Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
K_Ilkov написа:Сменял съм накладки, пипам където знам, че мога и сега
Ама защо трябва да си правя сам колата при положение, че има сервизи?
и е30 да имах пак щях да ходя да ми я правят тва лошо ли е?
Няма нищо лошо да ходиш по сервизи, точно там е разликата

Ако имаше е30 и беше усетил духа и(не се случва на всеки) щеше да искаш да правиш всичко сам по колата си, не защото ще ти излезе по-евтино и не можеш да отидеш на сервиз(не че не е от значение, просто е като допълнителен +), а защото искаш, доставя ти удоволствие да го правиш и не искаш някой друг да ти пипа по колата, а и никой няма да ти го направи толкова старателно, както теб. Може да не ти се отдаде от първият път, но четеш, интересуваш се, обсъждаш с приятели, викаш някой да ти покаже ако трябва, с часове и дни ровичкаш, докато не се справиш....и тогава чувството е...няма как да се обясни, т.е. има, но тези, които биха разбрали, вече го знаят много преди мен...а другите ще четат и ще разберат толкова, колкото глух на концерт...По същата причина от няколко години не ходя по автомивки(случва ми се да правя изключение, когато много бързам, но е мноого рядко) а си мия колата сам, на мивки с жетончета. Излиза пак колкото на автомивка

Колко от вас, дето нареждате трийските, правите тези неща

Тва са само част от разликите от това да си обичаш и уважаваш колата и от това просто да я имаш, ползваш и харесваш

При новите модели го няма този, как да го нарека...дух, за да те накара да се чувстваш така.
Аз не ги отричам и с удоволствие бих си карал една нова седмичка или петичка, за ежедневка, но в гаража винаги би ме чакало едно старо желязо, каращо те да мислиш за него, все едно е живо...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Явор написа:в момента имам 3 с оригинални клими,абс и т.н. + 2 клиентски
Твоите не се броят.
То там няма вариант нещо да го няма при толкова много донори, а за М си е бил фабричен, тоест не се е доплащал и всички го имат доколкото знам.

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Dpy написа:Колко от вас, дето нареждате трийските, правите тези неща![]()
А колко от нас имат времето за "тези неща"???
Аз не мога да намеря 2 часа свободни да изгледам едно състезание от F1, камо ли да лежа с дни под колата да я ремонтирам...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Dpy написа:[
Няма нищо лошо да ходиш по сервизи, точно там е разликата.
Ако имаше е30 и беше усетил духа и(не се случва на всеки) щеше да искаш да правиш всичко сам по колата си, не защото ще ти излезе по-евтино и не можеш да отидеш на сервиз(не че не е от значение, просто е като допълнителен +), а защото искаш, доставя ти удоволствие да го правиш и не искаш някой друг да ти пипа по колата, а и никой няма да ти го направи толкова старателно, както теб. Може да не ти се отдаде от първият път, но четеш, интересуваш се, обсъждаш с приятели, викаш някой да ти покаже ако трябва, с часове и дни ровичкаш, докато не се справиш....и тогава чувството е...няма как да се обясни, т.е. има, но тези, които биха разбрали, вече го знаят много преди мен...а другите ще четат и ще разберат толкова, колкото глух на концерт...По същата причина от няколко години не ходя по автомивки(случва ми се да правя изключение, когато много бързам, но е мноого рядко) а си мия колата сам, на мивки с жетончета. Излиза пак колкото на автомивка. Да не говорим за вътрешно, там пък е пълен абсурд да я оставя на няккъв гащтник(сори, ама повечето по автомивките са точно такива) да ми рови в колата и да я маже с долнопробен препарат с миризливия парцал, дето преди тва я е бърсал отвън, и още 20 коли същият ден...Случва се да излизаш късно вечерта, просто е така, да си покараш безцелно и това да ти носи неимоверно удоволствие и успокоение...
Колко от вас, дето нареждате трийските, правите тези неща![]()
Тва са само част от разликите от това да си обичаш и уважаваш колата и от това просто да я имаш, ползваш и харесваш.
При новите модели го няма този, как да го нарека...дух, за да те накара да се чувстваш така.
Аз не ги отричам и с удоволствие бих си карал една нова седмичка или петичка, за ежедневка, но в гаража винаги би ме чакало едно старо желязо, каращо те да мислиш за него, все едно е живо...
Да бе,разбирам те прекрасно,като все едно аз да се кача на некоя ладичка 2107 и да си припомня ореди 20 години как беше,живота,изцяло хардуерната кола,както и разбира се имах на времето Е30,беше ехеее...Но всичко това е само да си я държиш в гаража и да те удря на спомени,такива дето Явор пише че имат климатици са само нек'ви "емки" и нямат нищо общо с останалите автомобили дето се движат в момента,с някой изключения,та с такъв автомобил може да отидеш вечерно време на кино,като се захлади,но в никакъв случай да изпраскаш 400 километра в най-голямата жега и после да се впуснеш в нощният живот,с обикновена Е30 ,отивайки на морето,освен че седалките са малки,ще си стопил поне 2-3 кила вода и тн.
Според мен никой тук не отрича колко е добра Е30...тоест колко е била добра Е30 и колко е добра за тЮнинг и насаждане на мотор и други "проекти",за мен класика е модел 501 от около 60 те години ,ако не и по-рано,Е30 беше шир потреба като налагане на марка ,то по тая логика мерцедес 190 е такава класика ,щото е отговор на Е30 или там разните опели и фолксвагени ...все едно да кажеш че дънки Панака са класика...ми класика са,ма никой не ги носи официално

Иначе пък за тея майстори дето пред блока постоянно форсират ,блъскат и чукат-тея "фенове" и "маняци" най-много ги обичам,особено в събота и неделя...
Последна промяна Е.Димитров на 30 Юли 2013, 13:57, променена общо 2 пъти
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Dpy написа:...
Първо понеже мен си ме цитирал държа да подчертая, че никъде не съм нареждал 30-ките

Напротив винаги съм уважал и искал да имам е30, е21 и е24 като даже щях да купувам е21 или е30 за кеф да си джиткам
Ако е иначе ми покажи ...
Темата със сервизите е много разтеглива и за всеки е индивидуално.
При мен например начина ми на живот не предполага времето сам да си правя колата.
Понякога нямам време да я закарм в сервиз дори.

отделно предпочитам нещата да се правят качествено и за предпочитане веднъж, а не на системата опит грешка.
пак ти казвам, че си правя неща по колата и сега, които мога и знам, че ще ги направя
95% от случайте си мия сам колата, щото и аз мразя по мивките да ми ровят по колата
И кво сега мойта любов към колата по-пластмасова ли е от вашата?!?!?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
K_Ilkov написа:
И кво сега мойта любов към колата по-пластмасова ли е от вашата?!?!?
Отговорете на тоя въпрос и да се свърши спора


Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Е.Димитров написа: ..... то по тая логика мерцедес 190 е такава класика ......
За 190 не знам колко е класика, ама загледай се по улицата колко много екземпляри има от истинската класика 124 , която е на годините на Е30 и аналога му Е34. Това вече може да се каже, че е истинска класика.
А за Е30 - това си е една кола , която за времето си е била актуална и предпочитана, но вече времето и е отминало, единствено става за колекция и то ако екземпляра е толкова запазен, за друго не става.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Е30ките са слаба ракия,аз си купувам Е23 728!
Зелена е!

Зелена е!


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Колега да не излезне само, че аз дето некарам Е30 от доста време насам, съм го разглобявал и сглобявал сам доста по детайлно от теб дето си мега зарибен и си се научил да сменяваш накладки![]()
Аман от вечните проекти....
Точно па теб те помня, че караше ТД. Твърдиш ли, че е30 е варел?! Ако да - е*и се. Ако ли не - хич не ме цитирай.
Накладки е най-елементарното - 6 болта и крик... Начина по който не вникваш в текста те прави и теб елементарен, не детайлен...
Последна промяна KPETEH на 30 Юли 2013, 14:57, променена общо 1 път
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Ето сЯ ше ме извинява колегата ама просто попаднах в съседна тема ...
тва си е нормално сигурно и не е проблем за кола за всеки ден и пътуване
bigmurzi написа:пълен резервоар- НИКОГА повече .. протече
тва си е нормално сигурно и не е проблем за кола за всеки ден и пътуване

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Кво да те извинява - той е показал усмивка и смях а не глава удряща се в стена или човече с пистолети. Тфа е част от удоволствието - няма как да го разбереш... загубена кауза е казах ти!
Дали нема да ходи и да си купи и дали нема си го смени а?! Нема те питам ти кво ще направиш ако подобно нещо ти се случи...
Дали нема да ходи и да си купи и дали нема си го смени а?! Нема те питам ти кво ще направиш ако подобно нещо ти се случи...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
да ме извинява, че го намесвам в темата ...
и аз не смятам, че това е проблем ако колата не ти е ежедневка
иначе почнеш ли да сменяш такива неща колата явно не е много за ежедневно ползване и дълъг път
а дали е удоволствие не знам
то удоволствието е различно за всеки ...
Нема те питам ти кво ще направиш ако подобно нещо ти се случи...
питай ме де кво мислиш, че ще направя?
и аз не смятам, че това е проблем ако колата не ти е ежедневка
иначе почнеш ли да сменяш такива неща колата явно не е много за ежедневно ползване и дълъг път
а дали е удоволствие не знам
то удоволствието е различно за всеки ...
Нема те питам ти кво ще направиш ако подобно нещо ти се случи...
питай ме де кво мислиш, че ще направя?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
ладите само да кажа че е по-удачно да се сравняват с модели от 60-те като bmw 1500, 1800 и 2000. Все пак fiat 124 е кола на годината 1966.
Само дето всички тия коли вече отдавна са в раздела с антикварна стока и въобще не мисля, че са рентабилни за ежедневна употреба. И цените им съответно не се определят от качествата им на елемент от бита - че ти друсало, че се потиш и т.н. докато ходиш на море. Както и почти всички над 10-12 годиниши коли в тая връзка.

Само дето всички тия коли вече отдавна са в раздела с антикварна стока и въобще не мисля, че са рентабилни за ежедневна употреба. И цените им съответно не се определят от качествата им на елемент от бита - че ти друсало, че се потиш и т.н. докато ходиш на море. Както и почти всички над 10-12 годиниши коли в тая връзка.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
В последните 1-2 страници виждам, че е ебахти кефа да ти се разваля колата
Ако пък ти се развали Е30 - душевен оргазъм! 



- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
А ако ти се развали 46-цата си балък щото си си купил пластмаса 


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани