Възможностите на м52б28
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Възможностите на м52б28
@АMD дори не прочетох мнението ти до край.
Обясних кратко, точно и ясно защо виското > ел. перка.
Понеже видях че не си ме разбрал явно правилно относно надежността нека го кажа така:
Едното е вискозен съединител, другото е ел.мотор, релета, жици, бушони ...
Ученически eсета със засегнати в тях размисли и страсти не ми се четат.
@Boayadjiev ти на твоята кола само с ел.перката на климатика ли си ?![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
Освен термодинамичните процеси може да прочетете материали дефиниращи обдухващият/засмукващият процес при охладителната систeма
Никой не задължавам с мнението си и никой не желая да обидя.![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Обясних кратко, точно и ясно защо виското > ел. перка.
Понеже видях че не си ме разбрал явно правилно относно надежността нека го кажа така:
Едното е вискозен съединител, другото е ел.мотор, релета, жици, бушони ...
![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
Ученически eсета със засегнати в тях размисли и страсти не ми се четат.
@Boayadjiev ти на твоята кола само с ел.перката на климатика ли си ?
![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
Освен термодинамичните процеси може да прочетете материали дефиниращи обдухващият/засмукващият процес при охладителната систeма
Никой не задължавам с мнението си и никой не желая да обидя.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Изображение](https://e28goodies.com/wp-content/uploads/2017/04/ezgif-1-75ee173213.gif)
![Изображение](http://e28goodies.com/wp-content/uploads/2016/04/ezgif-426160567.gif)
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Възможностите на м52б28
Това с виското са мои лични впечатление и никой не може да ме убеди в обратното. Направете следният експеримент. Махнете виското и покарайте колата 2-3 км ,не повече да не стане фал
. После го слагате и сравнявате .
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Възможностите на м52б28
ogata написа:@АMD дори не прочетох мнението ти до край.
Обясних кратко, точно и ясно защо виското > ел. перка.
Понеже видях че не си ме разбрал явно правилно относно надежността нека го кажа така:
Едното е вискозен съединител, другото е ел.мотор, релета, жици, бушони ...![]()
Ученически eсета със засегнати в тях размисли и страсти не ми се четат.
@Boayadjiev ти на твоята кола само с ел.перката на климатика ли си ?
Освен термодинамичните процеси може да прочетете материали дефиниращи обдухващият/засмукващият процес при охладителната систeма
Никой не задължавам с мнението си и никой не желая да обидя.
Ми аз не си говоря ей така и да повтарям каквото съм чул/недочул от някой - не само че съм само с климатичната перка,но си карах така и лятото, а моят мотор грее доста повече от всеки сравнително стоков мотор... Така че не е много добре да се изказваш толкова уверено за нещо което не си изпитал
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Изображение](http://storage4.album.bg/8fe/405310_3558978185276_1199548129_n_9c6de_31701403.jpg)
![Изображение](http://storage4.album.bg/1e7/10711082_10152839747609591_7146135381737591046_n_d8665_31701408.jpg)
![Изображение](http://bmw-e36club.ru/images/misc/logo.png)
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Възможностите на м52б28
Ел. перката си е достатъчно добре охлаждаща, а и тия от 4 цилиндровите точно по надеждност са железни. Най-много да им изгори резистор, къде струва 2.50 и се сменя за 5.00 min.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Възможностите на м52б28
Boyadjiev написа:Така че не е много добре да се изказваш толкова уверено за нещо което не си изпитал
удюдюдю, сърдият той бее
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Човека си пита, аз и ти изразяваме мнение. Негова работа си е какво ще избере
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Всеки си има убеждения базирани на някакъв опит.
![Изображение](https://e28goodies.com/wp-content/uploads/2017/04/ezgif-1-75ee173213.gif)
![Изображение](http://e28goodies.com/wp-content/uploads/2016/04/ezgif-426160567.gif)
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Възможностите на м52б28
Ти и за помпата от м3 беше убеден че ще стане ама големи неволи бяха
Подкрепяй си мнението с някакъв опит и тогава спори. Казваш с цел пРеформанс по-добре да има постоянен товар към двигателя, по твоята логика нищо не трябва да се олекотява и повече ще върви мотор накичен с клима, хидравлика и демпферен маховик 20 кила.
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Възможностите на м52б28
M10 написа:Ти и за помпата от м3 беше убеден че ще стане ама големи неволи бяха
Еми бяха .. кой ше ти знае, че стержена е с някви милиметри по-дълъг на едното серво.
При положение, че са с еднакви парт номера.
В крайна сметка, какво не стана ли ? Не знаем. Щото не пише. Познай що - ей, заради такива дето много знаят
![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
Овчарския или овчия подход предпочитаме ? Щото тоя опит за който говориш се придобива като правиш нещо, а не като кълвеш по клавиатурата и правиш преразкази.
Казал си някой дето чел някъде си че с ел.перка е по-добре и хаййййййдее всички на конверсиийте.
Който разбира тука се спира. Ето за това спряха да пишат много хора
![ехооо :wave:](./images/smilies/wave.gif)
Ше върви я, леките маховици са приоритет на хондаджийте. Дето са фенове на бързите стартове и шамарите около 100те километра.
Щото пък там има инерционен момент, дето и той е физика и за него се чете. И като всичко в природата има баланс или компромис.
В случая с лекия маховик печелиш едно, но губиш съвсем друго. Но разбира се няма смисъл да обяснявам на форумните ютуб инженери.
Мислете си ги както искате. Това са си вашите машини
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
Последна промяна ogata на 01 Окт 2013, 18:12, променена общо 1 път
![Изображение](https://e28goodies.com/wp-content/uploads/2017/04/ezgif-1-75ee173213.gif)
![Изображение](http://e28goodies.com/wp-content/uploads/2016/04/ezgif-426160567.gif)
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Възможностите на м52б28
M10 написа:Ти и за помпата от м3 беше убеден че ще стане ама големи неволи бяхаПодкрепяй си мнението с някакъв опит и тогава спори. Казваш с цел пРеформанс по-добре да има постоянен товар към двигателя, по твоята логика нищо не трябва да се олекотява и повече ще върви мотор накичен с клима, хидравлика и демпферен маховик 20 кила.
Забелязвам, че напоследък е модерно да се оправдава принципен невървеж ли, не знам и аз какво, с това виско
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![добре де, добре :ok:](./images/smilies/bigok.gif)
viewtopic.php?f=35&t=349066
Давайте по темата, че пак ще става забавно с това виско... Махането на виското е вероятно на 10-то/15-то място в списъка с перформънс ъпгрейди според мен
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Възможностите на м52б28
Огата ще ти направи списък, щото много ги чува работите
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко![параноя :paranoid:](./images/smilies/paranoid.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко
![параноя :paranoid:](./images/smilies/paranoid.gif)
![Изображение](http://storage4.album.bg/8fe/405310_3558978185276_1199548129_n_9c6de_31701403.jpg)
![Изображение](http://storage4.album.bg/1e7/10711082_10152839747609591_7146135381737591046_n_d8665_31701408.jpg)
![Изображение](http://bmw-e36club.ru/images/misc/logo.png)
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Възможностите на м52б28
Boyadjiev написа:Огата ще ти направи списък, щото много ги чува работите![]()
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nickelback написа:Махането на виското е вероятно на 10-то/15-то място в списъка с перформънс ъпгрейди според менНякой да направи списък на нещата преди това. По-полезно ще е
Айде бе? Всъщност е доста по-популярен пърформанс мод отколкото си мислиш и то не напразно.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... %29-Thread
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Възможностите на м52б28
b00st написа:Boyadjiev написа:Огата ще ти направи списък, щото много ги чува работите![]()
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко![]()
Духайте си, не ми пречите
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
b00st написа:Nickelback написа:Махането на виското е вероятно на 10-то/15-то място в списъка с перформънс ъпгрейди според менНякой да направи списък на нещата преди това. По-полезно ще е
Айде бе? Всъщност е доста по-популярен пърформанс мод отколкото си мислиш и то не напразно.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... %29-Thread
И колко ЕДИН кон спечели ти на ТВОЯ мотор
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
Все още осезаеми резултати от виско-дел черно на бяло не съм видял
![параноя :paranoid:](./images/smilies/paranoid.gif)
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
viewtopic.php?f=11&t=290279
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Възможностите на м52б28
Да напомня, че темата е за възможностите на В28, а не колко голям мод е премахването на виското. ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Възможностите на м52б28
m.dimitrov1992 написа:1 Пълно обслужване- свещи, филтри, датчици ,сонди.
2 Ел перка вместо виско
3 диф 3,45
4 всмукателен вал от м54б30
5 за изпускателен вал ползваш от м50б25 без ванус всмукателния
6 колектор от м50б25
7 чип
8 маховик от м20
Като изключим точка 1 ,другото идва около 1500лв макс което според мен е оправдана инвестиция спрямо резултата .И аз съм се захванал да тунинговам б28 ама за сега съм изпълнил само 1,2,3,5. Особенно точка 1 при мен се оказа доста скъпо удоволствиезатова и не я вклучвам в крайната сметка . Там какъвто ти е късмета
Бих добавил и интейк с конусен филтър и аирбокс за него премахване на катализатора + хубаво крайно гърне и Ревизия на главата задължително + порт евентуално
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Аз също съм без виско и смятам ,че има разлика
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани