"Твърд" съединител ?!?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- drebenj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe 98г.
- Мечтае да кара: ///М
"Твърд" съединител ?!?!
Здравейте колеги. Колата е е36 купе 97г. 320и и имам слледния проблем: съединителя е доста твърд. Отделя нормално, не боксува, няма вибраций и тресене при бавно отпускане... просто е тегав. Имате ли идея какво се случва ?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: "Твърд" съединител ?!?!
Виж си първо нивото на спирачната течност. Принципно на е36 съединителя си е тежък и ако слизаш от друг автомобил е нормално да не ти хареса. Може обаче самият съединител да причинява това, т.е. пристискателят му да е по-силен (такава разлика има между различните марки, особено при по-евтините и не толкова качествени). Ако наистина само твърдостта му ти се явява като проблем бих те посъветвал на седнеш на друго е36 и да сравниш. Или да посетиш някой сервиз, където имат достатъчен опит с марката и модела.
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: "Твърд" съединител ?!?!
И моя е камик,ама в сравнение с тоя на спринтера е много мек
Като слезна от спринтера и се кача в колата и като го натисна ще си счупим крака
А на един познат на 2.8-ца пък е много мек с малкото пръстче може да го натискаш,а преди това имаше 2.5-ца и съединитела на нея и беше твърд като на мене 



- drebenj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe 98г.
- Мечтае да кара: ///М
Re: "Твърд" съединител ?!?!
Ще провера нивото на течността, но и аз се съмнявам в притискателен... 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: "Твърд" съединител ?!?!
Твърд става като е за смяна.
Re: "Твърд" съединител ?!?!
Също и от "хубав" притискател..
Моят също е по твърд, но да ти кажа честно - допада ми
Моят също е по твърд, но да ти кажа честно - допада ми

- drebenj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe 98г.
- Мечтае да кара: ///М
Re: "Твърд" съединител ?!?!
b00st написа:Твърд става като е за смяна.
Какво ще рече за смяна. Той си отделя нормално, не боксува... няма да сменям притискателен за да е по лек


- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: "Твърд" съединител ?!?!
drebenj написа:b00st написа:Твърд става като е за смяна.
Какво ще рече за смяна. Той си отделя нормално, не боксува... няма да сменям притискателен за да е по лекНо на е46-тицата (предишната баварка) не се усещаше
Става "твърд" съединителя когато феродовия диск се износи.На притискателния може нищо да му няма на пръв поглед,но като се сменя съединител,се сменя всичко в комплект.При теб вероятно не буксува защото караш внимателно. Направи един тест и ще се разбере.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: "Твърд" съединител ?!?!
Не е вярно , че на Е36 съединителя е твърд/тежък ...
Ако го чувстваш прекалено тегав , значи има дрерт ... може притискател , може нещо друго да е ... Но това не може да се каже на изуст ..
Ако го чувстваш прекалено тегав , значи има дрерт ... може притискател , може нещо друго да е ... Но това не може да се каже на изуст ..
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: "Твърд" съединител ?!?!
metodi80 написа:Не е вярно , че на Е36 съединителя е твърд/тежък ...
Ако го чувстваш прекалено тегав , значи има дрерт ... може притискател , може нещо друго да е ... Но това не може да се каже на изуст ..
Когато нещата се променят с времето,от "мек" към "твърд" съединител, не може да е от притискател. Всъщност,точно заради него,се налага да прилагаме по голямо усилие върху педала,но това е така,защото феродовия се износва,притискателния се "отпуска" върху него и.......
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: "Твърд" съединител ?!?!
ТРСТ написа:metodi80 написа:Не е вярно , че на Е36 съединителя е твърд/тежък ...
Ако го чувстваш прекалено тегав , значи има дрерт ... може притискател , може нещо друго да е ... Но това не може да се каже на изуст ..
Когато нещата се променят с времето,от "мек" към "твърд" съединител, не може да е от притискател. Всъщност,точно заради него,се налага да прилагаме по голямо усилие върху педала,но това е така,защото феродовия се износва,притискателния се "отпуска" върху него и.......
Интересно ми е тези теории от опит ли ги споделяш , или си ги чул някъде ?
Имам един конкретен въпрос колега - колко пъти ти самия си отварял да сменяваш съединител ?
Аз до сега ,само на моята кола , съм сменял 2 пъти съединител , сокро ще го сменявам за 3-ти път ... Веднъж заради износен феродов диск , веднъж заради повреден притискател ....
Нито веднъж не съм усетил това "втърдяване" за което се говори тука ....
Дайте да не теоритизираме по въпросите кое се "отпуска' , кое се "стяга" и т.н .... особено ако не си съвсем наясно ...
Към колегата пуснал темата - ако имаш съмнения , че е налице проблем , просто отиди при някой , който разбира , за да ти види нещата ...
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: "Твърд" съединител ?!?!
metodi80 написа:ТРСТ написа:metodi80 написа:Не е вярно , че на Е36 съединителя е твърд/тежък ...
Ако го чувстваш прекалено тегав , значи има дрерт ... може притискател , може нещо друго да е ... Но това не може да се каже на изуст ..
Когато нещата се променят с времето,от "мек" към "твърд" съединител, не може да е от притискател. Всъщност,точно заради него,се налага да прилагаме по голямо усилие върху педала,но това е така,защото феродовия се износва,притискателния се "отпуска" върху него и.......
Интересно ми е тези теории от опит ли ги споделяш , или си ги чул някъде ?
Имам един конкретен въпрос колега - колко пъти ти самия си отварял да сменяваш съединител ?
Аз до сега ,само на моята кола , съм сменял 2 пъти съединител , сокро ще го сменявам за 3-ти път ... Веднъж заради износен феродов диск , веднъж заради повреден притискател ....
Нито веднъж не съм усетил това "втърдяване" за което се говори тука ....
Дайте да не теоритизираме по въпросите кое се "отпуска' , кое се "стяга" и т.н .... особено ако не си съвсем наясно ...
Към колегата пуснал темата - ако имаш съмнения , че е налице проблем , просто отиди при някой , който разбира , за да ти види нещата ...
Това е трети форум,в който пиша,макар и много малко в този.Всички мнения са на базата на опит.Колегата и сам може да си тества съединитела дали наистина не буксува,нищо,че до сега не му се е случвало.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: "Твърд" съединител ?!?!
Същия проблем и при мен. Перфектно работещ съединител, но много твърд. Доста зор вижда и не буксува.
- drebenj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe 98г.
- Мечтае да кара: ///М
Re: "Твърд" съединител ?!?!
Колеги днес го тествах и не буксува. Идеален си е... само дето е твърд. В сервиза ми казаха притискателен... но каква е идеята да се повреди само той, да си отделя нормално, да не буксува и т.н. ???
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: "Твърд" съединител ?!?!
Според мен става твърд преди смяна. На едната кола съм с перфектен притискател и нов феродов и е страшно мек + нова спирачна течност, на другата не си знае километрите (в мен е от 40 000) и е доста по-твърд - нищо не е пипано. И двата не изпускат...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани