Талерки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Талерки
Ако слагаш подложки трябва да са под пружината, да не се увеличава масата на подвижните части.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Талерки
Boyadjiev написа:bum_bum написа:При напълно читава глава не мисля, че и 7к ще са му проблем. Леките биели и бутала имат по-малка инерция, съответно няма нужда от толкова корави пружини като на тежкото желязо при М50.
Това пък какво общо има с главатаМоже би имаш предвид клапани ?
Значи ще го пускам на 7000 да видим дали ще удари клапани така:
Дам, клапани. А леките биели и бутала правят по-малко резонанс във вала, което е полезно тъй като той е основния ограничаващ фактор за оборотите. Реално аз мога да въртя и на 10 000 без проблем с мойте чаркове, но вала няма да изкара и на 8.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Талерки
~Мишо~ написа:Ако слагаш подложки трябва да са под пружината, да не се увеличава масата на подвижните части.
Прав си, но ако слагам под пружината трябва да си ги правя сам и да ги закалявам после. Идеи от нещо което може да става?



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Талерки
Ще й сложа ей такива клапанчета и подложки под тарелката пък ще го видим напролет дали ще хвърли тиквата
(и на точно колко оборота ако думне
)
Иначе ако силата която се е получила в следствие на "натягането" е по-голяма от необходимата за да мести допълнителната маса (~2-3 грама е подложката) значи съм в +
Ако не стане така, ще метам глава от без ванос (ако ми притрябват толкова тия 5-600 оборота отгоре...) и това е май


Иначе ако силата която се е получила в следствие на "натягането" е по-голяма от необходимата за да мести допълнителната маса (~2-3 грама е подложката) значи съм в +

Ако не стане така, ще метам глава от без ванос (ако ми притрябват толкова тия 5-600 оборота отгоре...) и това е май

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Талерки
Днес малко с титан се занимавах, ама няма профил за талерки, само тел и тръби... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Талерки
Титаниевите май са леки ама по-лесно се деформират за разлика от стандартните и трябва по-честа ревизия.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Талерки
Boyadjiev написа:Ако не стане така, ще метам глава от без ванос (ако ми притрябват толкова тия 5-600 оборота отгоре...) и това е май
Имай предвид, че главата от без ванос ще диша по-зле с дебелите стебла. При м50 незнам, на м42 метрик механик дават 5-6% разлика. На моя ползвам глава със 6мм, карам до 7300 и не съм ударил нищо, а изяде доста прекъсвачи докато беше 1,8

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Талерки
M10 написа:Boyadjiev написа:Ако не стане така, ще метам глава от без ванос (ако ми притрябват толкова тия 5-600 оборота отгоре...) и това е май
Имай предвид, че главата от без ванос ще диша по-зле с дебелите стебла. При м50 незнам, на м42 метрик механик дават 5-6% разлика. На моя ползвам глава със 6мм, карам до 7300 и не съм ударил нищо, а изяде доста прекъсвачи докато беше 1,8Ако на м52 са толкова меки пружините, според мен по-добрия вариант е да се сложат твърди, но да остане с единични заради масата.
Еми ще се види, надявам се на 7000 да нямам проблеми... Аз искам да си осигуря някакъв резерв на обороти докато мотора е на земята, пък после ще се види турбото ли ще тапи, или прекъсвача ще идва рано




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Талерки
Ако подлагаш под пружината въобще не са ти нужни закалки - нали отгоре ще сложиш заводската стъпка.Гарантирам ти, че няма да смачкаш подложката, пробвано лично, не на БМВ двигател, но съм сигурен, че няма да имаш проблем.
only rear wheel drive
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Талерки
michev написа:Ако подлагаш под пружината въобще не са ти нужни закалки - нали отгоре ще сложиш заводската стъпка.Гарантирам ти, че няма да смачкаш подложката, пробвано лично, не на БМВ двигател, но съм сигурен, че няма да имаш проблем.
Сигурен ли си колега,защото силите са си големи, дори и като подложката е м/у главата и долната тарелка



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Талерки
Е нали отдолу главата си е алуминиева и в крайна сметка, дори и да са закалени подложките пак си лягат на нея.Съвсем сериозно - правил съм това нещо на моя кола и не съм имал проблеми.
only rear wheel drive
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Талерки
michev написа:Е нали отдолу главата си е алуминиева и в крайна сметка, дори и да са закалени подложките пак си лягат на нея.Съвсем сериозно - правил съм това нещо на моя кола и не съм имал проблеми.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Талерки
Мишо е прав, тогава механичните загуби ще са много по-сериозни, отделно, че повдигачите, гърбиците на валовете и касетите /лагерните тела/ ще го отнесат.
only rear wheel drive
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Талерки
Ами натяга си се пружината, но си има предостатъчно ход, като смятам че няма да има проблем с валовете, усилието което прави пружината е повече, но не е грандиозно повече - примерно да не мога да натисна клапана изобщо... Ще видя и отдолу с подложка но на прима виста мисля че не е по-добър вариант заради леглото на долната тарелка - тя ляга много плътно и ако не се вади с магнит е силно вероятно изобщо да се пропусне да бъде извадена...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани