М40 работи като двутактов двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VanDal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 330д
- Мечтае да кара: Е24S
Re: М40 работи като двутактов двигател
От издухан маслообиращ сегмент ще цапа свещта на дадения цилиндър.
То при мен проблема беше издухала гарнитура между два съседни цилиндри, разлика в компресията почти никаква.
Пак да питам - винаги ли е така или само докато е студена?
Частите от запазлителната система щом са ок - ги отписваме. Остава горивната и газоразпределението. Преди 20хил. си сменявал вал и кобилици, значи тия би трябвало да са ок, но все пак - провери ги. После центровка - да не е хлабава ремъка и да е прескочил зъб? Ама тогава ще прекъсва постоянно.
То при мен проблема беше издухала гарнитура между два съседни цилиндри, разлика в компресията почти никаква.
Пак да питам - винаги ли е така или само докато е студена?
Частите от запазлителната система щом са ок - ги отписваме. Остава горивната и газоразпределението. Преди 20хил. си сменявал вал и кобилици, значи тия би трябвало да са ок, но все пак - провери ги. После центровка - да не е хлабава ремъка и да е прескочил зъб? Ама тогава ще прекъсва постоянно.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: М40 работи като двутактов двигател
~Мишо~ написа:А свещите как са? Преди още щях да те питам, гледал ли си ги?
Пробвах с около 10 комплекта свещи , и чисто нови , и такива дето са работили. На 1ви и 4ти са перфектни , на 2ри и 3ти са опушени и позацапани като от масло.
Последна промяна ///Mechov на 22 Сеп 2013, 13:17, променена общо 1 път
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: М40 работи като двутактов двигател
VanDal написа:От издухан маслообиращ сегмент ще цапа свещта на дадения цилиндър.
То при мен проблема беше издухала гарнитура между два съседни цилиндри, разлика в компресията почти никаква.
Пак да питам - винаги ли е така или само докато е студена?
Частите от запазлителната система щом са ок - ги отписваме. Остава горивната и газоразпределението. Преди 20хил. си сменявал вал и кобилици, значи тия би трябвало да са ок, но все пак - провери ги. После центровка - да не е хлабава ремъка и да е прескочил зъб? Ама тогава ще прекъсва постоянно.
Без значение дали е топла или студена , мотора работи зле - тресе , пуши , няма мощност . Вал , кобилици , повдигачи и ремък са наред. Интересното е , че първоначално не запалваше 3ти цилиндър , а сега от 4 дена насам и 2ри неще да пали.
Re: М40 работи като двутактов двигател
Проверете си налягането на горивото в рейката.Щом има токове и механиката е оправяна,значи недостига бензина.Дали е от помпата или от регулатора на налягането трябва да се провери.Те дюзите пръскат по двойки 1-3,2-4 и по законите на физиката при недостатъчно налягане пръска тази с по-малкото съпротивление в групата.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: М40 работи като двутактов двигател
Пробвах с няколко вида дюзи и нищо. Иначе налягане има , дебит има , бензиновата помпа е на 1година , регулатора също. Имах съмнение за пикаеща дюза , ама не. Нещата вървят към сваляне на главата.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: М40 работи като двутактов двигател
За сега никакво развитие. Другата седмица най-рано я вкарвам в бокса и като отстраня дерта ще пиша най-подробно какво е.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М40 работи като двутактов двигател
vanchov написа:За сега никакво развитие. Другата седмица най-рано я вкарвам в бокса и като отстраня дерта ще пиша най-подробно какво е.
Колега премери съпротивлението на високоволтовите кабели. Вече го бях давал за пример- преди около 10-на дни на един М30В30 всичко на компютърна диагностика, сигнали на датчици, компресия, реглаж клапани, центровка, горивоподаване и т.н. беше наред, но не пали добре, като запали тресе, ако се опиташ да тръгнеш двигателя изгасва, на втори и трети цилиндър свещите бяха черни. Оказа се, че съпротивлението на кабелите от свещите до дистрибуторната капачка беше около 20 пъти по-голямо от правилното, сменихме ги и двигателя се оправи.
Re: М40 работи като двутактов двигател
Също и да изключим евентуален пробив на същите кабели към маса,ги отдръпнете максимално от мястото им така,че да не опират никъде до метал и вижте как се държи.За съжаление ако са кабелите,при изправно впръскване би трябвало маслото да Ви е пълно с бензин.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: М40 работи като двутактов двигател
zvetiko написа:vanchov написа:За сега никакво развитие. Другата седмица най-рано я вкарвам в бокса и като отстраня дерта ще пиша най-подробно какво е.
Колега премери съпротивлението на високоволтовите кабели. Вече го бях давал за пример- преди около 10-на дни на един М30В30 всичко на компютърна диагностика, сигнали на датчици, компресия, реглаж клапани, центровка, горивоподаване и т.н. беше наред, но не пали добре, като запали тресе, ако се опиташ да тръгнеш двигателя изгасва, на втори и трети цилиндър свещите бяха черни. Оказа се, че съпротивлението на кабелите от свещите до дистрибуторната капачка беше около 20 пъти по-голямо от правилното, сменихме ги и двигателя се оправи.
Benord написа:Също и да изключим евентуален пробив на същите кабели към маса,ги отдръпнете максимално от мястото им така,че да не опират никъде до метал и вижте как се държи.За съжаление ако са кабелите,при изправно впръскване би трябвало маслото да Ви е пълно с бензин.
Кабели , капачка и палец са чисто нови. Пробвах ги и на друго М40 и там работеха безотказно

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: М40 работи като двутактов двигател
Ако пробива е м/у два цилиндъра, надува в охладителната-не винаги де ...
Ubi dubium, ibi libertas
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: М40 работи като двутактов двигател
Проблема е отстранен. Оказа се изгоряла запалителна схема (силови силициеви транзистори) в ДМЕ-то. Чудно ми е само защо не го показа диагностиката. Може да се заключва.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани