Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Колвги,чувам някакво тракане откъм мотора като е загрял,Чува се след 1700-1800об/м.Като на клапан ама съм чувал че имат проблем с веригата тези мотори,та ако някой е минал през това да сподели какви са симптомите на разбита верига,колко пари са частите евентуално ако е от това?
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
M3 E92 написа:Така, ето ви снимана проформата за гаранционния ремонт - цената важи при НЕскъсана верига, при скъсана щетите и съответно цената ще са по-големи![]()
Около 6000 лв е при дилърите с отстъпките за клуба
няма да е зле да разгледаш тази тема
viewtopic.php?f=125&t=334981
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Добре де,ако сменя само верига какво става?Сега е на 120000км,т. е. е изкарала тези км с ориг.верига и по пътя на логиката би трябвало след смяна на верига да кара известно време без "симфонии",тракания и прочие.Доколкото разбрах,вала износва веригата.
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Ако смениш само веригите и дребните неща е около 2000лв ,но няма гаранция ,че зъбното колело на валът няма да е износено и пак да се разтропа .
Предполагам ,че ще закърпиш положението с веригата само , но всеки сам си решава
Предполагам ,че ще закърпиш положението с веригата само , но всеки сам си решава

- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Сега гледаха по рама и ми излиза въпросното зъбно колело(някакво хидравлично) на коляновия вал,като резервна част,а не заедно с вала.Да не би да има два модела?
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Не мисля ,че има 2 модела 






- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Аз нещо не мога да разбера!?!?Защо да се сменя вала,при положение че се продава отделно въпросното колело???
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Кое зъбно се продава отделно според теб от схемата ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=20
за мен си е отливка
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=20
за мен си е отливка

- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Като гледам n3.Утре ще ходя до магазина да ми разяснят.Дефакто кое колело износва веригата?Според мен N3,незнам?!?
Оп,видях го,ама незнам вече,май ще се сменя марката.Ебати и премиума,никой неще да признае гениалната си инжинерна глупост
Оп,видях го,ама незнам вече,май ще се сменя марката.Ебати и премиума,никой неще да признае гениалната си инжинерна глупост
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
galant написа:Оп,видях го,ама незнам вече,май ще се сменя марката.Ебати и премиума,никой неще да признае гениалната си инжинерна глупост

Двете зъбни в края на коляновия са виновни не номер 3
За това коляновият вал е променен мисля март 2011
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Това е убийствена излагация,нямам думи!!!!!Да произвеждат години наред тази простотия!
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Смених маслто и сега е
,слава Богу.Сложих първо 5в40 ЛЛ04 Репсол.Карах 300км и днес сложих 5в30 Каморско.Още на Репсола утихна и се надявам че ще така и за напред.Голямо БЛАГОДАРСКО на Ванката Dimitroff.Консултацията с него ми беше мнооого полезна и успокоителна 




- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Малко развитие по темата.Понеже съм "тома неверник" и се наплаших яката,а и като загрееше пак го чувах "тракането" , реших да се изръся та следващия след мен да му е леко на душата .Купих от Дару ангренажен комплект,2 вериги,зъбни колела водачи,банани,гарнитури и т.н.Смяната отне 2 дена в сервиз.Сваляне на мотора,скоростна кутия.Смених и съединителя,понеже така и така съм в батака а и чувах леко лагерчето.По чуждите форуми пише че тези които са с проблем във вала,още на 20-40к започвали да им дрънкат веригите.Моята е на 120к и е карана основно градско.Имах по-точно чукане като от клапан,отколкото дрънчене и то като загрее.Като я отворихме нямаше някакво фрапантно разтягане на веригата,единствено ми направи впечатление че по зъбните колела на разпределителния и ГНП-то имаше през 1 зъб,белези на следващите 2.Явно водачите на тези кошници са проблемни както и бананите които са направени от пластмаса за химикалки.По вала нямаше белези.Сега колата е тиха и мърка като которче.Повечето лансират тезата за вала което явно си е факт,но ми се струва че е преекспонирано и че основния проблем са слабите ангренажни комплекти.Тези които сложих са с други партидни номера и доколкото разбрах са със структурни промени.Също и този пробег на маслото 30к ми се вижда че след 150к. е тоталка.Другото което мисля че съкращава живота на веригата е "start/stop" функцията.Това постоянно палене ми се струва че и идва ташкън,при положение че са решили от "пръдня боя да правят" с тези вериги които са като на детско велосипедче с помощни колела.Препоръчвам на тези които имат съмнения и чуват леки симфонии от мотора,да не чакат,ама всеки си знае де.Комплекта вериги и т.н. с гарнитурата на капака на клапаните и на картера ми излезе към 700лв.(без маслото)Труда-кой както се уреди,обаче е хубаво да не се учат на колата ви.Тази процедура се отнася и за шестаците 2.3,2.5, 3.0,3,5д.Там обаче е пробега е по-голям,около 200к +/-.На мой близък с автокъща, 5GT на 210к. 3.0д,си скъса синджира на място в автокъщата(това много ми въздейства да се изръся
).Той си знаеше а и се чуваше.Поражения нямаше никакви по мотора.Сега се надявам че следващите стотина хиляди да е ОК.
п.п.колата е 10.2008

п.п.колата е 10.2008
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Дизел, а? Мерси....
- angysports
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D
Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.
Еххх..това е късмета
И при мен става същото.От месец насам чувах лекото тракане и разбрах,че нещо лошо става.Колата я купих преди около година , иначе е произведена 2008г.Към днешна дата тракането се усили доста,но не чак толкова , колкото на клипчето.Изчетох внимателно всички мнения тук и стигнах до извода ,че ще трябва да се прави операция "изваждане".Даже попаднах на една международна петиция от цял свят към БМВ .Ако някой иска може да я подкрепи , ето линка:
https://secure.avaaz.org/en/petition/BM ... yyeb&pv=27
А точно такъв мотор исках защото ми казаха,че бил най-надежният двигател....хахахаха...Какъв е тоз късмет бе....Както и да е.Само се надявам да мина със смяна на ангренажният комплект , а зъбното колело на вала да не е износено-че тогава ...
Искам да попитам за съвет за някой сервиз,който да е в час с проблема,да работи грамотно и да не взима скъпо-трудно съчетание,но сигурно има такива сервизи.За това очаквам съвет скъпи колеги.И нещо,което ми направи впечатление от международни източници-там се твърди,че проблемът идва не от зъбното колело на вала(което не се сменява самостоятелно-след 2011 правят подобрение и може да се сменява), а от веригите,които са слаби.Те не издържат,разтеглят се бързо,от там като са хлабави пилят зъбното колело на коляновия вал.И ако не се усетиш на време-отиваш за смяна и на вала.Дано аз да съм се усетил на време.Чух,че са направили корекции в здравината на веригите и новите партиди след 2011 са добри.Очаквам някой от вас да ми даде съвет за сервиз и какво още може да очаквам,като изненада от "най-стабилния" N 47.


https://secure.avaaz.org/en/petition/BM ... yyeb&pv=27
А точно такъв мотор исках защото ми казаха,че бил най-надежният двигател....хахахаха...Какъв е тоз късмет бе....Както и да е.Само се надявам да мина със смяна на ангренажният комплект , а зъбното колело на вала да не е износено-че тогава ...

Искам да попитам за съвет за някой сервиз,който да е в час с проблема,да работи грамотно и да не взима скъпо-трудно съчетание,но сигурно има такива сервизи.За това очаквам съвет скъпи колеги.И нещо,което ми направи впечатление от международни източници-там се твърди,че проблемът идва не от зъбното колело на вала(което не се сменява самостоятелно-след 2011 правят подобрение и може да се сменява), а от веригите,които са слаби.Те не издържат,разтеглят се бързо,от там като са хлабави пилят зъбното колело на коляновия вал.И ако не се усетиш на време-отиваш за смяна и на вала.Дано аз да съм се усетил на време.Чух,че са направили корекции в здравината на веригите и новите партиди след 2011 са добри.Очаквам някой от вас да ми даде съвет за сервиз и какво още може да очаквам,като изненада от "най-стабилния" N 47.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани