Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 672
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от galant » 02 Авг 2013, 16:36

Колвги,чувам някакво тракане откъм мотора като е загрял,Чува се след 1700-1800об/м.Като на клапан ама съм чувал че имат проблем с веригата тези мотори,та ако някой е минал през това да сподели какви са симптомите на разбита верига,колко пари са частите евентуално ако е от това?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: SW
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от armagedon_762002 » 02 Авг 2013, 17:00

M3 E92 написа:Така, ето ви снимана проформата за гаранционния ремонт - цената важи при НЕскъсана верига, при скъсана щетите и съответно цената ще са по-големи :yes:

Изображение


Около 6000 лв е при дилърите с отстъпките за клуба

няма да е зле да разгледаш тази тема

viewtopic.php?f=125&t=334981

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 672
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от galant » 02 Авг 2013, 19:20

Добре де,ако сменя само верига какво става?Сега е на 120000км,т. е. е изкарала тези км с ориг.верига и по пътя на логиката би трябвало след смяна на верига да кара известно време без "симфонии",тракания и прочие.Доколкото разбрах,вала износва веригата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: SW
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от armagedon_762002 » 02 Авг 2013, 20:01

Ако смениш само веригите и дребните неща е около 2000лв ,но няма гаранция ,че зъбното колело на валът няма да е износено и пак да се разтропа .
Предполагам ,че ще закърпиш положението с веригата само , но всеки сам си решава :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 672
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от galant » 02 Авг 2013, 20:57

Сега гледаха по рама и ми излиза въпросното зъбно колело(някакво хидравлично) на коляновия вал,като резервна част,а не заедно с вала.Да не би да има два модела?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: SW
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от armagedon_762002 » 02 Авг 2013, 21:03

Не мисля ,че има 2 модела :dunno:
Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 672
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от galant » 02 Авг 2013, 21:23

Аз нещо не мога да разбера!?!?Защо да се сменя вала,при положение че се продава отделно въпросното колело???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: SW
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от armagedon_762002 » 02 Авг 2013, 21:28

Кое зъбно се продава отделно според теб от схемата ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=20

за мен си е отливка :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 672
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от galant » 02 Авг 2013, 21:38

Като гледам n3.Утре ще ходя до магазина да ми разяснят.Дефакто кое колело износва веригата?Според мен N3,незнам?!?

Оп,видях го,ама незнам вече,май ще се сменя марката.Ебати и премиума,никой неще да признае гениалната си инжинерна глупост
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: SW
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от armagedon_762002 » 02 Авг 2013, 21:44

galant написа:Оп,видях го,ама незнам вече,май ще се сменя марката.Ебати и премиума,никой неще да признае гениалната си инжинерна глупост

:yes:

Двете зъбни в края на коляновия са виновни не номер 3
За това коляновият вал е променен мисля март 2011

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 672
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от galant » 02 Авг 2013, 21:56

Това е убийствена излагация,нямам думи!!!!!Да произвеждат години наред тази простотия!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 672
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от galant » 06 Авг 2013, 17:35

Смених маслто и сега е :smoke: :smoke: :smoke: ,слава Богу.Сложих първо 5в40 ЛЛ04 Репсол.Карах 300км и днес сложих 5в30 Каморско.Още на Репсола утихна и се надявам че ще така и за напред.Голямо БЛАГОДАРСКО на Ванката Dimitroff.Консултацията с него ми беше мнооого полезна и успокоителна :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 672
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само Месершмити

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от galant » 27 Авг 2013, 9:12

Малко развитие по темата.Понеже съм "тома неверник" и се наплаших яката,а и като загрееше пак го чувах "тракането" , реших да се изръся та следващия след мен да му е леко на душата .Купих от Дару ангренажен комплект,2 вериги,зъбни колела водачи,банани,гарнитури и т.н.Смяната отне 2 дена в сервиз.Сваляне на мотора,скоростна кутия.Смених и съединителя,понеже така и така съм в батака а и чувах леко лагерчето.По чуждите форуми пише че тези които са с проблем във вала,още на 20-40к започвали да им дрънкат веригите.Моята е на 120к и е карана основно градско.Имах по-точно чукане като от клапан,отколкото дрънчене и то като загрее.Като я отворихме нямаше някакво фрапантно разтягане на веригата,единствено ми направи впечатление че по зъбните колела на разпределителния и ГНП-то имаше през 1 зъб,белези на следващите 2.Явно водачите на тези кошници са проблемни както и бананите които са направени от пластмаса за химикалки.По вала нямаше белези.Сега колата е тиха и мърка като которче.Повечето лансират тезата за вала което явно си е факт,но ми се струва че е преекспонирано и че основния проблем са слабите ангренажни комплекти.Тези които сложих са с други партидни номера и доколкото разбрах са със структурни промени.Също и този пробег на маслото 30к ми се вижда че след 150к. е тоталка.Другото което мисля че съкращава живота на веригата е "start/stop" функцията.Това постоянно палене ми се струва че и идва ташкън,при положение че са решили от "пръдня боя да правят" с тези вериги които са като на детско велосипедче с помощни колела.Препоръчвам на тези които имат съмнения и чуват леки симфонии от мотора,да не чакат,ама всеки си знае де.Комплекта вериги и т.н. с гарнитурата на капака на клапаните и на картера ми излезе към 700лв.(без маслото)Труда-кой както се уреди,обаче е хубаво да не се учат на колата ви.Тази процедура се отнася и за шестаците 2.3,2.5, 3.0,3,5д.Там обаче е пробега е по-голям,около 200к +/-.На мой близък с автокъща, 5GT на 210к. 3.0д,си скъса синджира на място в автокъщата(това много ми въздейства да се изръся :mhihi: ).Той си знаеше а и се чуваше.Поражения нямаше никакви по мотора.Сега се надявам че следващите стотина хиляди да е ОК.

п.п.колата е 10.2008
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от kronos » 13 Сеп 2013, 20:07

Дизел, а? Мерси....

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.06.2011
Пол: Мъж
Кара: 320 D

Re: Тракане откъм мотора на 320д N47 177к.с.

Мнение от angysports » 29 Сеп 2013, 18:48

Еххх..това е късмета :) :shock: И при мен става същото.От месец насам чувах лекото тракане и разбрах,че нещо лошо става.Колата я купих преди около година , иначе е произведена 2008г.Към днешна дата тракането се усили доста,но не чак толкова , колкото на клипчето.Изчетох внимателно всички мнения тук и стигнах до извода ,че ще трябва да се прави операция "изваждане".Даже попаднах на една международна петиция от цял свят към БМВ .Ако някой иска може да я подкрепи , ето линка:
https://secure.avaaz.org/en/petition/BM ... yyeb&pv=27

А точно такъв мотор исках защото ми казаха,че бил най-надежният двигател....хахахаха...Какъв е тоз късмет бе....Както и да е.Само се надявам да мина със смяна на ангренажният комплект , а зъбното колело на вала да не е износено-че тогава ... :banghead:
Искам да попитам за съвет за някой сервиз,който да е в час с проблема,да работи грамотно и да не взима скъпо-трудно съчетание,но сигурно има такива сервизи.За това очаквам съвет скъпи колеги.И нещо,което ми направи впечатление от международни източници-там се твърди,че проблемът идва не от зъбното колело на вала(което не се сменява самостоятелно-след 2011 правят подобрение и може да се сменява), а от веригите,които са слаби.Те не издържат,разтеглят се бързо,от там като са хлабави пилят зъбното колело на коляновия вал.И ако не се усетиш на време-отиваш за смяна и на вала.Дано аз да съм се усетил на време.Чух,че са направили корекции в здравината на веригите и новите партиди след 2011 са добри.Очаквам някой от вас да ми даде съвет за сервиз и какво още може да очаквам,като изненада от "най-стабилния" N 47. :help:

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook