AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от dak » 11 Окт 2013, 15:05

Намерих го . Отивате на Diagnosis и си избирате колата ( при мен ръчно) , правите quick test , влиза се от Functin Selektion (долу в ляво) , от Service Functions (левия прозорец) после Driver и търсите EGR или exhaust gas recirculation в calibration мисля беше (в средния прозорец) , маркирате го и после Test - нещо си , маркирате exhaust gas recirculation и зелена стрелка в дясно ... аз дадох стойност +80 и я прие , пробвах с по голяма но явно +80 е максимума. Зачи при мен много добре се отрази , колата си върви все едно ЕГР е изолиран , няма пушаци и респонса на газта е много добър в същото време не се набива грешка :lalala: да живее DIS

Някой знае ли за какво служи limitation delivery ?
Интересува ме оъ къде да задам по големи искани стойности на дебитомера за да няма голяма разлика м/у реалните и исканите за да не ми набива грешка когато ЕГРа е изключен .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 28.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: х5

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от stoimenov_1958 » 22 Окт 2013, 9:45

Моят AGR клапан работи.Преди две седмици му правих обслужване.След това ми направи впечатление ,че колата малко се спъна,увеличи се и разхода.Сега констатирах че маркуча към клапана е спукан.След подмяната колата тръгна нормално и разхода също се нормализира.Подчертавам, че колата е 136 коня,печка.Това са практически изводи,ако някой може да обясни този ефект научно да заповяда.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 10.08.2012
Местоположение: Plaza Dance
Пол: Мъж
Кара: 330ci Stahlgrau

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от asotsf » 05 Ное 2013, 16:38

Колеги, дайте предложения къде могат да ми тестват охладителя на ЕГР-а за евентуално спукване, тъй като колата ми има точно такива симптоми. :OT:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от oci » 05 Ное 2013, 16:58

asotsf написа:Колеги, дайте предложения къде могат да ми тестват охладителя на ЕГР-а за евентуално спукване, тъй като колата ми има точно такива симптоми. :OT:


трябва да се свали охладителя на студен мотор и се вижда дали има теч там или не.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 10.08.2012
Местоположение: Plaza Dance
Пол: Мъж
Кара: 330ci Stahlgrau

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от asotsf » 05 Ное 2013, 17:59

oci написа:
asotsf написа:Колеги, дайте предложения къде могат да ми тестват охладителя на ЕГР-а за евентуално спукване, тъй като колата ми има точно такива симптоми. :OT:


трябва да се свали охладителя на студен мотор и се вижда дали има теч там или не.

Колега гледаха го на студен мотор, бил е сух. Въпреки всичко съм почти сигурен че има проблем и искам да се сложи под налягане и да се види дали изпуска защото може да е малка дупчицата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от oci » 05 Ное 2013, 20:30

asotsf написа:
oci написа:
asotsf написа:Колеги, дайте предложения къде могат да ми тестват охладителя на ЕГР-а за евентуално спукване, тъй като колата ми има точно такива симптоми. :OT:


трябва да се свали охладителя на студен мотор и се вижда дали има теч там или не.

Колега гледаха го на студен мотор, бил е сух. Въпреки всичко съм почти сигурен че има проблем и искам да се сложи под налягане и да се види дали изпуска защото може да е малка дупчицата.

пуши ли бяло сутрин на студен мотор :?: , едва ли ще намериш къде да ти го тестват под налягане трябва специално за нещо да се правят приспособления.
Щом е бил сух на студен мотор най-вероятно не е там проблема, ако разбира се е гледано като хората.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 10.08.2012
Местоположение: Plaza Dance
Пол: Мъж
Кара: 330ci Stahlgrau

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от asotsf » 06 Ное 2013, 1:12

oci, пуши бяло сутрин и го прави само докато изкара попадналия антифриз, след което си работи нормално все едно няма нищо. За това как е гледан не знам, знам че само е бил отворен без да се демонтира целия,а ко това има значение. Глех клипчета в тубата че слагат някакви стиски на изхода за газовете след което надуват тръбичката през която минава антифриза и потапят в казан, но като цяло са си нужни приспособления за да се тества.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от oci » 06 Ное 2013, 22:55

asotsf написа:oci, пуши бяло сутрин и го прави само докато изкара попадналия антифриз, след което си работи нормално все едно няма нищо. За това как е гледан не знам, знам че само е бил отворен без да се демонтира целия,а ко това има значение. Глех клипчета в тубата че слагат някакви стиски на изхода за газовете след което надуват тръбичката през която минава антифриза и потапят в казан, но като цяло са си нужни приспособления за да се тества.


сменяй го това нещо върви около 50 лв втора ръка и дано имаш късмет да не вземеш пак пробито.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от EnimEn » 21 Ное 2013, 19:36

другият вариант е да използваш уплътнителна помпа на казанчето на радиатора. надуваш на около 1 атм. и гледаш дали пада. Щом има вода в цилиндъра - ще пада :lol:
не знам на бмв как е изпълнено охлаждането на егр, но със сигурност има два водни маркуча (вход и изход на серпентината), та с 2 стяги изолирай охлаждането на егр-а и пак надуй системата. Ако налягането не пада - от него е.
но и за този тест се изисква техника.
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от horhef » 28 Ное 2013, 17:52

Здравейте, искам да попитам този AGR(EGR) клапан след като е изолиран има ли смисъл да се чисти? :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от bobi_81xx » 07 Яну 2014, 15:23

С изолирането на AGR-клапана се разбира,че колата вървяла повече,а как се отразява в разхода има ли изменение?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от zvetiko » 07 Яну 2014, 18:30

dak написа:Намерих го . Отивате на Diagnosis и си избирате колата ( при мен ръчно) , правите quick test , влиза се от Functin Selektion (долу в ляво) , от Service Functions (левия прозорец) после Driver и търсите EGR или exhaust gas recirculation в calibration мисля беше (в средния прозорец) , маркирате го и после Test - нещо си , маркирате exhaust gas recirculation и зелена стрелка в дясно ... аз дадох стойност +80 и я прие , пробвах с по голяма но явно +80 е максимума. Зачи при мен много добре се отрази , колата си върви все едно ЕГР е изолиран , няма пушаци и респонса на газта е много добър в същото време не се набива грешка :lalala: да живее DIS

Някой знае ли за какво служи limitation delivery ?
Интересува ме оъ къде да задам по големи искани стойности на дебитомера за да няма голяма разлика м/у реалните и исканите за да не ми набива грешка когато ЕГРа е изключен .


За количеството на отработените газове, които минават през EGR може да съди от разликата между зададената и фактическа стойност на въздушната маса. За това когато тази разлика стане голяма се записва грешка за проблем с рециркулацията на отработените газове. С регулировката, която правиш променяш зададената стойност за количеството на въздуха, в случая си я увеличил и от там си увеличил количеството на газовете през EGR.

Ето пример за двигател с изключен EGR:

Изображение

Здравейте, искам да попитам този AGR(EGR) клапан след като е изолиран има ли смисъл да се чисти?


Има защото може да изглежда така:

Изображение

а входа на смукателният колектор така- изкарах около една водна чаша сажди, само от тези места:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от choio » 07 Яну 2014, 20:08

bobi_81xx написа:С изолирането на AGR-клапана се разбира,че колата вървяла повече,а как се отразява в разхода има ли изменение?


Определено при мен разхода се покачи с около 1л.-1.5л...колата загрява доста по бавно особено в студеното време сега,за повече вървене,чесно казано не съм сигурен но ,като сваляхме колектора е чистичък :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от bobi_81xx » 08 Яну 2014, 11:42

choio написа:
bobi_81xx написа:С изолирането на AGR-клапана се разбира,че колата вървяла повече,а как се отразява в разхода има ли изменение?


Определено при мен разхода се покачи с около 1л.-1.5л...колата загрява доста по бавно особено в студеното време сега,за повече вървене,чесно казано не съм сигурен но ,като сваляхме колектора е чистичък :lol:

Значи изводът,е че Германеца щом го е сложил значи си е редно да си работи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: AGR-клапана- със или без него-

Мнение от bioz » 08 Яну 2014, 11:57

Оптималното решение за мен е, лятото без ЕГР зиме със иначе няма заграяване тая кола :mhihi:

Чесно казано не върви повече по-точно си върви еднакво много и със и без, разликата е, че ще се налага доста по-рядко чистене на колекторите. Аа също аз правя тех преглед зимата и съм без катализатори, редполагам, че ЕГР-а спомага да се вместя в ЕКО нормите ако има някво значение.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook