Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:LFC написа:Хора, моля ви за мнения. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4edy6c Повече снимки тук: http://carmax.bg/inventory/bmw-320-dnavitvxenon/
Кофти е да е 2003 и АСЦ
Ксенона Не е оригинален
Парктроник фабричен не виждам а и друг какъвто и да е
Бронята ти е ясно ,че е сменяна - да знаеш само
Добре са я полирали
Салона и на външен вид изглежда добре ,все пак аз не бих взел без ДСЦ..
Топката на скоростите е от Е36 ( пак че са уцелили марката

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
АСЦ е предостатъчно на 150коня, освен ако не си дириш сам белята .
Колата изглежда много добре , не знам какво се иска от 2003та 320д за 8к ...
Колата изглежда много добре , не знам какво се иска от 2003та 320д за 8к ...
- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Kris написа:Gqbriel написа:LFC написа:Хора, моля ви за мнения. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4edy6c Повече снимки тук: http://carmax.bg/inventory/bmw-320-dnavitvxenon/
Кофти е да е 2003 и АСЦ
Ксенона Не е оригинален
Парктроник фабричен не виждам а и друг какъвто и да е
Бронята ти е ясно ,че е сменяна - да знаеш само
Добре са я полирали
Салона и на външен вид изглежда добре ,все пак аз не бих взел без ДСЦ..
Топката на скоростите е от Е36 ( пак че са уцелили марката)
Топката не е от Е36, от Е46 си е. Иначе колата изглежда добре за парите си, дано и технически да е добре колкото и визуално....

- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги дайте мнение за тази, че пътят до там е много, да не е напразно!
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4ejtqv
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4ejtqv
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:LFC написа:Хора, моля ви за мнения. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4edy6c Повече снимки тук: http://carmax.bg/inventory/bmw-320-dnavitvxenon/
Кофти е да е 2003 и АСЦ
Ксенона Не е оригинален
Парктроник фабричен не виждам а и друг какъвто и да е
Бронята ти е ясно ,че е сменяна - да знаеш само
Добре са я полирали
Салона и на външен вид изглежда добре ,все пак аз не бих взел без ДСЦ..
Салона е от кола Индивидуал, виж дали тая е..

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
И на мен ми направиха впечатление линиите по средата,само че егати индивидуала с АСЦ 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Loris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.02.2013
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 M54B22
- Мечтае да кара: E90 330i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Loris написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11371932840706202&f1=details&slink=4ebhfs
коелги, какво ви е мнението за тази баварка, оглежда запазена, с газово, 2 комплекта гуми, цената е приемлива според мене.
повече мнения?
никой ли няма мнение
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Колега Пламен Шопов - ще съжаляваш много че си взел Е46 318и със стария мотор - помни ми думите! Много флегматичен е!
И на всичкото отгоре е твърде лаком за 118-те си умрели коня.
В изцяло градски трафик 17-18ч. почти удря 11 литра А95. При по-спокоен градски трафик сутрин пада до 10.2л. - по-надолу не може в града..голям град де.
Извънградско 7.5л. с нормално шофиране
Дърпа те всяка втора пребита резачка - като Астра 1.6 гтц 115 коня - крив те прави!
Аз бих се насочил към 320 с 2.2 литровия мотор 170 коня!
Благодаря за съвета колега. Това ми е пределно ясно, аз самия карам м43, знам, че не е никак динамичен, а съм карал и доста седани е46 с м43 мотора, просто си е мъка. Никакъв вървеж, дали защото съм свикнал вече и не ме впечатляват, дали са били убити или просто не върви този двигател, не знам.
Надявах се на повече, но след като седнах зад волана разбрах, че разликата във вървежа между 318 е46 и моята 16-ка е36 е малка... наистина малка. За това и се бях отказал от м43 мотора. Иска ми 320-ка или 323, но ме спира по-големия разход на гориво и по-големите данъци, застраховки... Точно за това се спирам на 4 цилиндровите мотори. Не е проблем да взема 320и, просто след това всичко е по-скъпо, дори и самото обслужване.
Знам колко е здрав м43... аз лично съм много доволен в това отношение, хем колата ми е на доста хиляди километри и е видяла много мъки, но двигателя не се предава и си върви почти така, както и преди 7 години. Разхода ми е ясен, че се върти около 11, до 12 в града, без много тормоз, което не е никак малко, но извън града сигурно пада под 7, защото моята съм я свалял на 6.4 с каране 110-120 км/ч.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:И на мен ми направиха впечатление линиите по средата,само че егати индивидуала с АСЦ
Не е Индивидуал, салона не е от нея

Колата фарично е с платнен салон, обикновен не рекаро.
Производство излиза шести месец същата година, което може да се запише в протокола за първата обява в която джамбазина е състарил колата

Като я гледам колата - добавена предна М броня, довавен ксенон с лупи, добавен този салон силно вероятно да е била на някой маниак (поне последнитя собственик) и да е поддържана като хората. (което си е рядкост за Италианка)

- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Plamen_Shopov_BMW написа:Демирев написа:Колега Пламен Шопов - ще съжаляваш много че си взел Е46 318и със стария мотор - помни ми думите! Много флегматичен е!
И на всичкото отгоре е твърде лаком за 118-те си умрели коня.
В изцяло градски трафик 17-18ч. почти удря 11 литра А95. При по-спокоен градски трафик сутрин пада до 10.2л. - по-надолу не може в града..голям град де.
Извънградско 7.5л. с нормално шофиране
Дърпа те всяка втора пребита резачка - като Астра 1.6 гтц 115 коня - крив те прави!
Аз бих се насочил към 320 с 2.2 литровия мотор 170 коня!
Благодаря за съвета колега. Това ми е пределно ясно, аз самия карам м43, знам, че не е никак динамичен, а съм карал и доста седани е46 с м43 мотора, просто си е мъка. Никакъв вървеж, дали защото съм свикнал вече и не ме впечатляват, дали са били убити или просто не върви този двигател, не знам.
Надявах се на повече, но след като седнах зад волана разбрах, че разликата във вървежа между 318 е46 и моята 16-ка е36 е малка... наистина малка. За това и се бях отказал от м43 мотора. Иска ми 320-ка или 323, но ме спира по-големия разход на гориво и по-големите данъци, застраховки... Точно за това се спирам на 4 цилиндровите мотори. Не е проблем да взема 320и, просто след това всичко е по-скъпо, дори и самото обслужване.
Знам колко е здрав м43... аз лично съм много доволен в това отношение, хем колата ми е на доста хиляди километри и е видяла много мъки, но двигателя не се предава и си върви почти така, както и преди 7 години. Разхода ми е ясен, че се върти около 11, до 12 в града, без много тормоз, което не е никак малко, но извън града сигурно пада под 7, защото моята съм я свалял на 6.4 с каране 110-120 км/ч.
Че двигателя не е някаква резачка и т.н. съм съгласен, но това че някой ще съжелява с този мотор не съм съгласен.
Ако този мотор не е уморен от каране (тип 400к), си е доста добър за градско каране, разхода му е горе долу приемлив, а потдръжката няма какво да се коментира направо си е евтина сравнение с повечето мотори на BMW.
Ако сравниш едно 320d независимо колко коня и м43, при годишен преход до 10к километра, м43 излиза 2 пъти по-добре. Ако искаш да си пръв на светофара, значи това не е твоя мотор.
А тия астри за които споменава колегата Демирев. сложи им още 300-400кг в багажника, за да достигнеш теглото на едно е46,е36 и тогава ми говори колко вървят, просто повечето гнилочи с ламарина като косъм, нормално да те дърпат, ама като се подпреш на тях и се кривят.
Bavarcho написа:Gqbriel написа:И на мен ми направиха впечатление линиите по средата,само че егати индивидуала с АСЦ
Не е Индивидуал, салона не е от нея![]()
Колата фарично е с платнен салон, обикновен не рекаро.
Производство излиза шести месец същата година, което може да се запише в протокола за първата обява в която джамбазина е състарил колата![]()
Като я гледам колата - добавена предна М броня, довавен ксенон с лупи, добавен този салон силно вероятно да е била на някой маниак (поне последнитя собственик) и да е поддържана като хората. (което си е рядкост за Италианка)
Колега напълно си прав, че при Италианеца е рядкост качественото потдържане, само да не се окаже, че повечето неща са сменени у БГ от джамбазина и повечето свалени детайли са били тоталки

Бъди честен пък да става квото ще
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Сега пък е 2002 - ра , някой няма ли вин ?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4edy6c
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4edy6c
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
2002 е колега днес я гледах . Дадох вин на колегата Bavarcho. Благодаря на всички за мненията , колата утре ще мине на сервиз.
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Честно казано от към поддръжка на моя м43 съм му сменял свещи и веднъж хидравлични повдигачи, като тогава реших да се подсигуря и профилактично сменихме агренажната верига и всички чарколяци които вървят към нея (обтегач и т.н.) гарнитурите и напаснахме клапъните и ги полирахме. Е ремонта не беше скъп. Това е каквото съм правил по м43-ката за близо 7 години каране и пробег доста над 10 000 км на година. Но просто двигателя не ме очарова с вървеж и разхода му в града не е особено нисък наистина. Карам само на бензин, за това реших новата кола да е на газ, че не ме разорява така силно. Но след като пробвах осем е46 с м43 мотора, просто се разочаровах. Все съм си мислел, че ще вървят доста повече, но се оказа, че очаквам много повече от тях от това което могат да предложат. Може би просто колите са били на много километри и убити от каране. Продължавам с търсенето, за сега оглеждам само фейслифтови 18-ки с Н42 мотора, седани, също така и купета, но повечето двувратки които се вместват в диапазона на паричните ми възможности са с м43 мотора.
Няма да бързам с покупката, надявам се да изпадне нещо читаво, ако ще е и без грам екстри да е. Все съм си мисля, че да намериш здраво БМВ е много трудно и се оказвам прав. Дори 18-ка седан преди фейса за 6500 лв не мога да намеря читава, все нещо ще куца.
Какво е проблемното на Н42 мотора, искам да попитам по-запознатите. Чета из форума... не откривам нищо особено. Освен, че често се случвало да гори масло.
Няма да бързам с покупката, надявам се да изпадне нещо читаво, ако ще е и без грам екстри да е. Все съм си мисля, че да намериш здраво БМВ е много трудно и се оказвам прав. Дори 18-ка седан преди фейса за 6500 лв не мога да намеря читава, все нещо ще куца.
Какво е проблемното на Н42 мотора, искам да попитам по-запознатите. Чета из форума... не откривам нищо особено. Освен, че често се случвало да гори масло.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Plamen_Shopov_BMW написа:Какво е проблемното на Н42 мотора, искам да попитам по-запознатите. Чета из форума... не откривам нищо особено. Освен, че често се случвало да гори масло.
N42 e проблемен мотор , Има подобрена версия но тя се слага само на Е90 ! Като цяло съм съгласен 318 не е за това купе слаб е на старт от място доста мудна е но в движение къса доста голф,астра и алфа заради големият въртящ момент

Ето няколко теми за N42:
viewtopic.php?f=34&t=350327
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Plamen_Shopov_BMW написа: Освен, че често се случвало да гори масло.
За жалост все по-често ще се случва...
Освен, че идва момент, в който гори по 2 литра за 2000-3000км - губи масло от вакум помпата, губи масло от гарнитурата на картера (НИКОЕ друго Е46 не губи масло от гарнитура на картера ?!?!), склонен към прегряване и в сравнение с всички останали мотори на марката - по-скъп за ремонти.
Чести проблеми с датчик колянов вал - смяната му обаче е х 3 в сравнение с друг бензинов мотор - разглобяването е дооооста при този...
Не мога да го препоръчам колкото и да ми се иска...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани