за разпределителните валове на м50?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: за разпределителните валове на м50?
bum_bum написа:Друг е въпроса, че дори и да може да се сложи 240 градусовия изпускаелен от безваносовия мотор за всмукателен на ваносов то с два такива вала ще имате такъв овърлап, че няма да има никакъв смисъл от цялата работа. Вероятно ще стане по-зле. На безваносовите с два по 240 градуса предполагам ги презацепват така, че да се намали презастъпването.
Става си просто вала трябва да е ваносов. 240 градуса с 9,7лифт е от м54б30 и с леко преправяне пасва перфектно в м52. Не е особено агресивен вала и не може да се очакват чудеса от него, но от друга страна е значително по евтин и е оригинален,т.е. няма да го мислиш колко е надежден. За улична кола с при която не се гони максимума върши работа.
BABHOMED написа:Валове от S50b32 стават ли на ваносов М50
не
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: за разпределителните валове на м50?
Почти съм сигурен но да попитам още веднъж - Имам м50б25 без ванус и ще правя конверсията с двата всмукателни вала. Казаха ми че новия всмукателен дето го слагам на мястото на изпускателния се зацепва както е бил зацепен стария(изпускателния), това така ли е? Майстор ще ми я прави но трябва да бъда сигурен че да не изкривим някой клапан ... 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: за разпределителните валове на м50?
Хора имам проблем с зацепването. Значи първоначално ги зацепихме по следния начин. Отзад на валовете има едни квадрати, гледахме да го съвпаднем с този на истинския смукателен. Завъртяхме мотора на ръка и видяхме че не подпират клапаните и го запалихме, и оттам почнаха проблемите. Не държеше никакви обороти на празен ход и се чуваше силен шум все едно веригата опира някъде в метала(стържещ звук), абе не беше хич добре. После отворихме пак и ги зацепихме горе долу по този начин - http://media.snimka.bg/s1/1952/030147393-big.jpg , смисъл тези първите ушички(ако мога така да ги нарека) сочат почти едно към друго, като има леко разминаване но това беше максимума. Завъртяхме го пак на ръка и пак не опряха клапаните. Запалих го и беше по добре, на празен ход си държи обороти, нямаше го онзи шум, ама го нямаше само на празен ход. Вдигна ли до 2500-3000 оборота(по нагоре не съм вдигал), пак се появява онзи силен шум. Всичко по двигателя е изправно, този звук излезе след като сложих този вал. Самия вал също е здрав. Някой може ли да помогне някак с зацепването? 

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: за разпределителните валове на м50?
Сега ми отговори на следните въпроси:
1. какъв е двигателя м50 без или с ванос
2. кои валове смемихнте и с какви
3. опиши шума стържене, чаткане ли е какво е?
1. какъв е двигателя м50 без или с ванос
2. кои валове смемихнте и с какви
3. опиши шума стържене, чаткане ли е какво е?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: за разпределителните валове на м50?
1. М50Б25 без ванус
2. На мястото на изпускателния слагаме смукателен(от същия мотор) или по друг начин казано = става с 2 смукателни
3. Точно стържене си е(метал в метал все едно)
2. На мястото на изпускателния слагаме смукателен(от същия мотор) или по друг начин казано = става с 2 смукателни
3. Точно стържене си е(метал в метал все едно)
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: за разпределителните валове на м50?
Ок нещо правихте ли по фланеца отпред на 2рия смукателен вал, защото ако забелязахте смукателния вал от м50 е с доста по дебел фланец от тоя на изпускателния. И това не знам защо никой никъде не го пише. Фланеца на смукалтения и много дебел и кара веригата да се напряга и да работи на една страна, за да компенсира несъосието си. Сега сваляте вала и го носите на стругар заедно със стария изпускателен да ви изтъни фланеца отпред докато стане като на изпускателния вал и пак го монтирате обратно.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: за разпределителните валове на м50?
Нищо не сме правили ... никъде не съм чувал такова нещо. А защо тогава при различно зацепване стържеше на различни обороти? Първия път стържеше и на празен ход, а втория път вече след 2000 оборота? 

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: за разпределителните валове на м50?
Е наистина това за разликата във фланците никъде не го пише,защо !?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: за разпределителните валове на м50?
Защо е точния въпрос. Абсолютно никъде не съм го виждал това да го пише, но разликата във фланците отпред е видима. Не си спомпням колко беше но е около 2мм ако не се лъжа.
Ето това се получава всъщност, снимката е малко под ъгъл и изместването е преувеличено, но ми хванахте мисълта. Тука е до ваносов вал, но ефекта би бил същия и при без ваносовия.

Ето това се получава всъщност, снимката е малко под ъгъл и изместването е преувеличено, но ми хванахте мисълта. Тука е до ваносов вал, но ефекта би бил същия и при без ваносовия.

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: за разпределителните валове на м50?
Братле при мен са си абсолютно съосни няма го това както е при ваноса с разликата в дължините.... На без ванос като се слага си застават бомба 2та вала....



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: за разпределителните валове на м50?
А има ли разлика между зъбните колела на смукателния и изпускателния вал? И как последно трябва да ги зацепя? Намерих тука една тема - http://smtp.bmwpower-bg.net/forums/view ... 8&t=287288 . Както е описано в нея ли трябва да се зацепят? 

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: за разпределителните валове на м50?
Boyadjiev написа:Братле при мен са си абсолютно съосни няма го това както е при ваноса с разликата в дължините.... На без ванос като се слага си застават бомба 2та вала....
И аз винаги съм се чудел как при тебе пасват идеално, просто нямам обяснение за това


М/у другото това, че трябва да се изтъни фланеца отпред не го пише и за ваносовите мотори също. Аз лично не виждам какво значение има дали е ваносов или без ваносов. Вадиш вал който стърчи напред да речем с 30мм, слегаш такъв дето стърчи с 32мм да речем и всичко пасва, наистина е много странно това

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: за разпределителните валове на м50?
Значи утре ще ги меря да видя с колко трябва да го намалям и дали изобщо трябва. За зацепването ще ги зацепя така че гърбиците на първи цилиндър да сочат една срещу друга. Не знам дали така е най - правилно, като го пробвам утре ще споделя подробно инфо как съм го направил. 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: за разпределителните валове на м50?
BABHOMED написа:Валове от S50b32 стават ли на ваносов М50
От S52B32 или S50B30US имаше някаква игра май...
Последна промяна steeN на 15 Ное 2013, 10:54, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани