"Твърд" съединител ?!?!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 27.11.2007
Пол: Мъж
Кара: е36 coupe 98г.
Мечтае да кара: ///М

"Твърд" съединител ?!?!

Мнение от drebenj » 07 Окт 2013, 10:51

Здравейте колеги. Колата е е36 купе 97г. 320и и имам слледния проблем: съединителя е доста твърд. Отделя нормално, не боксува, няма вибраций и тресене при бавно отпускане... просто е тегав. Имате ли идея какво се случва ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от Dirty M5 driveR » 07 Окт 2013, 19:07

Виж си първо нивото на спирачната течност. Принципно на е36 съединителя си е тежък и ако слизаш от друг автомобил е нормално да не ти хареса. Може обаче самият съединител да причинява това, т.е. пристискателят му да е по-силен (такава разлика има между различните марки, особено при по-евтините и не толкова качествени). Ако наистина само твърдостта му ти се явява като проблем бих те посъветвал на седнеш на друго е36 и да сравниш. Или да посетиш някой сервиз, където имат достатъчен опит с марката и модела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от ozBMW » 07 Окт 2013, 20:24

И моя е камик,ама в сравнение с тоя на спринтера е много мек :lol: Като слезна от спринтера и се кача в колата и като го натисна ще си счупим крака :lol: А на един познат на 2.8-ца пък е много мек с малкото пръстче може да го натискаш,а преди това имаше 2.5-ца и съединитела на нея и беше твърд като на мене :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 27.11.2007
Пол: Мъж
Кара: е36 coupe 98г.
Мечтае да кара: ///М

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от drebenj » 08 Окт 2013, 0:32

Ще провера нивото на течността, но и аз се съмнявам в притискателен... :dunno:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от b00st » 08 Окт 2013, 0:34

Твърд става като е за смяна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от No0k » 08 Окт 2013, 9:02

Също и от "хубав" притискател..
Моят също е по твърд, но да ти кажа честно - допада ми :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 27.11.2007
Пол: Мъж
Кара: е36 coupe 98г.
Мечтае да кара: ///М

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от drebenj » 08 Окт 2013, 11:16

b00st написа:Твърд става като е за смяна.

Какво ще рече за смяна. Той си отделя нормално, не боксува... няма да сменям притискателен за да е по лек :driving: Но на е46-тицата (предишната баварка) не се усещаше :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от ТРСТ » 08 Окт 2013, 19:31

drebenj написа:
b00st написа:Твърд става като е за смяна.

Какво ще рече за смяна. Той си отделя нормално, не боксува... няма да сменям притискателен за да е по лек :driving: Но на е46-тицата (предишната баварка) не се усещаше :dunno:

Става "твърд" съединителя когато феродовия диск се износи.На притискателния може нищо да му няма на пръв поглед,но като се сменя съединител,се сменя всичко в комплект.При теб вероятно не буксува защото караш внимателно. Направи един тест и ще се разбере.


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от ТРСТ » 08 Окт 2013, 20:34

metodi80 написа:Не е вярно , че на Е36 съединителя е твърд/тежък ...
Ако го чувстваш прекалено тегав , значи има дрерт ... може притискател , може нещо друго да е ... Но това не може да се каже на изуст ..

Когато нещата се променят с времето,от "мек" към "твърд" съединител, не може да е от притискател. Всъщност,точно заради него,се налага да прилагаме по голямо усилие върху педала,но това е така,защото феродовия се износва,притискателния се "отпуска" върху него и.......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от metodi80 » 08 Окт 2013, 21:33

ТРСТ написа:
metodi80 написа:Не е вярно , че на Е36 съединителя е твърд/тежък ...
Ако го чувстваш прекалено тегав , значи има дрерт ... може притискател , може нещо друго да е ... Но това не може да се каже на изуст ..

Когато нещата се променят с времето,от "мек" към "твърд" съединител, не може да е от притискател. Всъщност,точно заради него,се налага да прилагаме по голямо усилие върху педала,но това е така,защото феродовия се износва,притискателния се "отпуска" върху него и.......


Интересно ми е тези теории от опит ли ги споделяш , или си ги чул някъде ?
Имам един конкретен въпрос колега - колко пъти ти самия си отварял да сменяваш съединител ?
Аз до сега ,само на моята кола , съм сменял 2 пъти съединител , сокро ще го сменявам за 3-ти път ... Веднъж заради износен феродов диск , веднъж заради повреден притискател ....
Нито веднъж не съм усетил това "втърдяване" за което се говори тука ....
Дайте да не теоритизираме по въпросите кое се "отпуска' , кое се "стяга" и т.н .... особено ако не си съвсем наясно ...
Към колегата пуснал темата - ако имаш съмнения , че е налице проблем , просто отиди при някой , който разбира , за да ти види нещата ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от ТРСТ » 08 Окт 2013, 22:42

metodi80 написа:
ТРСТ написа:
metodi80 написа:Не е вярно , че на Е36 съединителя е твърд/тежък ...
Ако го чувстваш прекалено тегав , значи има дрерт ... може притискател , може нещо друго да е ... Но това не може да се каже на изуст ..

Когато нещата се променят с времето,от "мек" към "твърд" съединител, не може да е от притискател. Всъщност,точно заради него,се налага да прилагаме по голямо усилие върху педала,но това е така,защото феродовия се износва,притискателния се "отпуска" върху него и.......


Интересно ми е тези теории от опит ли ги споделяш , или си ги чул някъде ?
Имам един конкретен въпрос колега - колко пъти ти самия си отварял да сменяваш съединител ?
Аз до сега ,само на моята кола , съм сменял 2 пъти съединител , сокро ще го сменявам за 3-ти път ... Веднъж заради износен феродов диск , веднъж заради повреден притискател ....
Нито веднъж не съм усетил това "втърдяване" за което се говори тука ....
Дайте да не теоритизираме по въпросите кое се "отпуска' , кое се "стяга" и т.н .... особено ако не си съвсем наясно ...
Към колегата пуснал темата - ако имаш съмнения , че е налице проблем , просто отиди при някой , който разбира , за да ти види нещата ...

Това е трети форум,в който пиша,макар и много малко в този.Всички мнения са на базата на опит.Колегата и сам може да си тества съединитела дали наистина не буксува,нищо,че до сега не му се е случвало.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от zafirovp » 08 Окт 2013, 22:46

Същия проблем и при мен. Перфектно работещ съединител, но много твърд. Доста зор вижда и не буксува.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 27.11.2007
Пол: Мъж
Кара: е36 coupe 98г.
Мечтае да кара: ///М

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от drebenj » 09 Окт 2013, 0:34

Колеги днес го тествах и не буксува. Идеален си е... само дето е твърд. В сервиза ми казаха притискателен... но каква е идеята да се повреди само той, да си отделя нормално, да не буксува и т.н. ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: "Твърд" съединител ?!?!

Мнение от Boyadjiev » 09 Окт 2013, 0:46

Според мен става твърд преди смяна. На едната кола съм с перфектен притискател и нов феродов и е страшно мек + нова спирачна течност, на другата не си знае километрите (в мен е от 40 000) и е доста по-твърд - нищо не е пипано. И двата не изпускат...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook