330D размисли и страсти :)))
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 330D размисли и страсти :)))
JTD написа:330хд - върви малко по-малко от 330д, но пък предлага по-добро пътно поведение
така написано това твърдение за мен е просто невярно ...
х-а има преимущества, но "пътно поведение" не означава нищо
ако не се конкретизира, зиме, лете и т.н.
щото чистото д има също преимущества пред хд за някой неща
в същия порядък както с написал разхода са и консумативи и ремонти,
като при х-а май доста неща по окачването са допълнителен филм ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Dracstera
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: м 320
- Мечтае да кара: M
Re: 330D размисли и страсти :)))
Да, благодаря, но точно това и аз имах предвид, защото предполагам едно е да обслужваш 320D 150к.с. друго е 330XD, от гледна точка на накрайници, амортисьори. Иначе, благодаря за разхода на гориво, а като ускорение и поддържане на нормална магистрална скорост !?
Re: 330D размисли и страсти :)))
K_Ilkov написа:JTD написа:330хд - върви малко по-малко от 330д, но пък предлага по-добро пътно поведение
така написано това твърдение за мен е просто невярно ...
х-а има преимущества, но "пътно поведение" не означава нищо
ако не се конкретизира, зиме, лете и т.н.
щото чистото д има също преимущества пред хд за някой неща
в същия порядък както с написал разхода са и консумативи и ремонти,
като при х-а май доста неща по окачването са допълнителен филм ...
Да, прав си. Х-са не може да дрифтира и за това пътното му поведение е по-лошо, според приетото от БМВ обществото.

Пътно поведение означава да не се утрепам някъде поради някаква причина, зависеща от колата и шофьора. В това отношение ако кажеш, че Х-са е по-зле, ОК, няма да мога да ти кажа друго.
Иначе да, чистото Д има преимущества - може да дрифтира.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 330D размисли и страсти :)))
Далече си от истината относно поведението само на задно, не говоря за дрифтове пергели и тн
x-a e по-зле в динамично (приеми го в по-широк смисъл) отношение от задното по-ред причини
Както и да е всеки си има глава на раменете да мисли кое и как ...
Аз както и много други не са се утрепали щото не карат х
x-a e по-зле в динамично (приеми го в по-широк смисъл) отношение от задното по-ред причини
Както и да е всеки си има глава на раменете да мисли кое и как ...
Аз както и много други не са се утрепали щото не карат х


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: 330D размисли и страсти :)))
K_Ilkov написа:Далече си от истината относно поведението само на задно, не говоря за дрифтове пергели и тн
x-a e по-зле в динамично (приеми го в по-широк смисъл) отношение от задното по-ред причини
Както и да е всеки си има глава на раменете да мисли кое и как ...
Аз както и много други не са се утрепали щото не карат х
аз не взех XD по-ред причини,едно,че е по-тромава,второ повече харчи,трето така и така този 330д с тази раздатка тежи толково много,е при XD се добавят още килограми в плюс,което много не е на оферта като цяло....
четвърто има голямо значение как се поддържа една кола с какви части се обслужва и какво внимание се отделя на ходовата част и какви са гумите с които се кара,защото преди да взема 330-ката карах на предно кола около 250 коня и не бих казал,че завиваше повече от сега както си направих бмв-то с модовете по ходовата част и гумите....,но това си е мое мнение всеки сам избира какво ще кара
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- VanDal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 330д
- Мечтае да кара: Е24S
Re: 330D размисли и страсти :)))
И моята беше само д, без х отпред. Единственият плюс според мен е по-голямата устойчивост на хд и по-лесно управление през зимата. Всичко останало няма как - по-скъпа за обслужване и ремонт като цяло е и не е по джоба на всеки.
- boqn92
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 6.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 330Д
- Мечтае да кара: Е92
Re: 330D размисли и страсти :)))
Мисля ,че колегата докато попита се отказа от Х а
.Като цяло Е46 не е евтина за поддръжка но не и скъпа,като се има в предвид не се дава така лесно.Колегата се е насочил много добре за сега,в момента на пазара не виждам кола за 8 бона да е толкова приятна за каране лично мнение.И да информираш на какво си се спрял. 


- Dracstera
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: м 320
- Мечтае да кара: M
Re: 330D размисли и страсти :)))
В този ред на мисли, като говорим за 330Д - 184к.с, като динамични показатели 320Д 150к.с не му отстъпва, и то въобще, да има малко по- голям "въртящ" , но това да е, като ги съпоставиш, 330Д, остава на заден план, от гледна точка на консумативи, гориво, данъци и такси и т.н. 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 330D размисли и страсти :)))
Dracstera написа:В този ред на мисли, като говорим за 330Д - 184к.с, като динамични показатели 320Д 150к.с не му отстъпва, и то въобще, да има малко по- голям "въртящ" , но това да е, като ги съпоставиш, 330Д, остава на заден план, от гледна точка на консумативи, гориво, данъци и такси и т.н.
Искаш да кажеш, че 4цилиндров дизел се кантари с 6 цилиндров дизел с 34к.с. повече и повече въртящ момент ??
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: 330D размисли и страсти :)))
Dimitroff написа:Dracstera написа:В този ред на мисли, като говорим за 330Д - 184к.с, като динамични показатели 320Д 150к.с не му отстъпва, и то въобще, да има малко по- голям "въртящ" , но това да е, като ги съпоставиш, 330Д, остава на заден план, от гледна точка на консумативи, гориво, данъци и такси и т.н.
Искаш да кажеш, че 4цилиндров дизел се кантари с 6 цилиндров дизел с 34к.с. повече и повече въртящ момент ??
Май това каза

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 330D размисли и страсти :)))
bscsystem написа:Май това каза
не се смей ми гледай как си се прецакал


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
- Dracstera
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: м 320
- Мечтае да кара: M
Re: 330D размисли и страсти :)))
Казах от гледна точка, на данъци, такси, разход на гориво, консумативи... 

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 330D размисли и страсти :)))
Верно ли
а тва сигурно аз го казах ...

а тва сигурно аз го казах ...
Dracstera написа:В този ред на мисли, като говорим за 330Д - 184к.с, като динамични показатели 320Д 150к.с не му отстъпва, и то въобще ...
Последна промяна K_Ilkov на 03 Окт 2013, 13:31, променена общо 1 път

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: 330D размисли и страсти :)))
Dracstera написа:Казах от гледна точка, на данъци, такси, разход на гориво, консумативи...
Ами вместо да си купуваш 320д, то 316и по нищо не отстъпва на 320д-то.
И в крайна сметка ако 316 не отстъпва по нищо от 320, а 320 не отстъпва от 330-ката, то логично е 316-ката да не отстъпва на 330-ката.
Що ли се хабят тия производители да правят толкова разновидности.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани