Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Kris » 05 Окт 2013, 23:59

Gqbriel написа:
LFC написа:Хора, моля ви за мнения. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4edy6c Повече снимки тук: http://carmax.bg/inventory/bmw-320-dnavitvxenon/

Кофти е да е 2003 и АСЦ
Ксенона Не е оригинален
Парктроник фабричен не виждам а и друг какъвто и да е
Бронята ти е ясно ,че е сменяна - да знаеш само
Добре са я полирали :)
Салона и на външен вид изглежда добре ,все пак аз не бих взел без ДСЦ..

Топката на скоростите е от Е36 ( пак че са уцелили марката :mhihi: )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от acho.rs » 06 Окт 2013, 0:03

АСЦ е предостатъчно на 150коня, освен ако не си дириш сам белята .
Колата изглежда много добре , не знам какво се иска от 2003та 320д за 8к ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 touring
Мечтае да кара: М Power
Детайли за колата: черна , М40Б18

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от joepower » 06 Окт 2013, 0:14

Kris написа:
Gqbriel написа:
LFC написа:Хора, моля ви за мнения. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4edy6c Повече снимки тук: http://carmax.bg/inventory/bmw-320-dnavitvxenon/

Кофти е да е 2003 и АСЦ
Ксенона Не е оригинален
Парктроник фабричен не виждам а и друг какъвто и да е
Бронята ти е ясно ,че е сменяна - да знаеш само
Добре са я полирали :)
Салона и на външен вид изглежда добре ,все пак аз не бих взел без ДСЦ..

Топката на скоростите е от Е36 ( пак че са уцелили марката :mhihi: )


Топката не е от Е36, от Е46 си е. Иначе колата изглежда добре за парите си, дано и технически да е добре колкото и визуално....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 22.07.2012
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xi
Мечтае да кара: BMW M5

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от blackboo » 06 Окт 2013, 7:59

Колеги дайте мнение за тази, че пътят до там е много, да не е напразно!
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4ejtqv

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 06 Окт 2013, 9:49

Gqbriel написа:
LFC написа:Хора, моля ви за мнения. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4edy6c Повече снимки тук: http://carmax.bg/inventory/bmw-320-dnavitvxenon/

Кофти е да е 2003 и АСЦ
Ксенона Не е оригинален
Парктроник фабричен не виждам а и друг какъвто и да е
Бронята ти е ясно ,че е сменяна - да знаеш само
Добре са я полирали :)
Салона и на външен вид изглежда добре ,все пак аз не бих взел без ДСЦ..


Салона е от кола Индивидуал, виж дали тая е..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Gqbriel » 06 Окт 2013, 11:07

И на мен ми направиха впечатление линиите по средата,само че егати индивидуала с АСЦ :)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 14.02.2013
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 M54B22
Мечтае да кара: E90 330i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Loris » 06 Окт 2013, 14:00

Loris написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11371932840706202&f1=details&slink=4ebhfs

коелги, какво ви е мнението за тази баварка, оглежда запазена, с газово, 2 комплекта гуми, цената е приемлива според мене.
повече мнения? :)

никой ли няма мнение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 06 Окт 2013, 17:42

Демирев написа:Колега Пламен Шопов - ще съжаляваш много че си взел Е46 318и със стария мотор - помни ми думите! Много флегматичен е!
И на всичкото отгоре е твърде лаком за 118-те си умрели коня.
В изцяло градски трафик 17-18ч. почти удря 11 литра А95. При по-спокоен градски трафик сутрин пада до 10.2л. - по-надолу не може в града..голям град де.
Извънградско 7.5л. с нормално шофиране

Дърпа те всяка втора пребита резачка - като Астра 1.6 гтц 115 коня - крив те прави!

Аз бих се насочил към 320 с 2.2 литровия мотор 170 коня!

Благодаря за съвета колега. Това ми е пределно ясно, аз самия карам м43, знам, че не е никак динамичен, а съм карал и доста седани е46 с м43 мотора, просто си е мъка. Никакъв вървеж, дали защото съм свикнал вече и не ме впечатляват, дали са били убити или просто не върви този двигател, не знам.
Надявах се на повече, но след като седнах зад волана разбрах, че разликата във вървежа между 318 е46 и моята 16-ка е36 е малка... наистина малка. За това и се бях отказал от м43 мотора. Иска ми 320-ка или 323, но ме спира по-големия разход на гориво и по-големите данъци, застраховки... Точно за това се спирам на 4 цилиндровите мотори. Не е проблем да взема 320и, просто след това всичко е по-скъпо, дори и самото обслужване.
Знам колко е здрав м43... аз лично съм много доволен в това отношение, хем колата ми е на доста хиляди километри и е видяла много мъки, но двигателя не се предава и си върви почти така, както и преди 7 години. Разхода ми е ясен, че се върти около 11, до 12 в града, без много тормоз, което не е никак малко, но извън града сигурно пада под 7, защото моята съм я свалял на 6.4 с каране 110-120 км/ч.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 06 Окт 2013, 19:55

Gqbriel написа:И на мен ми направиха впечатление линиите по средата,само че егати индивидуала с АСЦ :)


Не е Индивидуал, салона не е от нея :yes:
Колата фарично е с платнен салон, обикновен не рекаро.
Производство излиза шести месец същата година, което може да се запише в протокола за първата обява в която джамбазина е състарил колата :mhihi:
Като я гледам колата - добавена предна М броня, довавен ксенон с лупи, добавен този салон силно вероятно да е била на някой маниак (поне последнитя собственик) и да е поддържана като хората. (което си е рядкост за Италианка)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 11.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330xd && 525d
Мечтае да кара: В европейска България

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от bmw55 » 06 Окт 2013, 22:14

Plamen_Shopov_BMW написа:
Демирев написа:Колега Пламен Шопов - ще съжаляваш много че си взел Е46 318и със стария мотор - помни ми думите! Много флегматичен е!
И на всичкото отгоре е твърде лаком за 118-те си умрели коня.
В изцяло градски трафик 17-18ч. почти удря 11 литра А95. При по-спокоен градски трафик сутрин пада до 10.2л. - по-надолу не може в града..голям град де.
Извънградско 7.5л. с нормално шофиране

Дърпа те всяка втора пребита резачка - като Астра 1.6 гтц 115 коня - крив те прави!

Аз бих се насочил към 320 с 2.2 литровия мотор 170 коня!

Благодаря за съвета колега. Това ми е пределно ясно, аз самия карам м43, знам, че не е никак динамичен, а съм карал и доста седани е46 с м43 мотора, просто си е мъка. Никакъв вървеж, дали защото съм свикнал вече и не ме впечатляват, дали са били убити или просто не върви този двигател, не знам.
Надявах се на повече, но след като седнах зад волана разбрах, че разликата във вървежа между 318 е46 и моята 16-ка е36 е малка... наистина малка. За това и се бях отказал от м43 мотора. Иска ми 320-ка или 323, но ме спира по-големия разход на гориво и по-големите данъци, застраховки... Точно за това се спирам на 4 цилиндровите мотори. Не е проблем да взема 320и, просто след това всичко е по-скъпо, дори и самото обслужване.
Знам колко е здрав м43... аз лично съм много доволен в това отношение, хем колата ми е на доста хиляди километри и е видяла много мъки, но двигателя не се предава и си върви почти така, както и преди 7 години. Разхода ми е ясен, че се върти около 11, до 12 в града, без много тормоз, което не е никак малко, но извън града сигурно пада под 7, защото моята съм я свалял на 6.4 с каране 110-120 км/ч.



Че двигателя не е някаква резачка и т.н. съм съгласен, но това че някой ще съжелява с този мотор не съм съгласен.
Ако този мотор не е уморен от каране (тип 400к), си е доста добър за градско каране, разхода му е горе долу приемлив, а потдръжката няма какво да се коментира направо си е евтина сравнение с повечето мотори на BMW.
Ако сравниш едно 320d независимо колко коня и м43, при годишен преход до 10к километра, м43 излиза 2 пъти по-добре. Ако искаш да си пръв на светофара, значи това не е твоя мотор.
А тия астри за които споменава колегата Демирев. сложи им още 300-400кг в багажника, за да достигнеш теглото на едно е46,е36 и тогава ми говори колко вървят, просто повечето гнилочи с ламарина като косъм, нормално да те дърпат, ама като се подпреш на тях и се кривят.



Bavarcho написа:
Gqbriel написа:И на мен ми направиха впечатление линиите по средата,само че егати индивидуала с АСЦ :)


Не е Индивидуал, салона не е от нея :yes:
Колата фарично е с платнен салон, обикновен не рекаро.
Производство излиза шести месец същата година, което може да се запише в протокола за първата обява в която джамбазина е състарил колата :mhihi:
Като я гледам колата - добавена предна М броня, довавен ксенон с лупи, добавен този салон силно вероятно да е била на някой маниак (поне последнитя собственик) и да е поддържана като хората. (което си е рядкост за Италианка)



Колега напълно си прав, че при Италианеца е рядкост качественото потдържане, само да не се окаже, че повечето неща са сменени у БГ от джамбазина и повечето свалени детайли са били тоталки :(
Бъди честен пък да става квото ще

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от nandrolon » 06 Окт 2013, 22:33

Сега пък е 2002 - ра , някой няма ли вин ?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4edy6c

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.08.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от LFC » 06 Окт 2013, 22:48

2002 е колега днес я гледах . Дадох вин на колегата Bavarcho. Благодаря на всички за мненията , колата утре ще мине на сервиз.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 06 Окт 2013, 23:04

Честно казано от към поддръжка на моя м43 съм му сменял свещи и веднъж хидравлични повдигачи, като тогава реших да се подсигуря и профилактично сменихме агренажната верига и всички чарколяци които вървят към нея (обтегач и т.н.) гарнитурите и напаснахме клапъните и ги полирахме. Е ремонта не беше скъп. Това е каквото съм правил по м43-ката за близо 7 години каране и пробег доста над 10 000 км на година. Но просто двигателя не ме очарова с вървеж и разхода му в града не е особено нисък наистина. Карам само на бензин, за това реших новата кола да е на газ, че не ме разорява така силно. Но след като пробвах осем е46 с м43 мотора, просто се разочаровах. Все съм си мислел, че ще вървят доста повече, но се оказа, че очаквам много повече от тях от това което могат да предложат. Може би просто колите са били на много километри и убити от каране. Продължавам с търсенето, за сега оглеждам само фейслифтови 18-ки с Н42 мотора, седани, също така и купета, но повечето двувратки които се вместват в диапазона на паричните ми възможности са с м43 мотора.
Няма да бързам с покупката, надявам се да изпадне нещо читаво, ако ще е и без грам екстри да е. Все съм си мисля, че да намериш здраво БМВ е много трудно и се оказвам прав. Дори 18-ка седан преди фейса за 6500 лв не мога да намеря читава, все нещо ще куца.
Какво е проблемното на Н42 мотора, искам да попитам по-запознатите. Чета из форума... не откривам нищо особено. Освен, че често се случвало да гори масло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от ilia1984 » 07 Окт 2013, 8:56

Plamen_Shopov_BMW написа:Какво е проблемното на Н42 мотора, искам да попитам по-запознатите. Чета из форума... не откривам нищо особено. Освен, че често се случвало да гори масло.

N42 e проблемен мотор , Има подобрена версия но тя се слага само на Е90 ! Като цяло съм съгласен 318 не е за това купе слаб е на старт от място доста мудна е но в движение къса доста голф,астра и алфа заради големият въртящ момент :arrow:
Ето няколко теми за N42:
viewtopic.php?f=34&t=350327

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Dimitroff » 07 Окт 2013, 9:33

Plamen_Shopov_BMW написа: Освен, че често се случвало да гори масло.


За жалост все по-често ще се случва...

Освен, че идва момент, в който гори по 2 литра за 2000-3000км - губи масло от вакум помпата, губи масло от гарнитурата на картера (НИКОЕ друго Е46 не губи масло от гарнитура на картера ?!?!), склонен към прегряване и в сравнение с всички останали мотори на марката - по-скъп за ремонти.
Чести проблеми с датчик колянов вал - смяната му обаче е х 3 в сравнение с друг бензинов мотор - разглобяването е дооооста при този...

Не мога да го препоръчам колкото и да ми се иска...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook