Отново в отбора

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 31.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530XD 2008 235 hp
Детайли за колата: М sport

Отново в отбора

Мнение от moleo » 08 Авг 2013, 10:08

Привет,

След като си продадох Е39-ката и незнайно защо се метнах на Allroad 2008-ма година, който счупи скорости и му се запуши DPF-a, отново съм в играта.

Колата е 530 XD M пакет, 235 коня на реални 180 000 км според Камор. Колата е на 18-ки рън флет гуми. Споделете зимата с какви размери гуми карате.

Пожелавам на всички весело лято.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: Отново в отбора

Мнение от toncho83 » 08 Авг 2013, 10:25

Супер изглежда колата!Безаварийно да си я караш колега. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Отново в отбора

Мнение от Taruno » 08 Авг 2013, 10:25

Честито колега, и добре правиш че бягаш от онази марка :D на 180к можеш да се приготвиш за смяна / рециклиране на торк конвертор скоро и чистене на ДПФ останалото е здраво ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 31.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530XD 2008 235 hp
Детайли за колата: М sport

Re: Отново в отбора

Мнение от moleo » 08 Авг 2013, 11:10

След като смених турбина, валове, поправка на мозък съм наплашен много с тези автоматици. БМВ-то ми, което имах до преди 6 месеца беше пак автоматик и нямах проблеми. С Ауди ( може да е случайност ) се случи това, което описах по-горе. Знам, че темата за смяна на масло е безкрайна - едни са ЗА - други Против. Въпроса е дали тук да пипам маслото или не.
Чистенето, чрез регенерация на компютър или обикаляне на околовърстното на 3500 оборота мисля, че не е вариант. На Ауди-то го махнах физически, тук някой махал ли го е. За сега няма индикации за запушен ДПФ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Отново в отбора

Мнение от Taruno » 08 Авг 2013, 11:59

задължително сменяш маслото на всеки 100к (така препоръчват ZF, които са производители на скоростната кутия)
турбината ( торк конвертора си е консуматив подобно на съединител + маховик за ръчките) разликата от Ауди, е че на ДСГ-то не се рециклира докато на БМВ се можеш да погледнеш темата описъл съм целия процес и цената е нищожна сравнение с тази, която платих на пасата.

Махането на дпф прави само бели от пушене и повишен разход до нафта в маслото а качественото махане с ремап струва колкото нов ДПФ по-добре почистване с тунап или друг подобен препарат, с който се удължава живота на филтъра почти двойно. Освен всичко е страшно не екологично чисто и си е баш бай ганьовщина да се маха според мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Отново в отбора

Мнение от timur_lenk » 10 Авг 2013, 7:44

450 лв е махането на дпф + remap.Филтъра е 3-4 бона до колкото съм чувал.Твърдо съм за Бай Ганъо.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Отново в отбора

Мнение от Taruno » 10 Авг 2013, 19:52

Не си прав махането + прекодирането е 450 лв. А истинския ремап, за да работи оптимално колата е към 1000 до колкото разбирам просто нормален " чип тунинг" с който се балансират смесите наново заради липсата на обратно налягане от ДПФ-а.

Най евтиния дпф с доставка, който начерих е 2900 лв. + 114 лв. Международна доставка / 200 000 км живот, който се удължава до 300 - 350 000 с правишно чистене е по малко от стотинка на километър, а на колата не се налагат хирургически намеси, кОито рано или късно ще те ухапят по гъза :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Отново в отбора

Мнение от timur_lenk » 11 Авг 2013, 17:47

Пак е по - тънко.Какво точно са ми направили няма как да знам,само че колата се роди отново.
Тия стари кошове какви планове за 200 000 км им правиш,до тогава целото табло ще е като новогодишна елха.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Отново в отбора

Мнение от da6ip » 12 Авг 2013, 21:51

moleo написа:Привет,
След като си продадох Е39-ката и незнайно защо се метнах на Allroad 2008-ма година, който счупи скорости и му се запуши DPF-a, отново съм в играта.
Колата е 530 XD M пакет, 235 коня на реални 180 000 км според Камор. Колата е на 18-ки рън флет гуми. Споделете зимата с какви размери гуми карате.
Пожелавам на всички весело лято.

Mного добре изглежда колата, дано е на реални км.

Зимата аз досега карах с 225/55/16, стандартния размер за задно предаване (за хд минимума е 17 цола), но за следващата зима след много мислене и калкулации съм решил да сложа 235/45/18. Това е една идея по-висока и по-тясна гума от стандарта 245/40/18, което за ужасните ни пътища е по-сигурно, а за сняг е по-добре заради тясната гума (това последното за хд не е от такова значение). Оптически също е по-добре 235/45/18, понеже запълва калника по-добре (Е60 там има много място). Лично мое мнение.

За DPF-a Taruno е прав - чистенето с TUNAP, и то най-вече превантивното чистене, т.е. сега, е най-изгодно като разход на изминати км, най-добре за двигателя, и най-не-Бай-Ганьовско :yes: има тема - виж там за детайлите.

А относно коментара на колегата, точно тази кола бих я определил по-скоро като отлично запазен и доста модерен автомобил, отколкото като "стар кош" , но явно всеки си има свои разбирания и критерии ;)
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: Отново в отбора

Мнение от AgeraR » 18 Авг 2013, 1:06

Taruno написа:задължително сменяш маслото на всеки 100к (така препоръчват ZF, които са производители на скоростната кутия)


Тея от ZF ако са казали такова нещо да си го начукат. Италянките идват между 300,000-800,000 километра със скоростите от които са излезнали от завода, а има други които сменят маслото на реални 200,000 хиляди и кутията им бързо заминава, всеки сам решава.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook