AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Re: AGR-клапана- със или без него-
koleto_78 написа:Ако се съмняваш ,че не работи по-добре търси работещ и го сменяй отколкото да го изолираш защото има и много важни функции.
Че нещо ще се сменя е ясно, това в момента не е същата кола! Въпросът е откъде да започна - дали от pressure converter-а или от EGR-клапана? В единия случай са 183 лева, в другия са 323. При положение, че съм прекъснал връзката между EGR-а и Pressure covertera и колата спря да пуши мога ли да заключа, че проблемът е в конвертора? Защото преди манипулацията нямах грешки на диагностика, а в момента EGR си работи в някаква степен (макар и "изолиран").
Re: AGR-клапана- със или без него-
Колега няма смисъл да купуваш нов АГР за 300+ лв
Вземи втора употреба(30-40лв) за проба, ако не усетиш подобрение не вярвам проблема да е в него. По-скоро се прецакват клапаните, но пак може да направиш тест като го замениш с този от турбото и да видиш как се държи колата. Лично аз не разбирам защо колата ти ще върви по-малко с изолиран АГР. Аз карах много време така - вървеше отлично без грам пушек. Все пак го върнах, като смених клапана защото от стоенето беше се скапал. Това го установих след като с включен вакум продължаваше да дава грешка за АГР.
Иначе с изолиран вакум АГР няма как да работи, освен ако не е задръстен и не е останал отворен. То пружината не се отваря така лесно, даже се чудя този вакум как успява
п.с вакум клапана се намира за около 130лв

Иначе с изолиран вакум АГР няма как да работи, освен ако не е задръстен и не е останал отворен. То пружината не се отваря така лесно, даже се чудя този вакум как успява

п.с вакум клапана се намира за около 130лв
- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Re: AGR-клапана- със или без него-
© написа:Лично аз не разбирам защо колата ти ще върви по-малко с изолиран АГР.
п.с клапана се намира за около 130лв

А EGR-а ... какво може да не му е наред? Само за тази година е чистен заедно с колектора два пъти в сервизи, все някой майстор би забелязал ако нещо не е както трябва (спукана мембрана например). На диагностика не трябва ли да излиза ако не работи?
Факт е че колата върви по-малко, набира сигурно - без дупки и без пикове, но няма мощност. Не усещам облегалката да ме натиска по гърба, не се опитва да върти гуми, дори при опит да се изстрелям не мига лампата на DSC

Re: AGR-клапана- със или без него-
Ако ЕГР клапана не работи има грешка. Ако я нямаш и пропушва отзад в ниските
, най-вероятно всичко е наред с него и проблема е другаде - дебитомер, дюзи ... и аз не знам какво. Може да нулираш дебитомера през DIS да видиш дали ще има промяна
ЕГР има някаква мембрана вътре, но ако тя се е скъсала и не работи ще имаш грешки. Пък като, че ли не се развалят толкова лесно

ЕГР има някаква мембрана вътре, но ако тя се е скъсала и не работи ще имаш грешки. Пък като, че ли не се развалят толкова лесно

- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Re: AGR-клапана- със или без него-
© написа:Ако ЕГР клапана не работи има грешка. Ако я нямаш и пропушва отзад в ниските, най-вероятно всичко е наред с него и проблема е другаде - дебитомер, дюзи ... и аз не знам какво. Може да нулираш дебитомера през DIS да видиш дали ще има промяна
ЕГР има някаква мембрана вътре, но ако тя се е скъсала и не работи ще имаш грешки. Пък като, че ли не се развалят толкова лесно
Колата наистина пропушва в ниските, лошото е че при настъпване изпушва(ше) жестоко. Казвам "изпушваше", защото откакто затапих маркуча е доста по-добре в това отношение. Дюзите ми са в отлично здраве. С дебитомер имах проблеми преди време - нулирах го и пушека намаля, но беше временно явление. След това взех дебитомер от познат и пак беше така. Сега обаче съм с нов дебитомер (оригинален) и ако и той я прави тази мизерия направо ще откача

Re: AGR-клапана- със или без него-
Здравейте,
Имам Е46 320d 10/2003, автомат.
Почистих ЕГР-а. Резултат не усетих никакъв. Продължи да си пуши както преди. Е, може би малко по-малко, но ефектът не беше осезаем.
Следващата стъпка беше да запуша маркучето. Ефектът беше мигновен и осезаем. Вече при пълно подаване на газ едвам се вижда, че излизат отработени газове от ауспуха. Не знам все още интервенцията дали ще засегне и разхода на нафта. До момента бях твърдо над 12,5/100 градско и то без никаква ръчка и каране като пенс.
Има обаче друг проблем, който ме притеснява. След първото запалване след като запуших маркучето ми светна компютъра. Това нормално ли е?
Благодаря предварително за отговорите.
Имам Е46 320d 10/2003, автомат.
Почистих ЕГР-а. Резултат не усетих никакъв. Продължи да си пуши както преди. Е, може би малко по-малко, но ефектът не беше осезаем.
Следващата стъпка беше да запуша маркучето. Ефектът беше мигновен и осезаем. Вече при пълно подаване на газ едвам се вижда, че излизат отработени газове от ауспуха. Не знам все още интервенцията дали ще засегне и разхода на нафта. До момента бях твърдо над 12,5/100 градско и то без никаква ръчка и каране като пенс.
Има обаче друг проблем, който ме притеснява. След първото запалване след като запуших маркучето ми светна компютъра. Това нормално ли е?
Благодаря предварително за отговорите.
Re: AGR-клапана- със или без него-
В по-късните версии на Е46 светва лампа, при останалите само записва грешка, която се вижда при диагностика. Не знам дали ще може да караш със светната лампа, аз не ти го препоръчвам, най-малкото защото дразни, ако светне нещо друго може да пропуснеш и т.н.
Re: AGR-клапана- със или без него-
Благодаря ти за отговора!
Кой би могъл да ми съдейства с решаване на проблема с пушенето?
Колата я имам от края на 2006 и от тогава съм ходил в Дару кар и ред сервизи. Вече не ми се обикаля. Каквито и "тънки" проблеми да имам, никъде не са ги решавали. Предпочитам да се доверя на някой от форума, който е способен да погледне колата и да направи диагностика.
Ако някой има идеи, нека сподели!
Кой би могъл да ми съдейства с решаване на проблема с пушенето?
Колата я имам от края на 2006 и от тогава съм ходил в Дару кар и ред сервизи. Вече не ми се обикаля. Каквито и "тънки" проблеми да имам, никъде не са ги решавали. Предпочитам да се доверя на някой от форума, който е способен да погледне колата и да направи диагностика.
Ако някой има идеи, нека сподели!
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: AGR-клапана- със или без него-
Здравейте , карам 530д 184кс. ЕГР клапана го изчистих още като я взех но забелязах , че със изваден вакуум на ЕГРa колата е осезаемо по пъргава от колкото с работещ ЕГР , друга разлика няма и в двата случая няма пушеци . Вие какво ще ме посъветвате , мога ли да карам така или да пусна ЕГРа да си работи и колата да е по спъната ?
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: AGR-клапана- със или без него-
Зимата е по добре да си работи клапата.С нея колата достига доста по бързо работната си температура 


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: AGR-клапана- със или без него-
Колеги , някой ако знае как става спирането/изключването на EGR клапана през DIS или друг софтуер нека да сподели тука , смята че ще е полезно. Предполагам ще е по добре от колкото да се шунтира механично !
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: AGR-клапана- със или без него-
Имам съмнение, че ми е скъсана мембраната и си мисля за това решение:
http://www.ebay.co.uk/itm/FULL-STAINLESS-STEEL-BMW-EGR-REMOVAL-BYPASS-KIT-E39-E46-530D-330D-X5-320D-525D-/141016003918?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20d535754e
Какво ви е мнението колеги?
http://www.ebay.co.uk/itm/FULL-STAINLESS-STEEL-BMW-EGR-REMOVAL-BYPASS-KIT-E39-E46-530D-330D-X5-320D-525D-/141016003918?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20d535754e
Какво ви е мнението колеги?
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: AGR-клапана- със или без него-
virtualchild написа:Имам съмнение, че ми е скъсана мембраната и си мисля за това решение:
http://www.ebay.co.uk/itm/FULL-STAINLESS-STEEL-BMW-EGR-REMOVAL-BYPASS-KIT-E39-E46-530D-330D-X5-320D-525D-/141016003918?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20d535754e
Какво ви е мнението колеги?
Zagy мисля беше с нещо такова.Най добре го питай или да пише тук ако го прочете


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: AGR-клапана- със или без него-
Дам - мойта беше с почти същата тръба и съм много доволен. Най-малкото мотора не яде собствените си лайна. Аз съм си противник на ЕГР-а де... 

Si non confectus, non reficiat.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани