Патрон - контактен ключ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- markoff_sl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: софия и сливен
Патрон - контактен ключ
Здравейте,
изчетох всичко писано по темата и все още имам въпроси..
Колата е: е36 318is 1996
Проблемът е:
Ключът ми е доста износен (в сравнение със сервизния ключ няма нищо общо вече), но въпреки това до вчера си вършеше чудесна работа.
При опит да изгася автомобила, патрона блокира и ключа се извади свободно, докато двигателя все още работеше.
Изгасих колата принудително, после откачих акумулатора и започнах да разглобявам.
Изгледах внимателно това клипче: http://www.youtube.com/watch?v=tETEtb5Yr_o
Номера с фибата обаче не става, не мога да го извадя този патрон и това е. Сигурен съм че проблема не е в мен, супер старателно опитвах в продължение на 2 часа.
Обилно напръсках патрона с WD40, но нищо не се промени, блокирал си е на 1 положение и това е.
Откачих клемореда и в момента мога да запаля колата с каквото си поискам. Волана не се заключва.
Отидох при един ключар да го питам колко ще ми струва ако му закарам колата, да ми свали патрона и да го ревизира. Иска 60 лв. за труд и 40 лв. за да ми направи нов ключ.
Никак не ми се дават 100 лв., все си мисля че би трябвало да успея да го извадя тоя патрон и да си го разглобя и ревизирам сам. Да си направя нов ключ за 15 лв. и това е.
Моля, ако някой е изпадал в подобна ситуация, нека даде съвет за евтино решение на проблема.
изчетох всичко писано по темата и все още имам въпроси..
Колата е: е36 318is 1996
Проблемът е:
Ключът ми е доста износен (в сравнение със сервизния ключ няма нищо общо вече), но въпреки това до вчера си вършеше чудесна работа.
При опит да изгася автомобила, патрона блокира и ключа се извади свободно, докато двигателя все още работеше.
Изгасих колата принудително, после откачих акумулатора и започнах да разглобявам.
Изгледах внимателно това клипче: http://www.youtube.com/watch?v=tETEtb5Yr_o
Номера с фибата обаче не става, не мога да го извадя този патрон и това е. Сигурен съм че проблема не е в мен, супер старателно опитвах в продължение на 2 часа.
Обилно напръсках патрона с WD40, но нищо не се промени, блокирал си е на 1 положение и това е.
Откачих клемореда и в момента мога да запаля колата с каквото си поискам. Волана не се заключва.
Отидох при един ключар да го питам колко ще ми струва ако му закарам колата, да ми свали патрона и да го ревизира. Иска 60 лв. за труд и 40 лв. за да ми направи нов ключ.
Никак не ми се дават 100 лв., все си мисля че би трябвало да успея да го извадя тоя патрон и да си го разглобя и ревизирам сам. Да си направя нов ключ за 15 лв. и това е.
Моля, ако някой е изпадал в подобна ситуация, нека даде съвет за евтино решение на проблема.

Bързо Mощно Wечно
- markoff_sl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: софия и сливен
Re: Патрон - контактен ключ
Намерих още 2 клипчета - пускам линковете за помощ на всеки, който се сблъска с този проблем. Днес ще пробвам отново малко по-настоятелно.
http://www.youtube.com/watch?v=5_FmnsEoHsE
http://www.youtube.com/watch?v=ks-kc_NTTpw
http://www.youtube.com/watch?v=5_FmnsEoHsE
http://www.youtube.com/watch?v=ks-kc_NTTpw
Bързо Mощно Wечно
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Патрон - контактен ключ
markoff_sl написа:Намерих още 2 клипчета - пускам линковете за помощ на всеки, който се сблъска с този проблем. Днес ще пробвам отново малко по-настоятелно.
http://www.youtube.com/watch?v=5_FmnsEoHsE
http://www.youtube.com/watch?v=ks-kc_NTTpw
има начин без фиба но е малко пипкав и леко сложен ,но се получава пиши ми на личен ще се опитам да ти помогна
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Патрон - контактен ключ
Колега, по-добре отиди при ключар. Това не е шега работа. Разглобете патрона и му кажи да прегледа обстойно механизма за заключване на волана - така и така ще се разглобява. Никак не е безопасно да ти се заключи волана по време на движение. Личен опит
- markoff_sl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: софия и сливен
Re: Патрон - контактен ключ
Проблемът е решен.
И така, причината за тази неприятна случка е износеният ключ. Това беше оригиналният ключ, с който купих колата преди 5 години. Когато ключът е износен, се износва много бързо и целият механизъм на ключалката, докато в един момент просто блокира.
Когато патрона блокира, свалих пластмасата под кормилото и отделих клемореда от целия механизъм. По този начин можех да паля и гася колата без да въртя патрона, но ключа трябва да е вкаран в патрона заради имобилайзера.
За 15 лв. си купих заготовка за ключ от тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=306784
Закарах колата пред едно ключарско ателие, за да избегна момента в който им звъня да дойдат при мен и да ми искат космически суми.
Взеха ми 60 лв., срещу които получих демонтаж/монтаж и пълно реставриране на патрона за не повече от 3 часа.
Платих още 15 лв. и за нарязване на новия ключ.
Така всичко ми струваше 90 лв., сега имам чисто нов ключ и безотказно работеща ключалка.
Това е. Ако някой има подобен проблем, не го съветвам да звъни на ключар за да му помогне веднага след като блокира ключалката просто защото вероятно ще му отреже главата...
И така, причината за тази неприятна случка е износеният ключ. Това беше оригиналният ключ, с който купих колата преди 5 години. Когато ключът е износен, се износва много бързо и целият механизъм на ключалката, докато в един момент просто блокира.
Когато патрона блокира, свалих пластмасата под кормилото и отделих клемореда от целия механизъм. По този начин можех да паля и гася колата без да въртя патрона, но ключа трябва да е вкаран в патрона заради имобилайзера.
За 15 лв. си купих заготовка за ключ от тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=306784
Закарах колата пред едно ключарско ателие, за да избегна момента в който им звъня да дойдат при мен и да ми искат космически суми.
Взеха ми 60 лв., срещу които получих демонтаж/монтаж и пълно реставриране на патрона за не повече от 3 часа.
Платих още 15 лв. и за нарязване на новия ключ.
Така всичко ми струваше 90 лв., сега имам чисто нов ключ и безотказно работеща ключалка.
Това е. Ако някой има подобен проблем, не го съветвам да звъни на ключар за да му помогне веднага след като блокира ключалката просто защото вероятно ще му отреже главата...
Bързо Mощно Wечно
- NaCaRcOrIi
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318i
Re: Патрон - контактен ключ
Здравейте колеги,и аз от вчера имам проблем с въпросния ключ.При мен проблемът е там,че неиска да стартира двигателя.Дава си на контакт,след запалване с допълнителен бутон които изведох от кабелите за временно ползване си пали колата,като завъртя ключа си изгася колата,заключва си се волана. Та някой ако може да помогне с идея какъв може да е проблема или и аз трябва да минавам по пътя с ключаря.
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
- NaCaRcOrIi
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318i
Re: Патрон - контактен ключ
А този клеморед,има ли вариант да се поправи или трябва да сменям нещо?
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани