре, но ако трябва да се пътува из по планински пътища е отвратително.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани