Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DiGital » 29 Авг 2013, 23:43

От 3 до 4.5 бара трябва дае. Така, че при тебе е добре. ТО ако неи хареса на системата набива грешка и след 3000 оборота усещаш, че не върви.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 19.03.2010
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: е46М е87 118и е90 x5 3sd
Мечтае да кара: X6 G power
Детайли за колата: Повече горят от колкото вървят
БензинМаслоВода

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от culio » 05 Сеп 2013, 0:00

320 d 136 коня 2000г акомулатора падна подаваме ток не пали драпнахме на скорост запали с ужасен шум в мотора и като дадеш газ няма никаквареакция на ДИС дава 42 еепром ерор
на огасен мотор се трие но запалили с многоголямо вартене я набива пок и педала на гаста не реагира
някакви идеи да сменямли компа
диагностика на всичко не е таина
винаги готов за помощ

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от spooky » 12 Сеп 2013, 14:42

Здравейте, колеги. Парното ми спря да духа и няма значение на каква скорост сложа вентилатора и дали е пуснат климатикът. Чудя се дали е релето под жабката или таралежът е сдал багажа. Иска ми се, ако мога да разбера от диагностиката, за да не разглабям жабката без нужда, ако не е релето.
Колата е Е46 330Д М57. Ето и снимка от диагностиката:

Изображение

Приемам и насоки за проблема с реотаните на задното стъкло (кое е релето).

Благодаря,
Васил
RTFM

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Батман » 12 Сеп 2013, 22:32

Трябва ми малко помощ, но не е свързан с грешки при диагностициране!

С NCSexpert-а ми излиза E46-LSZ.C26, а с INPA-та - C27...?

От къде се получава така?..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 13 Сеп 2013, 8:33

spooky написа:Здравейте, колеги. Парното ми спря да духа и няма значение на каква скорост сложа вентилатора и дали е пуснат климатикът. Чудя се дали е релето под жабката или таралежът е сдал багажа. Иска ми се, ако мога да разбера от диагностиката, за да не разглабям жабката без нужда, ако не е релето.
Колата е Е46 330Д М57. Ето и снимка от диагностиката:

Изображение

Приемам и насоки за проблема с реотаните на задното стъкло (кое е релето).

Благодаря,
Васил


Щом не работи вентилатора проблема ти е в таралежа ама на 100 процента,
Грешката със задното стъкло е в релето то се намира в багажника трябва да махнеш дясната кора и навътре ще го видиш.
Втората грешка със сензора на моторчето е вентилаторчето в самото управление на климатроника което обдухва датчика за вътрешна температура задръстило се е и е спрял да върти.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Lenco » 19 Сеп 2013, 19:00

Здравейте, малко помощ за диагностика.
Колата е е21, мотора м52туб28 от е39, програмата е ИНПА 5.0. Използвах раздела в програмата за е46, не намерих за е39.
След монтирането мотора запали и работеше добре, като загрее почва да тъпче на едно място при рязко подаване на газ. При плавно се форсира. На ход е зор, придърпва с детонации в гърнетата.
Бензиновата помпа ми звучи зле, но дава 3 атм. при повторно форсиране пада малко под 3.
Проблема е по-изразен, като загрее.
На диагностика първия път даде 10 грешки; 65, 100, 202, 203, 12, 68, 55, 21, 24 и 23.
След изчистване се появиха отново 65 и 100.
65 горе-долу е ясно, но 100.....
2.1.jpg

2.2.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bscsystem » 26 Сеп 2013, 15:42

Да попитам..

Показва грешка "High pressure regulator valve" къде точно да търся проблем, в датчика на помпата за високо, в филтърчето във самата помпа ?

Някой има ли опит с тая регулатор или каквото е там

Като симптом, преди да загрее колата напълно, притриса на празех ход
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от yellowsubmarine » 09 Окт 2013, 13:40

Аз да попитам за Е46 318i 99год има ли начин софтуерно да се променя чувствителността на обемния датчик на заводската аларма - този оригиналния, дето е на тавана.
Идеята ми е ако може, то да се увеличи чувствителността и алармата да се пуска когато някой доближи колата на определено разстояние :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 09 Окт 2013, 16:38

yellowsubmarine написа:Аз да попитам за Е46 318i 99год има ли начин софтуерно да се променя чувствителността на обемния датчик на заводската аларма - този оригиналния, дето е на тавана.
Идеята ми е ако може, то да се увеличи чувствителността и алармата да се пуска когато някой доближи колата на определено разстояние :dunno:


това е обемен датчик той реагира в затворения обем на купето, това което искаш да постигнеш се прави с микровълнов датчик, който се монтира допълнително, но тогава и куче да мине ще пищи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от dak » 09 Окт 2013, 17:44

Колеги в модула на климатроника през ИНПА постоянно ми се записва тази грешка
ac.jpg
разбирам , че е допълнителната водна помпа но бутона РЕСТ си работи :dunno: от какво може да е проблема ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 09 Окт 2013, 23:21

dak написа:Колеги в модула на климатроника през ИНПА постоянно ми се записва тази грешка
ac.jpg
разбирам , че е допълнителната водна помпа но бутона РЕСТ си работи :dunno: от какво може да е проблема ?


бутона рест работи, т.е светва но помпата тогава не върти нали, щом я записва като грешка най-вероятно не върти, ти можеш да я активираш през диагностика и да видиш дали работи, или да и дадеш директно ток, ако не като натиснеш реста, я пипни с ръка и ще усетиш дали върти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от dak » 10 Окт 2013, 13:26

Не само свети а и бучи и духа топло на стъклото , предполагам че помпата се бачка.
А къде се намира помпата ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от dido0o``` » 11 Окт 2013, 22:08

Някой може ли да ми каже какви горе долу трябва да са показанията на "температура на въздуха във входящия колектор" ? Защото моите ми се струват прекалено високи. Става въпрос за напълно загрят автомобил с ГИ, на място показва 50 градуса и това при положение, че навън е само 7°C. А когато махнах възд. филтър и капака му, температурата падна с 2 градуса, а като форсирах падна на 46 градуса и пак ми се вижда доста? Да не би датчика да не работи като хората? Колата е 328i.

Вторият ми въпрос е за тази грешка. Търсих във форума и интернет, излиза че е заминал термостат. На мене колата поне според стрелката на таблото ми загрява ок, обръща си на газ на време и тн. Скоро не съм и гледал температурата на живи данни. Възможно ли е термостата да работи и да записва тая грешка?

123 error.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Батман » 11 Окт 2013, 22:59

dido0o``` написа:....


1. температурата в колектора на празен ход 60-75*C. По време на движение или подаване на газ.. 40-50*C, пак на 328
2. грешката е 100% от термостата - не сработва на време! На самия термостат има датчик, знаеш го предполагам и отчита кога е затворен и отворен и от неправилна работа записва грешка! Не е възможно да работи коректно и да натрупва грешки..
Смени го, става за 20 минути

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 6.09.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d 2002 год.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от nikolov88 » 18 Окт 2013, 18:34

Колеги вчера си купих кабел за диагностика понеже ми светна лампата на еърбега и днес я закачих.Появи ми се следната грешка : "11 zuendkreis zk10 / sicherheits-batterie-klemme 1 ".Някой знае ли какво е това и къде е тази въпросна клема която явно ми прави проблема?Благодаря!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook