Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
От 3 до 4.5 бара трябва дае. Така, че при тебе е добре. ТО ако неи хареса на системата набива грешка и след 3000 оборота усещаш, че не върви.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- culio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 19.03.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е46М е87 118и е90 x5 3sd
- Мечтае да кара: X6 G power
- Детайли за колата: Повече горят от колкото вървят
БензинМаслоВода
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
320 d 136 коня 2000г акомулатора падна подаваме ток не пали драпнахме на скорост запали с ужасен шум в мотора и като дадеш газ няма никаквареакция на ДИС дава 42 еепром ерор
на огасен мотор се трие но запалили с многоголямо вартене я набива пок и педала на гаста не реагира
някакви идеи да сменямли компа
на огасен мотор се трие но запалили с многоголямо вартене я набива пок и педала на гаста не реагира
някакви идеи да сменямли компа
диагностика на всичко не е таина
винаги готов за помощ
винаги готов за помощ
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, колеги. Парното ми спря да духа и няма значение на каква скорост сложа вентилатора и дали е пуснат климатикът. Чудя се дали е релето под жабката или таралежът е сдал багажа. Иска ми се, ако мога да разбера от диагностиката, за да не разглабям жабката без нужда, ако не е релето.
Колата е Е46 330Д М57. Ето и снимка от диагностиката:

Приемам и насоки за проблема с реотаните на задното стъкло (кое е релето).
Благодаря,
Васил
Колата е Е46 330Д М57. Ето и снимка от диагностиката:
Приемам и насоки за проблема с реотаните на задното стъкло (кое е релето).
Благодаря,
Васил
RTFM
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Трябва ми малко помощ, но не е свързан с грешки при диагностициране!
С NCSexpert-а ми излиза E46-LSZ.C26, а с INPA-та - C27...?
От къде се получава така?..
С NCSexpert-а ми излиза E46-LSZ.C26, а с INPA-та - C27...?
От къде се получава така?..
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
spooky написа:Здравейте, колеги. Парното ми спря да духа и няма значение на каква скорост сложа вентилатора и дали е пуснат климатикът. Чудя се дали е релето под жабката или таралежът е сдал багажа. Иска ми се, ако мога да разбера от диагностиката, за да не разглабям жабката без нужда, ако не е релето.
Колата е Е46 330Д М57. Ето и снимка от диагностиката:
Приемам и насоки за проблема с реотаните на задното стъкло (кое е релето).
Благодаря,
Васил
Щом не работи вентилатора проблема ти е в таралежа ама на 100 процента,
Грешката със задното стъкло е в релето то се намира в багажника трябва да махнеш дясната кора и навътре ще го видиш.
Втората грешка със сензора на моторчето е вентилаторчето в самото управление на климатроника което обдухва датчика за вътрешна температура задръстило се е и е спрял да върти.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, малко помощ за диагностика.
Колата е е21, мотора м52туб28 от е39, програмата е ИНПА 5.0. Използвах раздела в програмата за е46, не намерих за е39.
След монтирането мотора запали и работеше добре, като загрее почва да тъпче на едно място при рязко подаване на газ. При плавно се форсира. На ход е зор, придърпва с детонации в гърнетата.
Бензиновата помпа ми звучи зле, но дава 3 атм. при повторно форсиране пада малко под 3.
Проблема е по-изразен, като загрее.
На диагностика първия път даде 10 грешки; 65, 100, 202, 203, 12, 68, 55, 21, 24 и 23.
След изчистване се появиха отново 65 и 100.
65 горе-долу е ясно, но 100.....
Колата е е21, мотора м52туб28 от е39, програмата е ИНПА 5.0. Използвах раздела в програмата за е46, не намерих за е39.
След монтирането мотора запали и работеше добре, като загрее почва да тъпче на едно място при рязко подаване на газ. При плавно се форсира. На ход е зор, придърпва с детонации в гърнетата.
Бензиновата помпа ми звучи зле, но дава 3 атм. при повторно форсиране пада малко под 3.
Проблема е по-изразен, като загрее.
На диагностика първия път даде 10 грешки; 65, 100, 202, 203, 12, 68, 55, 21, 24 и 23.
След изчистване се появиха отново 65 и 100.
65 горе-долу е ясно, но 100.....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да попитам..
Показва грешка "High pressure regulator valve" къде точно да търся проблем, в датчика на помпата за високо, в филтърчето във самата помпа ?
Някой има ли опит с тая регулатор или каквото е там
Като симптом, преди да загрее колата напълно, притриса на празех ход
Показва грешка "High pressure regulator valve" къде точно да търся проблем, в датчика на помпата за високо, в филтърчето във самата помпа ?
Някой има ли опит с тая регулатор или каквото е там
Като симптом, преди да загрее колата напълно, притриса на празех ход
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Аз да попитам за Е46 318i 99год има ли начин софтуерно да се променя чувствителността на обемния датчик на заводската аларма - този оригиналния, дето е на тавана.
Идеята ми е ако може, то да се увеличи чувствителността и алармата да се пуска когато някой доближи колата на определено разстояние
Идеята ми е ако може, то да се увеличи чувствителността и алармата да се пуска когато някой доближи колата на определено разстояние


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
yellowsubmarine написа:Аз да попитам за Е46 318i 99год има ли начин софтуерно да се променя чувствителността на обемния датчик на заводската аларма - този оригиналния, дето е на тавана.
Идеята ми е ако може, то да се увеличи чувствителността и алармата да се пуска когато някой доближи колата на определено разстояние
това е обемен датчик той реагира в затворения обем на купето, това което искаш да постигнеш се прави с микровълнов датчик, който се монтира допълнително, но тогава и куче да мине ще пищи.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги в модула на климатроника през ИНПА постоянно ми се записва тази грешка
от какво може да е проблема ?
разбирам , че е допълнителната водна помпа но бутона РЕСТ си работи 
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
dak написа:Колеги в модула на климатроника през ИНПА постоянно ми се записва тази грешкаразбирам , че е допълнителната водна помпа но бутона РЕСТ си работиот какво може да е проблема ?
бутона рест работи, т.е светва но помпата тогава не върти нали, щом я записва като грешка най-вероятно не върти, ти можеш да я активираш през диагностика и да видиш дали работи, или да и дадеш директно ток, ако не като натиснеш реста, я пипни с ръка и ще усетиш дали върти.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Не само свети а и бучи и духа топло на стъклото , предполагам че помпата се бачка.
А къде се намира помпата ?
А къде се намира помпата ?
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Някой може ли да ми каже какви горе долу трябва да са показанията на "температура на въздуха във входящия колектор" ? Защото моите ми се струват прекалено високи. Става въпрос за напълно загрят автомобил с ГИ, на място показва 50 градуса и това при положение, че навън е само 7°C. А когато махнах възд. филтър и капака му, температурата падна с 2 градуса, а като форсирах падна на 46 градуса и пак ми се вижда доста? Да не би датчика да не работи като хората? Колата е 328i.
Вторият ми въпрос е за тази грешка. Търсих във форума и интернет, излиза че е заминал термостат. На мене колата поне според стрелката на таблото ми загрява ок, обръща си на газ на време и тн. Скоро не съм и гледал температурата на живи данни. Възможно ли е термостата да работи и да записва тая грешка?
Вторият ми въпрос е за тази грешка. Търсих във форума и интернет, излиза че е заминал термостат. На мене колата поне според стрелката на таблото ми загрява ок, обръща си на газ на време и тн. Скоро не съм и гледал температурата на живи данни. Възможно ли е термостата да работи и да записва тая грешка?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
dido0o``` написа:....
1. температурата в колектора на празен ход 60-75*C. По време на движение или подаване на газ.. 40-50*C, пак на 328
2. грешката е 100% от термостата - не сработва на време! На самия термостат има датчик, знаеш го предполагам и отчита кога е затворен и отворен и от неправилна работа записва грешка! Не е възможно да работи коректно и да натрупва грешки..
Смени го, става за 20 минути
- nikolov88
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 6.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d 2002 год.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги вчера си купих кабел за диагностика понеже ми светна лампата на еърбега и днес я закачих.Появи ми се следната грешка : "11 zuendkreis zk10 / sicherheits-batterie-klemme 1 ".Някой знае ли какво е това и къде е тази въпросна клема която явно ми прави проблема?Благодаря!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани