Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Случая е следния. Колата беше м43б16 1997година с евс работеше не менеше обороти имах друго купе което удариха но мотора беше перфектен не менеше обороти не тропаше само въртях ключа и палеше. Така направих трансплантацията на двигателите не искаше да запали звънях на сумати народ никаква помощ само направих сумати поразии изрязах 20х пин буксата и я смених с старата и (както каза Lacho ) пак не искаше да запали за това оставих колата на колега Лъчо . след 2 седмици престой при него и 20 звънения по телефона най-накрая колата беше запалена но тресеше цялата не работи като хората все едно не работят няколко цилиндъра мени обороти диапазано 500-1500... закарахме колата в сервиза започнах да проверявам всичко . Отоврих всички свещи и какво да видя 5-6 цилиндър при свещите пълно с вода видимо дъждовна....
изчистих всичко с пистолета за въздух напръсках всички свещи с контактен спрей лулите и бубините също. запалихме колата пак същото !
Виках познат с диагностика закачи я на живи данни колата я дава че седи в постоянни 3000 оборота и неработещ датчик положение разпределителен вал или Camshaft Sensor
! Ок отидох купих нов датчик смених го абсолютно същото положение никаква промяна . Сипах на колата 20 лв бенззин или около 8 литра и реших да отида на работа с нея и какво стана с 8 литра сравнително нормално каране и мн малко в задръстванията съм минал 20 км и изгаснах!
в крайна сметка ни специалисти ни диагностици ми свършиха работа а аз не сера парите с извинение някой ако може да ми помогне какво вече да правя ще съм много благодарен... 
Забележка: не съм сменял филтъра с този от 320 оставих този от 316 отдоло при разкачане и закачане на всички бубини разбрахме , че всички цилиндри работят! При смяна на camshaft sensora промяна нямаше. При рязко подаване на газ има едно замисляне или забиване на определени обороти и изведнъж се изтрелва но мошноста не е като хората.Датчика на коляновия вал мислч , че не е проблемен колата пали без проблем.






Забележка: не съм сменял филтъра с този от 320 оставих този от 316 отдоло при разкачане и закачане на всички бубини разбрахме , че всички цилиндри работят! При смяна на camshaft sensora промяна нямаше. При рязко подаване на газ има едно замисляне или забиване на определени обороти и изведнъж се изтрелва но мошноста не е като хората.Датчика на коляновия вал мислч , че не е проблемен колата пали без проблем.
Последна промяна Haddess на 26 Окт 2013, 21:29, променена общо 5 пъти

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
А дали тая вода в цилиндрите вече не го е съсипала тоя двигател. Я най добре започни първо с една компресия и виж дали има драстична разлика при 5ти и 6ти цилиндър спрямо другите, за да разбереш механично тоя мотор още става ли и тогава се впускай в електрониката. И не разбрах с кой акъл режете здрава инсталация, щото сега вече и тя е под въпрос след тия интервенции?
После хубаво го сменяте сензора ама грешка за него имаше ли, защото обикновено ги записва, а м50ковите компове са трудни за диагностика щото почти няма с какво да им четеш живите данни.
После хубаво го сменяте сензора ама грешка за него имаше ли, защото обикновено ги записва, а м50ковите компове са трудни за диагностика щото почти няма с какво да им четеш живите данни.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Грешка имаше , трията и след 2-3 мин. работа пак се появява. компресия не съм мерил . инсталацията изрязах и преправих защотот така ми каза колетага "Lacho " имало несъотвестсвие в инсталацията на м43 и м50...
Последна промяна Haddess на 13 Окт 2013, 11:30, променена общо 1 път

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Проверил ли си дали не е избила някоя бобина от тая вода де е била вътре?
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
GecataBMW-E46 написа:Проверил ли си дали не е избила някоя бобина от тая вода де е била вътре?
да всичките работят!

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Колега, ако искаш ми се обади да видя колата- с гадаене мисля, че няма да стане.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Вероятно мени обороти от прекалено богата смес.Провери ламбдата и дебитомера. За бърза проверка просто им откачи буксите 

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
bmwdriver написа:Вероятно мени обороти от прекалено богата смес.Провери ламбдата и дебитомера. За бърза проверка просто им откачи буксите
Проверих ги по този начин има промяна значи работят , ламдата е нова...

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Сам казваш,че гори много и мени обороти. По принцип от богата смес прави точно това.А и характерното замисляне при рязко подаване на газ . Трябва да намериш какво кара компа да обогатява сместа. Това е сензор или датчик,почти сигурно.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
bmwdriver написа:Сам казваш,че гори много и мени обороти. По принцип от богата смес прави точно това.А и характерното замисляне при рязко подаване на газ . Трябва да намериш какво кара компа да обогатява сместа. Това е сензор или датчик,почти сигурно.


- philips1qw
-
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.07.2013
- Пол: Мъж
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
колега и аз правих транспантация на моито и имах почти саштите проблеми откачи дебитомера и покараи малко така да видиш как е. и погледни датчика за температура те са два един кам таблото и един кам компа виж този кам компа дали е океи защото може и тои да обогатяжа сместа ако не работи.
оспех.
оспех.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Колега,провери буксите дали са вързани правилно ( да не са разменени) .Колянов, разпределителен вал, моторчето за празния ход, тпс-а,
температурите.Говоря за буксите на датчиците на главата и тези под дросела
температурите.Говоря за буксите на датчиците на главата и тези под дросела

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Проверени са
значи просто сега няма къде да вдигна колата да видя но не съм сменил филтъра от 316 с 320 нз дали има значение днес смених и регулатора на налягането на реиката и промяна няма
значи като разкача датчика на дросела и дебитомера работи по добре , едно от двете да сложа и пак почва едно тресене едно менене на обороти... 




- philips1qw
-
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.07.2013
- Пол: Мъж
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
погледни всички свещи дали са еднакви и виш ако имаш от някаде да вземеш назам за един тест шесте бобини и пробваи с тях как ще работи. ако на някоя бобина и е прокасана лолата кам свещ и преискрява кам блока пак ще тапарка и прегармява.оспех и чакаме инфо за ситуацията
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
philips1qw написа:погледни всички свещи дали са еднакви и виш ако имаш от някаде да вземеш назам за един тест шесте бобини и пробваи с тях как ще работи. ако на някоя бобина и е прокасана лолата кам свещ и преискрява кам блока пак ще тапарка и прегармява.оспех и чакаме инфо за ситуацията
Свещте са NGK Iridum и лолито се на не повече от 10 000 км . Ще я закарам само да ми изпаднат пари на zvetiko да ме замери от всякъде и ще кажа . За сега мерси на всички


25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани