AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: AGR-клапана- със или без него-
Намерих го . Отивате на Diagnosis и си избирате колата ( при мен ръчно) , правите quick test , влиза се от Functin Selektion (долу в ляво) , от Service Functions (левия прозорец) после Driver и търсите EGR или exhaust gas recirculation в calibration мисля беше (в средния прозорец) , маркирате го и после Test - нещо си , маркирате exhaust gas recirculation и зелена стрелка в дясно ... аз дадох стойност +80 и я прие , пробвах с по голяма но явно +80 е максимума. Зачи при мен много добре се отрази , колата си върви все едно ЕГР е изолиран , няма пушаци и респонса на газта е много добър в същото време не се набива грешка
да живее DIS
Някой знае ли за какво служи limitation delivery ?
Интересува ме оъ къде да задам по големи искани стойности на дебитомера за да няма голяма разлика м/у реалните и исканите за да не ми набива грешка когато ЕГРа е изключен .

Някой знае ли за какво служи limitation delivery ?
Интересува ме оъ къде да задам по големи искани стойности на дебитомера за да няма голяма разлика м/у реалните и исканите за да не ми набива грешка когато ЕГРа е изключен .
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: AGR-клапана- със или без него-
Моят AGR клапан работи.Преди две седмици му правих обслужване.След това ми направи впечатление ,че колата малко се спъна,увеличи се и разхода.Сега констатирах че маркуча към клапана е спукан.След подмяната колата тръгна нормално и разхода също се нормализира.Подчертавам, че колата е 136 коня,печка.Това са практически изводи,ако някой може да обясни този ефект научно да заповяда.
- asotsf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.08.2012
- Местоположение: Plaza Dance
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci Stahlgrau
Re: AGR-клапана- със или без него-
Колеги, дайте предложения къде могат да ми тестват охладителя на ЕГР-а за евентуално спукване, тъй като колата ми има точно такива симптоми. 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: AGR-клапана- със или без него-
asotsf написа:Колеги, дайте предложения къде могат да ми тестват охладителя на ЕГР-а за евентуално спукване, тъй като колата ми има точно такива симптоми.
трябва да се свали охладителя на студен мотор и се вижда дали има теч там или не.
- asotsf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.08.2012
- Местоположение: Plaza Dance
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci Stahlgrau
Re: AGR-клапана- със или без него-
oci написа:asotsf написа:Колеги, дайте предложения къде могат да ми тестват охладителя на ЕГР-а за евентуално спукване, тъй като колата ми има точно такива симптоми.
трябва да се свали охладителя на студен мотор и се вижда дали има теч там или не.
Колега гледаха го на студен мотор, бил е сух. Въпреки всичко съм почти сигурен че има проблем и искам да се сложи под налягане и да се види дали изпуска защото може да е малка дупчицата.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: AGR-клапана- със или без него-
asotsf написа:oci написа:asotsf написа:Колеги, дайте предложения къде могат да ми тестват охладителя на ЕГР-а за евентуално спукване, тъй като колата ми има точно такива симптоми.
трябва да се свали охладителя на студен мотор и се вижда дали има теч там или не.
Колега гледаха го на студен мотор, бил е сух. Въпреки всичко съм почти сигурен че има проблем и искам да се сложи под налягане и да се види дали изпуска защото може да е малка дупчицата.
пуши ли бяло сутрин на студен мотор

Щом е бил сух на студен мотор най-вероятно не е там проблема, ако разбира се е гледано като хората.
- asotsf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.08.2012
- Местоположение: Plaza Dance
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci Stahlgrau
Re: AGR-клапана- със или без него-
oci, пуши бяло сутрин и го прави само докато изкара попадналия антифриз, след което си работи нормално все едно няма нищо. За това как е гледан не знам, знам че само е бил отворен без да се демонтира целия,а ко това има значение. Глех клипчета в тубата че слагат някакви стиски на изхода за газовете след което надуват тръбичката през която минава антифриза и потапят в казан, но като цяло са си нужни приспособления за да се тества.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: AGR-клапана- със или без него-
asotsf написа:oci, пуши бяло сутрин и го прави само докато изкара попадналия антифриз, след което си работи нормално все едно няма нищо. За това как е гледан не знам, знам че само е бил отворен без да се демонтира целия,а ко това има значение. Глех клипчета в тубата че слагат някакви стиски на изхода за газовете след което надуват тръбичката през която минава антифриза и потапят в казан, но като цяло са си нужни приспособления за да се тества.
сменяй го това нещо върви около 50 лв втора ръка и дано имаш късмет да не вземеш пак пробито.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: AGR-клапана- със или без него-
другият вариант е да използваш уплътнителна помпа на казанчето на радиатора. надуваш на около 1 атм. и гледаш дали пада. Щом има вода в цилиндъра - ще пада
не знам на бмв как е изпълнено охлаждането на егр, но със сигурност има два водни маркуча (вход и изход на серпентината), та с 2 стяги изолирай охлаждането на егр-а и пак надуй системата. Ако налягането не пада - от него е.
но и за този тест се изисква техника.

не знам на бмв как е изпълнено охлаждането на егр, но със сигурност има два водни маркуча (вход и изход на серпентината), та с 2 стяги изолирай охлаждането на егр-а и пак надуй системата. Ако налягането не пада - от него е.
но и за този тест се изисква техника.
- horhef
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
Re: AGR-клапана- със или без него-
Здравейте, искам да попитам този AGR(EGR) клапан след като е изолиран има ли смисъл да се чисти? 

- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: AGR-клапана- със или без него-
С изолирането на AGR-клапана се разбира,че колата вървяла повече,а как се отразява в разхода има ли изменение?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: AGR-клапана- със или без него-
dak написа:Намерих го . Отивате на Diagnosis и си избирате колата ( при мен ръчно) , правите quick test , влиза се от Functin Selektion (долу в ляво) , от Service Functions (левия прозорец) после Driver и търсите EGR или exhaust gas recirculation в calibration мисля беше (в средния прозорец) , маркирате го и после Test - нещо си , маркирате exhaust gas recirculation и зелена стрелка в дясно ... аз дадох стойност +80 и я прие , пробвах с по голяма но явно +80 е максимума. Зачи при мен много добре се отрази , колата си върви все едно ЕГР е изолиран , няма пушаци и респонса на газта е много добър в същото време не се набива грешкада живее DIS
Някой знае ли за какво служи limitation delivery ?
Интересува ме оъ къде да задам по големи искани стойности на дебитомера за да няма голяма разлика м/у реалните и исканите за да не ми набива грешка когато ЕГРа е изключен .
За количеството на отработените газове, които минават през EGR може да съди от разликата между зададената и фактическа стойност на въздушната маса. За това когато тази разлика стане голяма се записва грешка за проблем с рециркулацията на отработените газове. С регулировката, която правиш променяш зададената стойност за количеството на въздуха, в случая си я увеличил и от там си увеличил количеството на газовете през EGR.
Ето пример за двигател с изключен EGR:

Здравейте, искам да попитам този AGR(EGR) клапан след като е изолиран има ли смисъл да се чисти?
Има защото може да изглежда така:

а входа на смукателният колектор така- изкарах около една водна чаша сажди, само от тези места:

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: AGR-клапана- със или без него-
bobi_81xx написа:С изолирането на AGR-клапана се разбира,че колата вървяла повече,а как се отразява в разхода има ли изменение?
Определено при мен разхода се покачи с около 1л.-1.5л...колата загрява доста по бавно особено в студеното време сега,за повече вървене,чесно казано не съм сигурен но ,като сваляхме колектора е чистичък

- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: AGR-клапана- със или без него-
choio написа:bobi_81xx написа:С изолирането на AGR-клапана се разбира,че колата вървяла повече,а как се отразява в разхода има ли изменение?
Определено при мен разхода се покачи с около 1л.-1.5л...колата загрява доста по бавно особено в студеното време сега,за повече вървене,чесно казано не съм сигурен но ,като сваляхме колектора е чистичък
Значи изводът,е че Германеца щом го е сложил значи си е редно да си работи.
Re: AGR-клапана- със или без него-
Оптималното решение за мен е, лятото без ЕГР зиме със иначе няма заграяване тая кола
Чесно казано не върви повече по-точно си върви еднакво много и със и без, разликата е, че ще се налага доста по-рядко чистене на колекторите. Аа също аз правя тех преглед зимата и съм без катализатори, редполагам, че ЕГР-а спомага да се вместя в ЕКО нормите ако има някво значение.

Чесно казано не върви повече по-точно си върви еднакво много и със и без, разликата е, че ще се налага доста по-рядко чистене на колекторите. Аа също аз правя тех преглед зимата и съм без катализатори, редполагам, че ЕГР-а спомага да се вместя в ЕКО нормите ако има някво значение.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани