Труден избор между е60 и е90
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Труден избор между е60 и е90
истината е че Е90 без М-пак включая и окачване е едно неугледно евтино изглеждащо БМВ.Поне двигателя да беше голям.Или поне да е фейслифтово което пък го прави по-скъпо от тези 12-13 000 лева.със съжаление го казвам.Докато Е60 и да не М изпълнение поне интериорно има много по-богато изпълнение,разбира се отново не и за 12К лева.
Пак се повтарям с пример от другата тема,но защо автора на тази не се ориентира и към нещо такова http://www.mobile.bg/11380483776523341 .Както и да се замисли защо цената на подобно изпълнение екземпляри се доближава до тази на следващия модел само че гол като пушка и със най-смотаните двигатели.
Определено ме дразни и начина по който БМВ изгражда моделите си и ценовата политика.Наскоро оформяйки конфигуратора и лизинга за едно Ф10 лично видях как за да не си купиш откровено грозното спрямо крайния вариант изпълнение цената набъбва с 13К евро.Така ли не можаха поне всички БМВта да излизат с М брони а цената да е разхвърляна по десетките хиляди бройки.Ясно ми е че това е един изкуствено създаден маркетинг и е въпрос на друга тема.
Пак се повтарям с пример от другата тема,но защо автора на тази не се ориентира и към нещо такова http://www.mobile.bg/11380483776523341 .Както и да се замисли защо цената на подобно изпълнение екземпляри се доближава до тази на следващия модел само че гол като пушка и със най-смотаните двигатели.
Определено ме дразни и начина по който БМВ изгражда моделите си и ценовата политика.Наскоро оформяйки конфигуратора и лизинга за едно Ф10 лично видях как за да не си купиш откровено грозното спрямо крайния вариант изпълнение цената набъбва с 13К евро.Така ли не можаха поне всички БМВта да излизат с М брони а цената да е разхвърляна по десетките хиляди бройки.Ясно ми е че това е един изкуствено създаден маркетинг и е въпрос на друга тема.
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Труден избор между е60 и е90

От примерите които си дал,която и да вземеш съвсем скоро ще пускаш множество теми из съответния раздел.
Моят съвет е да се насочиш към предишното поколение и на двата модела.

Re: Труден избор между е60 и е90
Колега,не искам да ти давам тон,но според мен, която и да вземеш ще съжаляваш.Не за друго, ами имах тройка с малък бензинов двигател автоматик, гореше до 14-15, а динамика НУЛА
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Труден избор между е60 и е90
rosendaal написа:истината е че Е90 без М-пак включая и окачване е едно неугледно евтино изглеждащо БМВ.Поне двигателя да беше голям.Или поне да е фейслифтово което пък го прави по-скъпо от тези 12-13 000 лева.със съжаление го казвам.Докато Е60 и да не М изпълнение поне интериорно има много по-богато изпълнение,разбира се отново не и за 12К лева.
Пак се повтарям с пример от другата тема,но защо автора на тази не се ориентира и към нещо такова http://www.mobile.bg/11380483776523341 .Както и да се замисли защо цената на подобно изпълнение екземпляри се доближава до тази на следващия модел само че гол като пушка и със най-смотаните двигатели.
Определено ме дразни и начина по който БМВ изгражда моделите си и ценовата политика.Наскоро оформяйки конфигуратора и лизинга за едно Ф10 лично видях как за да не си купиш откровено грозното спрямо крайния вариант изпълнение цената набъбва с 13К евро.Така ли не можаха поне всички БМВта да излизат с М брони а цената да е разхвърляна по десетките хиляди бройки.Ясно ми е че това е един изкуствено създаден маркетинг и е въпрос на друга тема.
Е да, но то така ако всички бяха с М-пакет, нямаше да се отличават и всяко щеше да е като другите.
При Ф10 наистина вече и на мен ми изглеждат леко грозни отпред без М-пакет, а модела е едва на 3 години. Но може проблема да е в мен.


- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Труден избор между е60 и е90
raddy написа::OT:
От примерите които си дал,която и да вземеш съвсем скоро ще пускаш множество теми из съответния раздел.
Моят съвет е да се насочиш към предишното поколение и на двата модела.
Колега, би ли се обосновал?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Труден избор между е60 и е90
Има предвид(на 99%-та)че си избрал два екземпляра в най-ниския за тях ценови диапазон и предполага, че нито километрите им ще са същите, нито техническото състояние задоволително.
- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Труден избор между е60 и е90
И аз се присъединявам към скептиците от гледна точка на цената.
Преди 4 месеца като търсех да купя мойта имаше една камара Е90-ки за по 13-14-15 хиляди и колкото и да бяха напудрени, просто си личеше че са смачкни от каране. Някои имаха и навигации, и темпомати даже. Преориентирах се в диапазона малко под 20к и нещата се получиха - И това без навигация, щото ме дразнеше гърбицата на таблото, но за съжаление и без темпомат. Но имайки предвид, че по тези коли почти нищо не е евтино, риска да спестиш при покупката и после да ги набуташ пак същите пари по ремонти е доста голям.
И аз бих те посъветвал да се ориентираш към последните Е46 или да вдигнеш бюджета, за да ти е мирна главата после.
Преди 4 месеца като търсех да купя мойта имаше една камара Е90-ки за по 13-14-15 хиляди и колкото и да бяха напудрени, просто си личеше че са смачкни от каране. Някои имаха и навигации, и темпомати даже. Преориентирах се в диапазона малко под 20к и нещата се получиха - И това без навигация, щото ме дразнеше гърбицата на таблото, но за съжаление и без темпомат. Но имайки предвид, че по тези коли почти нищо не е евтино, риска да спестиш при покупката и после да ги набуташ пак същите пари по ремонти е доста голям.
И аз бих те посъветвал да се ориентираш към последните Е46 или да вдигнеш бюджета, за да ти е мирна главата после.
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Труден избор между е60 и е90
BMW Power ACM написа:Има предвид(на 99%-та)че си избрал два екземпляра в най-ниския за тях ценови диапазон и предполага, че нито километрите им ще са същите, нито техническото състояние задоволително.
Това е така.По-добре да се потърси от предишното поколение на модела,но в добро състояние,с добър двигател и много екстри пред някоя бивша служебна или смачкана от каране,но от "новия модел".

E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Труден избор между е60 и е90
От тези два автомобила бих избрал е90-тката. Ако е с пълна сервизна история и е доказано на тези км - не мисля, че има какво да се мисли. Е90 е доста здрав модел и на един такъв пробег, ще можеш да си го покараш още доста време спокойно без да мислиш за големи ремонти. Комфортът на извънградско си е перфектен, пътното поведение - перфектно! Какво всички сте се влюбили в тези навигации - не знам ..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- GeorgiLazarov
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 25.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: e90 320i
Re: Труден избор между е60 и е90
Благодаря колеги, до 2-3 дена ще стане ясно и ще се похваля, за всеки случай ще огледам и е46, но ми се кара нещо по ново като година. Иначе бюджета е 15k и даже кола за 14300 е много пари за моите възможности в момента, защото ако изникне нещо голямо и непредвидено ще увисна във времето. Но мисля, че ще се намери нещо що годе добро
)

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Труден избор между е60 и е90
Колегите са пропуснали най-важното за Е90-та. Този двигател с автоматик не върви кой знае колко, но за сметка на това харчи като 6-цилиндров. Аз лично не ти го препоръчвам. А и добавя потенциални големи разходи по ремонти и поддръжка.
Never mistake motion for action...
Re: Труден избор между е60 и е90
GeorgiLazarov написа:...Бюджета е 15k ....
Я слизай на Е46 от последните бройки с 2 кофи екстри-за 10-11 бона ще намериш отличен екземпляр. Да не говорим какво Е39 ще докопаш за 10 бона. Стига да не те тресе яко гъзарията и задължително да искаш нов модел де...
Жокер: Никога не се купува кола от първите години на производство и/или с най-малкият мотор за модела. Сега познай показаните Е60 и Е90 къде попадат

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Труден избор между е60 и е90
F3P написа:GeorgiLazarov написа:...Бюджета е 15k ....
Я слизай на Е46 от последните бройки с 2 кофи екстри-за 10-11 бона ще намериш отличен екземпляр. Да не говорим какво Е39 ще докопаш за 10 бона. Стига да не те тресе яко гъзарията и задължително да искаш нов модел де...
Жокер: Никога не се купува кола от първите години на производство и/или с най-малкият мотор за модела. Сега познай показаните Е60 и Е90 къде попадат
И аз така мисля,ако добавиш още 10к мисля че правилния избор е Е60 535d.... Очарован съм от тоя двигател...
Иначе като цяло Е60 е по-добрия избор пред Е90 във всяко отношение.. Виж Е92 ми хареса....

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- mindpixel
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 30.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: нов трактор
- Мечтае да кара: Singer 911
Re: Труден избор между е60 и е90
В случая e90 с доказана подръжка и история е по-малкото зло според мен. Макар мотора да харчи много за възможностите си, като шаси и окачване е90 е по-добър и по-здрав дизайн от е46 (което пък беше доработка на е36). е46 и е39 вече започват да им личат годините и става все по трудно да се намерят коли в добро състояние независимо от цената. За е60 за тази цена няма смисъл да се говори защото хубави евтини неща няма. Независимо какви варянти разглеждаш бюджета ти изисква компромис и ще трябва да прецениш какъв да бъде той. 

"If you can leave two black stripes from the exit of one corner to the braking zone of the next, you have enough horsepower."
- Mark Donohue
- Mark Donohue
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Труден избор между е60 и е90
mindpixel написа:В случая e90 с доказана подръжка и история е по-малкото зло според мен.
Така де, като липсват екстрите, то няма какво толкова да се разваля.

39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани