Отново в отбора
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Отново в отбора
Привет,
След като си продадох Е39-ката и незнайно защо се метнах на Allroad 2008-ма година, който счупи скорости и му се запуши DPF-a, отново съм в играта.
Колата е 530 XD M пакет, 235 коня на реални 180 000 км според Камор. Колата е на 18-ки рън флет гуми. Споделете зимата с какви размери гуми карате.
Пожелавам на всички весело лято.
След като си продадох Е39-ката и незнайно защо се метнах на Allroad 2008-ма година, който счупи скорости и му се запуши DPF-a, отново съм в играта.
Колата е 530 XD M пакет, 235 коня на реални 180 000 км според Камор. Колата е на 18-ки рън флет гуми. Споделете зимата с какви размери гуми карате.
Пожелавам на всички весело лято.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Отново в отбора
Супер изглежда колата!Безаварийно да си я караш колега. 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Отново в отбора
Честито колега, и добре правиш че бягаш от онази марка
на 180к можеш да се приготвиш за смяна / рециклиране на торк конвертор скоро и чистене на ДПФ останалото е здраво ...

- moleo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Re: Отново в отбора
След като смених турбина, валове, поправка на мозък съм наплашен много с тези автоматици. БМВ-то ми, което имах до преди 6 месеца беше пак автоматик и нямах проблеми. С Ауди ( може да е случайност ) се случи това, което описах по-горе. Знам, че темата за смяна на масло е безкрайна - едни са ЗА - други Против. Въпроса е дали тук да пипам маслото или не.
Чистенето, чрез регенерация на компютър или обикаляне на околовърстното на 3500 оборота мисля, че не е вариант. На Ауди-то го махнах физически, тук някой махал ли го е. За сега няма индикации за запушен ДПФ
Чистенето, чрез регенерация на компютър или обикаляне на околовърстното на 3500 оборота мисля, че не е вариант. На Ауди-то го махнах физически, тук някой махал ли го е. За сега няма индикации за запушен ДПФ
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Отново в отбора
задължително сменяш маслото на всеки 100к (така препоръчват ZF, които са производители на скоростната кутия)
турбината ( торк конвертора си е консуматив подобно на съединител + маховик за ръчките) разликата от Ауди, е че на ДСГ-то не се рециклира докато на БМВ се можеш да погледнеш темата описъл съм целия процес и цената е нищожна сравнение с тази, която платих на пасата.
Махането на дпф прави само бели от пушене и повишен разход до нафта в маслото а качественото махане с ремап струва колкото нов ДПФ по-добре почистване с тунап или друг подобен препарат, с който се удължава живота на филтъра почти двойно. Освен всичко е страшно не екологично чисто и си е баш бай ганьовщина да се маха според мен.
турбината ( торк конвертора си е консуматив подобно на съединител + маховик за ръчките) разликата от Ауди, е че на ДСГ-то не се рециклира докато на БМВ се можеш да погледнеш темата описъл съм целия процес и цената е нищожна сравнение с тази, която платих на пасата.
Махането на дпф прави само бели от пушене и повишен разход до нафта в маслото а качественото махане с ремап струва колкото нов ДПФ по-добре почистване с тунап или друг подобен препарат, с който се удължава живота на филтъра почти двойно. Освен всичко е страшно не екологично чисто и си е баш бай ганьовщина да се маха според мен.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Отново в отбора
450 лв е махането на дпф + remap.Филтъра е 3-4 бона до колкото съм чувал.Твърдо съм за Бай Ганъо.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Отново в отбора
Не си прав махането + прекодирането е 450 лв. А истинския ремап, за да работи оптимално колата е към 1000 до колкото разбирам просто нормален " чип тунинг" с който се балансират смесите наново заради липсата на обратно налягане от ДПФ-а.
Най евтиния дпф с доставка, който начерих е 2900 лв. + 114 лв. Международна доставка / 200 000 км живот, който се удължава до 300 - 350 000 с правишно чистене е по малко от стотинка на километър, а на колата не се налагат хирургически намеси, кОито рано или късно ще те ухапят по гъза
Най евтиния дпф с доставка, който начерих е 2900 лв. + 114 лв. Международна доставка / 200 000 км живот, който се удължава до 300 - 350 000 с правишно чистене е по малко от стотинка на километър, а на колата не се налагат хирургически намеси, кОито рано или късно ще те ухапят по гъза

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Отново в отбора
Пак е по - тънко.Какво точно са ми направили няма как да знам,само че колата се роди отново.
Тия стари кошове какви планове за 200 000 км им правиш,до тогава целото табло ще е като новогодишна елха.
Тия стари кошове какви планове за 200 000 км им правиш,до тогава целото табло ще е като новогодишна елха.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Отново в отбора
moleo написа:Привет,
След като си продадох Е39-ката и незнайно защо се метнах на Allroad 2008-ма година, който счупи скорости и му се запуши DPF-a, отново съм в играта.
Колата е 530 XD M пакет, 235 коня на реални 180 000 км според Камор. Колата е на 18-ки рън флет гуми. Споделете зимата с какви размери гуми карате.
Пожелавам на всички весело лято.
Mного добре изглежда колата, дано е на реални км.
Зимата аз досега карах с 225/55/16, стандартния размер за задно предаване (за хд минимума е 17 цола), но за следващата зима след много мислене и калкулации съм решил да сложа 235/45/18. Това е една идея по-висока и по-тясна гума от стандарта 245/40/18, което за ужасните ни пътища е по-сигурно, а за сняг е по-добре заради тясната гума (това последното за хд не е от такова значение). Оптически също е по-добре 235/45/18, понеже запълва калника по-добре (Е60 там има много място). Лично мое мнение.
За DPF-a Taruno е прав - чистенето с TUNAP, и то най-вече превантивното чистене, т.е. сега, е най-изгодно като разход на изминати км, най-добре за двигателя, и най-не-Бай-Ганьовско

А относно коментара на колегата, точно тази кола бих я определил по-скоро като отлично запазен и доста модерен автомобил, отколкото като "стар кош" , но явно всеки си има свои разбирания и критерии

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Отново в отбора
Taruno написа:задължително сменяш маслото на всеки 100к (така препоръчват ZF, които са производители на скоростната кутия)
Тея от ZF ако са казали такова нещо да си го начукат. Италянките идват между 300,000-800,000 километра със скоростите от които са излезнали от завода, а има други които сменят маслото на реални 200,000 хиляди и кутията им бързо заминава, всеки сам решава.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани