Запекъл термостат или...?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Запекъл термостат или...?
Здравейте, мотора е М50В25. Днес смених радиатора с нов Нисенс. Обезвъздуших я и я оставих. След няма и 10 километра каране взе да загрява, спрях, слизам от колата и радиатора капе като лейка. Свалям го да го нося на рекламация, но ми стана много чудно като свалях горния маркуч- антифриза горещ, свалям долния маркуч-антифриза студен, а колата си беше загряла, даже малко повече загряла. От какво се е причинило това? Преди да сменя радиатора термостата си отваряше както трябва, смених го и си обяснявам, че е запекъл и не е отворил големия кръг за да се загрее и долни маркуч. Идеи?
the project is ready....




- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Запекъл термостат или...?
То горния маркуч щом е горещ, значи е започнало да се подава течност към радиатора. Последно двигателя прегрял ли е, защото "взе да загрява" обикновено значи "взе да загрява до работна температура". Ако е прегряла то сигурно радиатора си е бил спукан и е направил въздушна възглавница. Но може и да не си обезвъздушил добре.
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Запекъл термостат или...?
Като сложих новия радиатор я изчаках на място и обезвъздуших. После тръгнах и карах около 5 км извънградско само на трета с 5к оборота да завърти всичко, после спрях и пак обезвъздуших, нямаше проблеми и оставих колата. Вечерта като свърших работа тръгвам, колата си загря нормално, но по едно време почна да минава средата. Не я оставих да стигне до първата черта след средата, а я изгасих. Слизам, радиатора тече на лейка. Свалих го, но когато разкачах маркучите горния беше горещ, а долния студен, а колата си беше стигнала работната температура. Някаква идея защо горния маркуч е горещ, а долния студен?
the project is ready....




- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Запекъл термостат или...?
Термостат, при мен на М50то се предаде от веднъж, както си работеше и на следващия ден ТЦ.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Запекъл термостат или...?
Жега от парното тръгна ли, след като обезвъздуши?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Запекъл термостат или...?
да тръгна си топлото, още като я обезвъздушавах на място
the project is ready....




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Запекъл термостат или...?
Dido_stz написа:Като сложих новия радиатор я изчаках на място и обезвъздуших. После тръгнах и карах около 5 км извънградско само на трета с 5к оборота да завърти всичко, после спрях и пак обезвъздуших, нямаше проблеми и оставих колата. Вечерта като свърших работа тръгвам, колата си загря нормално, но по едно време почна да минава средата. Не я оставих да стигне до първата черта след средата, а я изгасих. Слизам, радиатора тече на лейка. Свалих го, но когато разкачах маркучите горния беше горещ, а долния студен, а колата си беше стигнала работната температура. Някаква идея защо горния маркуч е горещ, а долния студен?
Колегата ти каза- ако не отвори термостата антифриза, не може да премине през долният маркуч, но с този теч като лейка, дали е имало какво да премине. Според мен виж защо тече радиатора и после изясни положението с термостата.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Запекъл термостат или...?
Е нали при горещ горен маркуч към радиатора се подава течност. Значи термостатът е отворил. Ти пипна ли радиатора дали е еднакво топъл навсякъде, и дали въобще беше топъл?
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Запекъл термостат или...?
радиатора не съм го барал, направо смених термостата, сложих новия радиатор който ми дадоха като им върнах стария течащ и за момента проблеми няма. Явно е станал някакъв въздушен джоб около термостата и затова не е отворил, защото като се прибрах вкъщи го сварих и си работи. Или както каза колегата по-горе, не е останала достатъчно течност за да отвори термостата. Това са двата логични варианта, темата може да се заключва
the project is ready....




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Запекъл термостат или...?
Dirty M5 driveR написа:Е нали при горещ горен маркуч към радиатора се подава течност. Значи термостатът е отворил. Ти пипна ли радиатора дали е еднакво топъл навсякъде, и дали въобще беше топъл?
Е, ти като че ли никога не си пипал радиатор, а си съветвал в толкова теми какво да се гледа, даже научих някои неща от теб

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Запекъл термостат или...?
Той и радиатора май няма да е много читав. Мойта надуваше яко и разширителния съд се беше издул като балон и маркучите, но радиатора не прокапа.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Запекъл термостат или...?
zvetiko написа:преди да отвори термостата, горният маркуч почва да става топъл, после малка част от радиатора след него, докато другата стои студена, после и другата почва да става топла, накрая и долният маркуч.
Това малко не го знаех

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани