Талерки

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Талерки

Мнение от ~Мишо~ » 20 Окт 2013, 12:37

Ако слагаш подложки трябва да са под пружината, да не се увеличава масата на подвижните части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Талерки

Мнение от bum_bum » 20 Окт 2013, 13:42

Boyadjiev написа:
bum_bum написа:При напълно читава глава не мисля, че и 7к ще са му проблем. Леките биели и бутала имат по-малка инерция, съответно няма нужда от толкова корави пружини като на тежкото желязо при М50.

Това пък какво общо има с главата :shock: Може би имаш предвид клапани ?

Значи ще го пускам на 7000 да видим дали ще удари клапани така:


Дам, клапани. А леките биели и бутала правят по-малко резонанс във вала, което е полезно тъй като той е основния ограничаващ фактор за оборотите. Реално аз мога да въртя и на 10 000 без проблем с мойте чаркове, но вала няма да изкара и на 8.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Талерки

Мнение от Boyadjiev » 20 Окт 2013, 15:11

~Мишо~ написа:Ако слагаш подложки трябва да са под пружината, да не се увеличава масата на подвижните части.

Прав си, но ако слагам под пружината трябва да си ги правя сам и да ги закалявам после. Идеи от нещо което може да става?
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Талерки

Мнение от Boyadjiev » 21 Окт 2013, 15:27

Ще й сложа ей такива клапанчета и подложки под тарелката пък ще го видим напролет дали ще хвърли тиквата :D (и на точно колко оборота ако думне :mhihi: )
IMG_20131021_151952.jpg


Иначе ако силата която се е получила в следствие на "натягането" е по-голяма от необходимата за да мести допълнителната маса (~2-3 грама е подложката) значи съм в + :mrgreen:

Ако не стане така, ще метам глава от без ванос (ако ми притрябват толкова тия 5-600 оборота отгоре...) и това е май :ok:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Талерки

Мнение от ~Мишо~ » 21 Окт 2013, 19:58

Днес малко с титан се занимавах, ама няма профил за талерки, само тел и тръби... :|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Талерки

Мнение от bum_bum » 21 Окт 2013, 21:57

Титаниевите май са леки ама по-лесно се деформират за разлика от стандартните и трябва по-честа ревизия.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Талерки

Мнение от M10 » 21 Окт 2013, 22:06

Boyadjiev написа:Ако не стане така, ще метам глава от без ванос (ако ми притрябват толкова тия 5-600 оборота отгоре...) и това е май :ok:

Имай предвид, че главата от без ванос ще диша по-зле с дебелите стебла. При м50 незнам, на м42 метрик механик дават 5-6% разлика. На моя ползвам глава със 6мм, карам до 7300 и не съм ударил нищо, а изяде доста прекъсвачи докато беше 1,8 :mhihi: Ако на м52 са толкова меки пружините, според мен по-добрия вариант е да се сложат твърди, но да остане с единични заради масата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Талерки

Мнение от Boyadjiev » 21 Окт 2013, 22:51

M10 написа:
Boyadjiev написа:Ако не стане така, ще метам глава от без ванос (ако ми притрябват толкова тия 5-600 оборота отгоре...) и това е май :ok:

Имай предвид, че главата от без ванос ще диша по-зле с дебелите стебла. При м50 незнам, на м42 метрик механик дават 5-6% разлика. На моя ползвам глава със 6мм, карам до 7300 и не съм ударил нищо, а изяде доста прекъсвачи докато беше 1,8 :mhihi: Ако на м52 са толкова меки пружините, според мен по-добрия вариант е да се сложат твърди, но да остане с единични заради масата.

Еми ще се види, надявам се на 7000 да нямам проблеми... Аз искам да си осигуря някакъв резерв на обороти докато мотора е на земята, пък после ще се види турбото ли ще тапи, или прекъсвача ще идва рано :paranoid:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Талерки

Мнение от michev » 22 Окт 2013, 0:16

Ако подлагаш под пружината въобще не са ти нужни закалки - нали отгоре ще сложиш заводската стъпка.Гарантирам ти, че няма да смачкаш подложката, пробвано лично, не на БМВ двигател, но съм сигурен, че няма да имаш проблем.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Талерки

Мнение от Boyadjiev » 22 Окт 2013, 14:02

michev написа:Ако подлагаш под пружината въобще не са ти нужни закалки - нали отгоре ще сложиш заводската стъпка.Гарантирам ти, че няма да смачкаш подложката, пробвано лично, не на БМВ двигател, но съм сигурен, че няма да имаш проблем.

Сигурен ли си колега,защото силите са си големи, дори и като подложката е м/у главата и долната тарелка
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Талерки

Мнение от michev » 22 Окт 2013, 17:15

Е нали отдолу главата си е алуминиева и в крайна сметка, дори и да са закалени подложките пак си лягат на нея.Съвсем сериозно - правил съм това нещо на моя кола и не съм имал проблеми.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Талерки

Мнение от ~Мишо~ » 22 Окт 2013, 19:52

michev написа:Е нали отдолу главата си е алуминиева и в крайна сметка, дори и да са закалени подложките пак си лягат на нея.Съвсем сериозно - правил съм това нещо на моя кола и не съм имал проблеми.

:yes: Проблема е да не натегнеш много пружината, не здравината на подложката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Талерки

Мнение от michev » 22 Окт 2013, 21:55

Мишо е прав, тогава механичните загуби ще са много по-сериозни, отделно, че повдигачите, гърбиците на валовете и касетите /лагерните тела/ ще го отнесат.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Талерки

Мнение от Boyadjiev » 22 Окт 2013, 23:04

Ами натяга си се пружината, но си има предостатъчно ход, като смятам че няма да има проблем с валовете, усилието което прави пружината е повече, но не е грандиозно повече - примерно да не мога да натисна клапана изобщо... Ще видя и отдолу с подложка но на прима виста мисля че не е по-добър вариант заради леглото на долната тарелка - тя ляга много плътно и ако не се вади с магнит е силно вероятно изобщо да се пропусне да бъде извадена...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook