Възможностите на м52б28
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Възможностите на м52б28
@АMD дори не прочетох мнението ти до край.
Обясних кратко, точно и ясно защо виското > ел. перка.
Понеже видях че не си ме разбрал явно правилно относно надежността нека го кажа така:
Едното е вискозен съединител, другото е ел.мотор, релета, жици, бушони ...
Ученически eсета със засегнати в тях размисли и страсти не ми се четат.
@Boayadjiev ти на твоята кола само с ел.перката на климатика ли си ?
Освен термодинамичните процеси може да прочетете материали дефиниращи обдухващият/засмукващият процес при охладителната систeма
Никой не задължавам с мнението си и никой не желая да обидя.
Обясних кратко, точно и ясно защо виското > ел. перка.
Понеже видях че не си ме разбрал явно правилно относно надежността нека го кажа така:
Едното е вискозен съединител, другото е ел.мотор, релета, жици, бушони ...
Ученически eсета със засегнати в тях размисли и страсти не ми се четат.
@Boayadjiev ти на твоята кола само с ел.перката на климатика ли си ?
Освен термодинамичните процеси може да прочетете материали дефиниращи обдухващият/засмукващият процес при охладителната систeма
Никой не задължавам с мнението си и никой не желая да обидя.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Възможностите на м52б28
Това с виското са мои лични впечатление и никой не може да ме убеди в обратното. Направете следният експеримент. Махнете виското и покарайте колата 2-3 км ,не повече да не стане фал . После го слагате и сравнявате .
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Възможностите на м52б28
ogata написа:@АMD дори не прочетох мнението ти до край.
Обясних кратко, точно и ясно защо виското > ел. перка.
Понеже видях че не си ме разбрал явно правилно относно надежността нека го кажа така:
Едното е вискозен съединител, другото е ел.мотор, релета, жици, бушони ...
Ученически eсета със засегнати в тях размисли и страсти не ми се четат.
@Boayadjiev ти на твоята кола само с ел.перката на климатика ли си ?
Освен термодинамичните процеси може да прочетете материали дефиниращи обдухващият/засмукващият процес при охладителната систeма
Никой не задължавам с мнението си и никой не желая да обидя.
Ми аз не си говоря ей така и да повтарям каквото съм чул/недочул от някой - не само че съм само с климатичната перка,но си карах така и лятото, а моят мотор грее доста повече от всеки сравнително стоков мотор... Така че не е много добре да се изказваш толкова уверено за нещо което не си изпитал
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Възможностите на м52б28
Ел. перката си е достатъчно добре охлаждаща, а и тия от 4 цилиндровите точно по надеждност са железни. Най-много да им изгори резистор, къде струва 2.50 и се сменя за 5.00 min.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Възможностите на м52б28
Boyadjiev написа:Така че не е много добре да се изказваш толкова уверено за нещо което не си изпитал
удюдюдю, сърдият той бее
Човека си пита, аз и ти изразяваме мнение. Негова работа си е какво ще избере
Всеки си има убеждения базирани на някакъв опит.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Възможностите на м52б28
Ти и за помпата от м3 беше убеден че ще стане ама големи неволи бяха Подкрепяй си мнението с някакъв опит и тогава спори. Казваш с цел пРеформанс по-добре да има постоянен товар към двигателя, по твоята логика нищо не трябва да се олекотява и повече ще върви мотор накичен с клима, хидравлика и демпферен маховик 20 кила.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Възможностите на м52б28
M10 написа:Ти и за помпата от м3 беше убеден че ще стане ама големи неволи бяха
Еми бяха .. кой ше ти знае, че стержена е с някви милиметри по-дълъг на едното серво.
При положение, че са с еднакви парт номера.
В крайна сметка, какво не стана ли ? Не знаем. Щото не пише. Познай що - ей, заради такива дето много знаят
Овчарския или овчия подход предпочитаме ? Щото тоя опит за който говориш се придобива като правиш нещо, а не като кълвеш по клавиатурата и правиш преразкази.
Казал си някой дето чел някъде си че с ел.перка е по-добре и хаййййййдее всички на конверсиийте.
Който разбира тука се спира. Ето за това спряха да пишат много хора
Ше върви я, леките маховици са приоритет на хондаджийте. Дето са фенове на бързите стартове и шамарите около 100те километра.
Щото пък там има инерционен момент, дето и той е физика и за него се чете. И като всичко в природата има баланс или компромис.
В случая с лекия маховик печелиш едно, но губиш съвсем друго. Но разбира се няма смисъл да обяснявам на форумните ютуб инженери.
Мислете си ги както искате. Това са си вашите машини
Последна промяна ogata на 01 Окт 2013, 18:12, променена общо 1 път
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Възможностите на м52б28
M10 написа:Ти и за помпата от м3 беше убеден че ще стане ама големи неволи бяха Подкрепяй си мнението с някакъв опит и тогава спори. Казваш с цел пРеформанс по-добре да има постоянен товар към двигателя, по твоята логика нищо не трябва да се олекотява и повече ще върви мотор накичен с клима, хидравлика и демпферен маховик 20 кила.
Забелязвам, че напоследък е модерно да се оправдава принципен невървеж ли, не знам и аз какво, с това виско Като зацепело виското Е39-ки, камиони и разни други МПС-та оставали като без турбини все едно Като им подаваш газ за една бройка даже назад щели да тръгнат Ел. перката била на фото синтеза, пък Никола Тесла ѝ бил ангел-хранител Комунистите пък яростно преследвали ел. перките, за да им взимат данъци за черпене на енергия от Вакуума
viewtopic.php?f=35&t=349066
Давайте по темата, че пак ще става забавно с това виско... Махането на виското е вероятно на 10-то/15-то място в списъка с перформънс ъпгрейди според мен Някой да направи списък на нещата преди това. По-полезно ще е
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Възможностите на м52б28
Огата ще ти направи списък, щото много ги чува работите
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Възможностите на м52б28
Boyadjiev написа:Огата ще ти направи списък, щото много ги чува работите
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко
Nickelback написа:Махането на виското е вероятно на 10-то/15-то място в списъка с перформънс ъпгрейди според мен Някой да направи списък на нещата преди това. По-полезно ще е
Айде бе? Всъщност е доста по-популярен пърформанс мод отколкото си мислиш и то не напразно.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... %29-Thread
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Възможностите на м52б28
b00st написа:Boyadjiev написа:Огата ще ти направи списък, щото много ги чува работите
Колега, моля те напиши 2-3 реда и ние да понаучим нещо, белким тръгнат тия коли малко от малко
Духайте си, не ми пречите
b00st написа:Nickelback написа:Махането на виското е вероятно на 10-то/15-то място в списъка с перформънс ъпгрейди според мен Някой да направи списък на нещата преди това. По-полезно ще е
Айде бе? Всъщност е доста по-популярен пърформанс мод отколкото си мислиш и то не напразно.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... %29-Thread
И колко ЕДИН кон спечели ти на ТВОЯ мотор
Все още осезаеми резултати от виско-дел черно на бяло не съм видял Вероятно резултата е колкото и един KN филтър Иначе популярен ъпгрейд било Вероятно се получава нещо смислено, ако олекотиш още един въртящи се части - маховици, шайби и т.н. Ето тук са го споменали:
viewtopic.php?f=11&t=290279
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Възможностите на м52б28
Да напомня, че темата е за възможностите на В28, а не колко голям мод е премахването на виското.
Re: Възможностите на м52б28
m.dimitrov1992 написа:1 Пълно обслужване- свещи, филтри, датчици ,сонди.
2 Ел перка вместо виско
3 диф 3,45
4 всмукателен вал от м54б30
5 за изпускателен вал ползваш от м50б25 без ванус всмукателния
6 колектор от м50б25
7 чип
8 маховик от м20
Като изключим точка 1 ,другото идва около 1500лв макс което според мен е оправдана инвестиция спрямо резултата .И аз съм се захванал да тунинговам б28 ама за сега съм изпълнил само 1,2,3,5. Особенно точка 1 при мен се оказа доста скъпо удоволствие затова и не я вклучвам в крайната сметка . Там какъвто ти е късмета
Бих добавил и интейк с конусен филтър и аирбокс за него премахване на катализатора + хубаво крайно гърне и Ревизия на главата задължително + порт евентуално
Аз също съм без виско и смятам ,че има разлика Също съм за и за лекия маховик от който в моя случай усетих само + в поведението на колата при всякакво каране (дрифт,драг,нормално)
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани