Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ZALMAN написа:Бедна бедна... за тия пари екстри и чудо може да вземеш.
продавача 100% е объркал цифрите - 9999лв е несериозно за тази кола!!! по-скоро 6666лв

"Чемодан, вокзал, Москва"
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
sickfan_bmw написа:Колеги карам около 10000 - 12000 км на година.Голяма ли е разликата в поддръжката,а не горивото между 320д и 330д,защото разликата във вървежа ще е страшна. И другото което ми е интересно е кое е по-скъпото на X drive спрямо обикновените версии?
Голяма или малка, зависи според човека.
Задното окачване на xd е същото като на d.
Разликите са предимно в предницата.
Амортесиорите са 2 пъти по-скъпи и ги правят 3,4 фирми само.
Има средни шарнити който не са към носача, а отделно, тях също ги правят много малко фирми(но се рециклират и излизат евтино).
Носача е метален, не алуминиев и е по-скъп(правят го пак малко фирми), но пък като сравниш на лемфиордер, за обикновенно d и за xd цените са еднакви.
Имаш 2 полуоски(струват майка си и баща си), но и те се рециклират, отделно ги има и неоригинални и може да се вземат на доста по-добри пари.
Тампона на скоростите и на раздатката е един общ голям, който също не е евтин, но изкарва повече отколкото 2-та малки на d.
В общи линии това са по-специланите неща + че има по-по голям разход.
Интересното е че по каталог го дават по мудно да ускорява от обикновенното d, но аз не съм съгласен. Ако е леко мокър или запращен пътя, докато DSC-то на обикновенното му позволи да тръгне x-а е на половината път.
Единствено от летящ старт го дърпа

Последна промяна bmw55 на 13 Авг 2013, 14:28, променена общо 1 път
Бъди честен пък да става квото ще
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
bmw55 написа:sickfan_bmw написа:Колеги карам около 10000 - 12000 км на година.Голяма ли е разликата в поддръжката,а не горивото между 320д и 330д,защото разликата във вървежа ще е страшна. И другото което ми е интересно е кое е по-скъпото на X drive спрямо обикновените версии?
...
Маншоните на рейката са доста скъпи(1 маншон = 1 щанга за рейката за обикновенното d).
...
Горе долу са така нещата, както си ги написал, ама това, което съм оставил от къде го измисли, нямам идея.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
JTD написа:bmw55 написа:sickfan_bmw написа:Колеги карам около 10000 - 12000 км на година.Голяма ли е разликата в поддръжката,а не горивото между 320д и 330д,защото разликата във вървежа ще е страшна. И другото което ми е интересно е кое е по-скъпото на X drive спрямо обикновените версии?
...
Маншоните на рейката са доста скъпи(1 маншон = 1 щанга за рейката за обикновенното d).
...
Горе долу са така нещата, както си ги написал, ама това, което съм оставил от къде го измисли, нямам идея.
Колега JTD прав си, моя техническа грешка

Последна промяна bmw55 на 13 Авг 2013, 14:28, променена общо 1 път
Бъди честен пък да става квото ще
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте! Отдвавна си ги харесвам тия E46, макар че съм фен на Audi! Пред една дилема съм , която се надявам да се разреши с вашата помощ.
А дилемата е дали да се впусна с BMW или към Mercedes-Benz C180/200 kompressor?
Ако може да ми отговорите на следните въпроси. И да препрочетох литературата, която беше дадена.
- Кой мотор е по-читав 318 или 320 ( след 2002г , когато се явява facelift ) ? Ще кажете все пак е BMW всички са такива. Но всяка марка си има силни и слаби страни. Перфектни неща все още няма.
- Кои са и слабите страни да речем токове, окачване и етц.
- Какво точно включва facelift-а и струва ли си да се хвърля човек на него. Ако има нещо като changelog ще е супер.
- Има ли проблеми с гниенето ? Колата раждясва ли си или не иска да чуе за корозия.
- Окачването ? Издръжливо е на нашите пътища или постоянно трябва да си в бокса. Следователно и примерно, какви са орентировачните цени.
- Боята ( т.е лака ) ? На някой от колите боята ( нанесен е само един слой лак ) им е много калпава и при малко по-сериозен допир и оставя следа.
- Реални километри ? Има ли начин , как да се провери дали са реални километрите ?
- Дойде зимата , а ми сега? Още един страшно важен въпрос, как се държи колата в зимни условия. Тъй , като без да се обиждате много имал съм злата учест за една вечер да видя, как две BMW-та отидоха в канафките. И още много такива случай. Това се дължи на големите "карачи" или просто колата трябва да стои на топло през зимата. От това , което аз съм карал и съм разбрал е , че гумите са 75 % фактор. Но кола със задно предаване през зимата не съм карал.
- Разход ? От това , което виждам тук изглеждат що годе добре нещата Link
Модел: BMW - 3er (E46) - 318 i (143 Hp)
Разход (в града) 12.2 (13.1) л./100 км.
Разход (извън града) 6.9 (7.3) л./100 км.
Разход (комбиниран) 8.9 (9.4) л./100 км.
- Цена? Каква е актуалната цена на 2002/2003 г. 318
Колата мисля да си я взема от Гемания от някой човек от ръка. Тия автокъщи са просто.. без коментар.
Ще помоля по темата да пишат само хора , които имат такива коли или майстори , които са запознати с тях. Ще помоля философите да си замълчат този път.
А дилемата е дали да се впусна с BMW или към Mercedes-Benz C180/200 kompressor?
Ако може да ми отговорите на следните въпроси. И да препрочетох литературата, която беше дадена.
- Кой мотор е по-читав 318 или 320 ( след 2002г , когато се явява facelift ) ? Ще кажете все пак е BMW всички са такива. Но всяка марка си има силни и слаби страни. Перфектни неща все още няма.
- Кои са и слабите страни да речем токове, окачване и етц.
- Какво точно включва facelift-а и струва ли си да се хвърля човек на него. Ако има нещо като changelog ще е супер.
- Има ли проблеми с гниенето ? Колата раждясва ли си или не иска да чуе за корозия.
- Окачването ? Издръжливо е на нашите пътища или постоянно трябва да си в бокса. Следователно и примерно, какви са орентировачните цени.
- Боята ( т.е лака ) ? На някой от колите боята ( нанесен е само един слой лак ) им е много калпава и при малко по-сериозен допир и оставя следа.
- Реални километри ? Има ли начин , как да се провери дали са реални километрите ?
- Дойде зимата , а ми сега? Още един страшно важен въпрос, как се държи колата в зимни условия. Тъй , като без да се обиждате много имал съм злата учест за една вечер да видя, как две BMW-та отидоха в канафките. И още много такива случай. Това се дължи на големите "карачи" или просто колата трябва да стои на топло през зимата. От това , което аз съм карал и съм разбрал е , че гумите са 75 % фактор. Но кола със задно предаване през зимата не съм карал.
- Разход ? От това , което виждам тук изглеждат що годе добре нещата Link
Модел: BMW - 3er (E46) - 318 i (143 Hp)
Разход (в града) 12.2 (13.1) л./100 км.
Разход (извън града) 6.9 (7.3) л./100 км.
Разход (комбиниран) 8.9 (9.4) л./100 км.
- Цена? Каква е актуалната цена на 2002/2003 г. 318
Колата мисля да си я взема от Гемания от някой човек от ръка. Тия автокъщи са просто.. без коментар.
Ще помоля по темата да пишат само хора , които имат такива коли или майстори , които са запознати с тях. Ще помоля философите да си замълчат този път.
On a unix system everything is a file ; if something is not a file , it's a process.


Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Мнение за тая, за едно приятелче http://www.mobile.bg/11374676206372312 


- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Arkadietz написа:И да препрочетох литературата, която беше дадена...
Arkadietz написа:Ще помоля философите да си замълчат този път.[/b]
Ми...философите няма да си замълчат, защото не си прочел и 2 страници назад в същата тема, в която пишеш!!!
За двигателите писахме преди 2-3 страници, точно за 318 и 320, за окачване има из целия форум информация...

Фен си бил на ауди, чудиш се дали да е мерцедес или бмв...ти не знаеш какво искаш...,не четеш, а очакваш хората с такива коли да пишат специално за теб и за още няколко човека през седмица.
Прочети раздел е46, ако пак нещо не ти е ясно - питай!

viewtopic.php?f=34&t=330640&start=1200
Няколко страници назад, а и не само...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Arkadietz написа:Ще помоля философите да си замълчат този път.[/b]
ебаси играча

като не ти трЕбват философи що не ползваш търсачката?
всичко дет си питал го има писано мнооого пъти ...
пп.
сбърках - за БМВ или Мерцедес да си вземеш ако си фен на Ауди няма информация


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
На снимки излгежда добре, но в действителност не знам.
Гледах преди една точно такава, но като я запалихме беше ясно, че и 3000лв не струва.
Аз залагам на 350- 400 хиляди километра.
Гледах преди една точно такава, но като я запалихме беше ясно, че и 3000лв не струва.
Аз залагам на 350- 400 хиляди километра.
vinchenzo написа:Мнение за тая, за едно приятелче http://www.mobile.bg/11374676206372312
Бъди честен пък да става квото ще
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Arkadietz написа:Но кола със задно предаване през зимата не съм карал.[/b]
Лада, жигули или мускал не си ли карал зимата???
...и за да не съм OFF. Е46 си върви доволно зимата. Аз живея в Търново (тук баири има доволно и не се късат да чистят) и нямам оплаквания.
Не се сещам за лек автомобил, при който гумите не са от значение при сериозни зимни условия.
- andy_forresite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 5.10.2007
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Еее, още ли говорите за бмв-тата като за сезонни коли
Това са глупости, измислени от каращи друга марка автомобили. Не са го измислили нито без завист, нито без да има някаква истина. Завист, защото Марката има какво да предложи и да ги "засрами" (все едно коя друга марка), а истина, защото FWD предлага по-добра водимост на автомобила в зимни условия.
Който иска да няма проблем с любимото си беемве зимата - хубави (по възможност нови) зимни гуми 4 броя и да си представи, че между подметката на обувката и педала за газта има яйце - трябва да го натискат нито твърде леко за да върви все пак автомобила, нито твърде силно, за да не се счупи яйцето. С времето ще се научат да го управляват и да предизвикват това, което 90% от колите по пътя не могат - да дрифтират.
Много ми се
Е46 с ксенонови фарове (лупи), кожени седалки, навигация, 330-ка 204 или 231 к.с, мулти волан с три спици и да не е кабрио или комби. Това са ми задължителни изисквания. Проблемът е че остават малко коли на обяви и са по над 10 000 в повечето случаи. Коя опция мога да си добавя най-безболезнено, ако река да направя компромис?
Сега карам японски седан на предно с V6 двигател. Осезаемо повече върви от 320-ка, така че това е причината да се интересувам от горепосочените две по-мощни версии. The force под предния капак е ключов показател за кефа при шофирането. Някак действа успокояващо, вдъхва сигурност и си е кеф

Който иска да няма проблем с любимото си беемве зимата - хубави (по възможност нови) зимни гуми 4 броя и да си представи, че между подметката на обувката и педала за газта има яйце - трябва да го натискат нито твърде леко за да върви все пак автомобила, нито твърде силно, за да не се счупи яйцето. С времето ще се научат да го управляват и да предизвикват това, което 90% от колите по пътя не могат - да дрифтират.
Много ми се

Сега карам японски седан на предно с V6 двигател. Осезаемо повече върви от 320-ка, така че това е причината да се интересувам от горепосочените две по-мощни версии. The force под предния капак е ключов показател за кефа при шофирането. Някак действа успокояващо, вдъхва сигурност и си е кеф

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
bmw55 написа:JTD написа:bmw55 написа:sickfan_bmw написа:Колеги карам около 10000 - 12000 км на година.Голяма ли е разликата в поддръжката,а не горивото между 320д и 330д,защото разликата във вървежа ще е страшна. И другото което ми е интересно е кое е по-скъпото на X drive спрямо обикновените версии?
...
Маншоните на рейката са доста скъпи(1 маншон = 1 щанга за рейката за обикновенното d).
...
Горе долу са така нещата, както си ги написал, ама това, което съм оставил от къде го измисли, нямам идея.
Ако си го бях измислил добре, но не съм.
Ако искаш ще ти дам рама на моето и ще видиш какво излиза и за колко пари. За още някоко xd-съм проверявал и все такава е цената интересна 82лв за ОЕ
Може и да има такива с евтините маншони, но до сега на такова не съм попадал
Явно ти си ми сменял маншоните на рейката и ми казваш колко струват.
И за да не бъда в тотален офтопик:
Маншон за 330хд - 32136752478 - 112лв
Маншон за 330д - 32131096910 - 106лв
Като афтър маркет част, няма разлика в цената на маншона - между 5 и 10-20-40+лв.
За това ти казах, че това въобще не е вярно, което си написал.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
andy_forresite написа:Много ми сеЕ46 с ксенонови фарове (лупи), кожени седалки, навигация, 330-ка 204 или 231 к.с, мулти волан с три спици и да не е кабрио или комби. Това са ми задължителни изисквания. Проблемът е че остават малко коли на обяви и са по над 10 000 в повечето случаи. Коя опция мога да си добавя най-безболезнено, ако река да направя компромис?
Сега карам японски седан на предно с V6 двигател. Осезаемо повече върви от 320-ка, така че това е причината да се интересувам от горепосочените две по-мощни версии. The force под предния капак е ключов показател за кефа при шофирането. Някак действа успокояващо, вдъхва сигурност и си е кеф







т'ва е общо взето
Моето лично мнение за навигацията, че е ТЪПА екстра... никой не я ползва за нищо освен гъзария! Рекарото е задължително, ксенона и той... волана е препоръчителен



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- climbernoob1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 11.02.2011
- Пол: Мъж
- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Автомобила е на колега от форума, и според мен ДА !
Цвета е един път...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани