330D размисли и страсти :)))

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от K_Ilkov » 26 Сеп 2013, 14:15

JTD написа:330хд - върви малко по-малко от 330д, но пък предлага по-добро пътно поведение

така написано това твърдение за мен е просто невярно ...
х-а има преимущества, но "пътно поведение" не означава нищо
ако не се конкретизира, зиме, лете и т.н.
щото чистото д има също преимущества пред хд за някой неща

в същия порядък както с написал разхода са и консумативи и ремонти,
като при х-а май доста неща по окачването са допълнителен филм ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 25.09.2013
Пол: Мъж
Кара: м 320
Мечтае да кара: M

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от Dracstera » 26 Сеп 2013, 14:38

Да, благодаря, но точно това и аз имах предвид, защото предполагам едно е да обслужваш 320D 150к.с. друго е 330XD, от гледна точка на накрайници, амортисьори. Иначе, благодаря за разхода на гориво, а като ускорение и поддържане на нормална магистрална скорост !?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от JTD » 26 Сеп 2013, 16:01

K_Ilkov написа:
JTD написа:330хд - върви малко по-малко от 330д, но пък предлага по-добро пътно поведение

така написано това твърдение за мен е просто невярно ...
х-а има преимущества, но "пътно поведение" не означава нищо
ако не се конкретизира, зиме, лете и т.н.
щото чистото д има също преимущества пред хд за някой неща

в същия порядък както с написал разхода са и консумативи и ремонти,
като при х-а май доста неща по окачването са допълнителен филм ...

Да, прав си. Х-са не може да дрифтира и за това пътното му поведение е по-лошо, според приетото от БМВ обществото. :mhihi:
Пътно поведение означава да не се утрепам някъде поради някаква причина, зависеща от колата и шофьора. В това отношение ако кажеш, че Х-са е по-зле, ОК, няма да мога да ти кажа друго.
Иначе да, чистото Д има преимущества - може да дрифтира. :mhihi:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от K_Ilkov » 26 Сеп 2013, 16:32

Далече си от истината относно поведението само на задно, не говоря за дрифтове пергели и тн

x-a e по-зле в динамично (приеми го в по-широк смисъл) отношение от задното по-ред причини

Както и да е всеки си има глава на раменете да мисли кое и как ...
Аз както и много други не са се утрепали щото не карат х :yes:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от Oleg-16V » 26 Сеп 2013, 20:12

K_Ilkov написа:Далече си от истината относно поведението само на задно, не говоря за дрифтове пергели и тн

x-a e по-зле в динамично (приеми го в по-широк смисъл) отношение от задното по-ред причини

Както и да е всеки си има глава на раменете да мисли кое и как ...
Аз както и много други не са се утрепали щото не карат х :yes:

аз не взех XD по-ред причини,едно,че е по-тромава,второ повече харчи,трето така и така този 330д с тази раздатка тежи толково много,е при XD се добавят още килограми в плюс,което много не е на оферта като цяло....
четвърто има голямо значение как се поддържа една кола с какви части се обслужва и какво внимание се отделя на ходовата част и какви са гумите с които се кара,защото преди да взема 330-ката карах на предно кола около 250 коня и не бих казал,че завиваше повече от сега както си направих бмв-то с модовете по ходовата част и гумите....,но това си е мое мнение всеки сам избира какво ще кара
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: 330д
Мечтае да кара: Е24S

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от VanDal » 26 Сеп 2013, 20:17

И моята беше само д, без х отпред. Единственият плюс според мен е по-голямата устойчивост на хд и по-лесно управление през зимата. Всичко останало няма как - по-скъпа за обслужване и ремонт като цяло е и не е по джоба на всеки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 6.02.2013
Пол: Мъж
Кара: БМВ 330Д
Мечтае да кара: Е92

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от boqn92 » 26 Сеп 2013, 21:04

Мисля ,че колегата докато попита се отказа от Х а :lol: .Като цяло Е46 не е евтина за поддръжка но не и скъпа,като се има в предвид не се дава така лесно.Колегата се е насочил много добре за сега,в момента на пазара не виждам кола за 8 бона да е толкова приятна за каране лично мнение.И да информираш на какво си се спрял. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 25.09.2013
Пол: Мъж
Кара: м 320
Мечтае да кара: M

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от Dracstera » 03 Окт 2013, 8:05

В този ред на мисли, като говорим за 330Д - 184к.с, като динамични показатели 320Д 150к.с не му отстъпва, и то въобще, да има малко по- голям "въртящ" , но това да е, като ги съпоставиш, 330Д, остава на заден план, от гледна точка на консумативи, гориво, данъци и такси и т.н. :arrow:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от Dimitroff » 03 Окт 2013, 8:53

Dracstera написа:В този ред на мисли, като говорим за 330Д - 184к.с, като динамични показатели 320Д 150к.с не му отстъпва, и то въобще, да има малко по- голям "въртящ" , но това да е, като ги съпоставиш, 330Д, остава на заден план, от гледна точка на консумативи, гориво, данъци и такси и т.н. :arrow:


Искаш да кажеш, че 4цилиндров дизел се кантари с 6 цилиндров дизел с 34к.с. повече и повече въртящ момент ??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от bscsystem » 03 Окт 2013, 8:56

Dimitroff написа:
Dracstera написа:В този ред на мисли, като говорим за 330Д - 184к.с, като динамични показатели 320Д 150к.с не му отстъпва, и то въобще, да има малко по- голям "въртящ" , но това да е, като ги съпоставиш, 330Д, остава на заден план, от гледна точка на консумативи, гориво, данъци и такси и т.н. :arrow:


Искаш да кажеш, че 4цилиндров дизел се кантари с 6 цилиндров дизел с 34к.с. повече и повече въртящ момент ??


Май това каза :mhihi:
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от K_Ilkov » 03 Окт 2013, 9:05

bscsystem написа:Май това каза :mhihi:

не се смей ми гледай как си се прецакал :mrgreen:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 5.02.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от skoklev » 03 Окт 2013, 9:43

Крайно несериозно мнение...


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 25.09.2013
Пол: Мъж
Кара: м 320
Мечтае да кара: M

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от Dracstera » 03 Окт 2013, 11:03

Казах от гледна точка, на данъци, такси, разход на гориво, консумативи... :|

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от K_Ilkov » 03 Окт 2013, 13:16

Верно ли :mhihi:
а тва сигурно аз го казах ...
Dracstera написа:В този ред на мисли, като говорим за 330Д - 184к.с, като динамични показатели 320Д 150к.с не му отстъпва, и то въобще ...
Последна промяна K_Ilkov на 03 Окт 2013, 13:31, променена общо 1 път
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: 330D размисли и страсти :)))

Мнение от JTD » 03 Окт 2013, 13:26

Dracstera написа:Казах от гледна точка, на данъци, такси, разход на гориво, консумативи... :|

Ами вместо да си купуваш 320д, то 316и по нищо не отстъпва на 320д-то.
И в крайна сметка ако 316 не отстъпва по нищо от 320, а 320 не отстъпва от 330-ката, то логично е 316-ката да не отстъпва на 330-ката.
Що ли се хабят тия производители да правят толкова разновидности. :mhihi:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook