М40 работи като двутактов двигател

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: 330д
Мечтае да кара: Е24S

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от VanDal » 21 Сеп 2013, 22:55

От издухан маслообиращ сегмент ще цапа свещта на дадения цилиндър.
То при мен проблема беше издухала гарнитура между два съседни цилиндри, разлика в компресията почти никаква.

Пак да питам - винаги ли е така или само докато е студена?

Частите от запазлителната система щом са ок - ги отписваме. Остава горивната и газоразпределението. Преди 20хил. си сменявал вал и кобилици, значи тия би трябвало да са ок, но все пак - провери ги. После центровка - да не е хлабава ремъка и да е прескочил зъб? Ама тогава ще прекъсва постоянно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от ///Mechov » 22 Сеп 2013, 12:58

~Мишо~ написа:А свещите как са? Преди още щях да те питам, гледал ли си ги?

Пробвах с около 10 комплекта свещи , и чисто нови , и такива дето са работили. На 1ви и 4ти са перфектни , на 2ри и 3ти са опушени и позацапани като от масло.
Последна промяна ///Mechov на 22 Сеп 2013, 13:17, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от ///Mechov » 22 Сеп 2013, 13:14

VanDal написа:От издухан маслообиращ сегмент ще цапа свещта на дадения цилиндър.
То при мен проблема беше издухала гарнитура между два съседни цилиндри, разлика в компресията почти никаква.

Пак да питам - винаги ли е така или само докато е студена?

Частите от запазлителната система щом са ок - ги отписваме. Остава горивната и газоразпределението. Преди 20хил. си сменявал вал и кобилици, значи тия би трябвало да са ок, но все пак - провери ги. После центровка - да не е хлабава ремъка и да е прескочил зъб? Ама тогава ще прекъсва постоянно.


Без значение дали е топла или студена , мотора работи зле - тресе , пуши , няма мощност . Вал , кобилици , повдигачи и ремък са наред. Интересното е , че първоначално не запалваше 3ти цилиндър , а сега от 4 дена насам и 2ри неще да пали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от Benord » 22 Сеп 2013, 14:06

Проверете си налягането на горивото в рейката.Щом има токове и механиката е оправяна,значи недостига бензина.Дали е от помпата или от регулатора на налягането трябва да се провери.Те дюзите пръскат по двойки 1-3,2-4 и по законите на физиката при недостатъчно налягане пръска тази с по-малкото съпротивление в групата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от ///Mechov » 22 Сеп 2013, 18:27

Пробвах с няколко вида дюзи и нищо. Иначе налягане има , дебит има , бензиновата помпа е на 1година , регулатора също. Имах съмнение за пикаеща дюза , ама не. Нещата вървят към сваляне на главата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от ///Mechov » 23 Сеп 2013, 22:00

За сега никакво развитие. Другата седмица най-рано я вкарвам в бокса и като отстраня дерта ще пиша най-подробно какво е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от zvetiko » 24 Сеп 2013, 11:38

vanchov написа:За сега никакво развитие. Другата седмица най-рано я вкарвам в бокса и като отстраня дерта ще пиша най-подробно какво е.


Колега премери съпротивлението на високоволтовите кабели. Вече го бях давал за пример- преди около 10-на дни на един М30В30 всичко на компютърна диагностика, сигнали на датчици, компресия, реглаж клапани, центровка, горивоподаване и т.н. беше наред, но не пали добре, като запали тресе, ако се опиташ да тръгнеш двигателя изгасва, на втори и трети цилиндър свещите бяха черни. Оказа се, че съпротивлението на кабелите от свещите до дистрибуторната капачка беше около 20 пъти по-голямо от правилното, сменихме ги и двигателя се оправи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от Benord » 24 Сеп 2013, 13:43

Също и да изключим евентуален пробив на същите кабели към маса,ги отдръпнете максимално от мястото им така,че да не опират никъде до метал и вижте как се държи.За съжаление ако са кабелите,при изправно впръскване би трябвало маслото да Ви е пълно с бензин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от ///Mechov » 24 Сеп 2013, 19:51

zvetiko написа:
vanchov написа:За сега никакво развитие. Другата седмица най-рано я вкарвам в бокса и като отстраня дерта ще пиша най-подробно какво е.


Колега премери съпротивлението на високоволтовите кабели. Вече го бях давал за пример- преди около 10-на дни на един М30В30 всичко на компютърна диагностика, сигнали на датчици, компресия, реглаж клапани, центровка, горивоподаване и т.н. беше наред, но не пали добре, като запали тресе, ако се опиташ да тръгнеш двигателя изгасва, на втори и трети цилиндър свещите бяха черни. Оказа се, че съпротивлението на кабелите от свещите до дистрибуторната капачка беше около 20 пъти по-голямо от правилното, сменихме ги и двигателя се оправи.

Benord написа:Също и да изключим евентуален пробив на същите кабели към маса,ги отдръпнете максимално от мястото им така,че да не опират никъде до метал и вижте как се държи.За съжаление ако са кабелите,при изправно впръскване би трябвало маслото да Ви е пълно с бензин.

Кабели , капачка и палец са чисто нови. Пробвах ги и на друго М40 и там работеха безотказно :banghead: Нещата са тръгнали към отваряне на мотра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от hell's angel » 25 Сеп 2013, 20:58

Ако пробива е м/у два цилиндъра, надува в охладителната-не винаги де ...
Ubi dubium, ibi libertas

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: М40 работи като двутактов двигател

Мнение от ///Mechov » 13 Окт 2013, 16:58

Проблема е отстранен. Оказа се изгоряла запалителна схема (силови силициеви транзистори) в ДМЕ-то. Чудно ми е само защо не го показа диагностиката. Може да се заключва.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook