Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Не се излагай, осрал е колата и то яката.
И такива осрани е30ки да виждах по улиците, пак щях да съм доволен


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Аз пък - не!
Но това едва ли има някакво значение за пластмасовите ентусиасти.
Но това едва ли има някакво значение за пластмасовите ентусиасти.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Е.Димитров написа:vld написа:
Тия с алфите няма какво да ги коментираме, там веднъж се пребваш да купиш такъв барутарник и ти е за последно, ако имаш малко ъкъл в главата![]()
Виж голфаджиите са необорими, там вече съм се примирил, казавам им добре карайте си глфове, аз като по балък не ги харесвам
:
Аз познавам такъв човек с такъв ситроен и много си го харесва,това че не бяга толкова колкото некаква трийска не го прави по-малко автомобил,освен това може в секи един момент да се направи на висока кола и да мине от където си иска,а качеството му да се снижи толкова ниско че да опре в земята ,най-много го мразят тези дето дигат неправилно паркиралите автомобили.
За алфите...Тука малко се пообърка ,алфите са харесван автомобил заради дизайн ,
alfa romeo spider,
alfa 159![]()
за Алфа GT ,уникален автомобил,карал съм такъв,просто е уникален и като дизайн...
Не съм "Алфаджия",но пък не съм и предубеден и заслепен
Въобще не съм се объркал, ти ако не си имал алфа няма как да го разбереш( или друг италянски кенеф), ма да е твой не служебен, щото знам че бая служебни разтриваш.
Няма по бързо обезценяваща се кола от италянската, както и по кекава сглобка замисъл на изработка и тн.
Да дизайна им е красив, но мен това не ме грее.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
b00st написа:Тия са по-скоро ценители. Принципно не съм голям фен на е30 ама ако ми я дадат тая няма да я върна![]()
В България има само един който го признавам за фен на модела, даже фен е слабо казано, за Явор става въпрос ако не сте се сетили, това е единствения човек дето има такива коли и го виждам да ги кара по улиците, ей така да си се развозва с тях.
Не като другите имат ги, ама несмеят да ги изкарат от гаражите съкън да се повреди нещо


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Влади, всеки с възможностите си...
Апропо, ти що си продаде Е30-ката навремето, та сега ти е лесно да пишеш?
Не е редно да измерваш фенщината с наличности на ламарини и други части. Ето защо Е30-ките не са ежедневки вече и няма как да обвиниш някой, че не е ентусиаст, щото си държи Е30-ката в гаража и я изкарва само в хубаво време, събота и нделя... по-скоро такъв човек си дава ясна сметка какво притежава и как трябва да го пази. Тва да не ти е Е36-чка?
Апропо, ти що си продаде Е30-ката навремето, та сега ти е лесно да пишеш?

Не е редно да измерваш фенщината с наличности на ламарини и други части. Ето защо Е30-ките не са ежедневки вече и няма как да обвиниш някой, че не е ентусиаст, щото си държи Е30-ката в гаража и я изкарва само в хубаво време, събота и нделя... по-скоро такъв човек си дава ясна сметка какво притежава и как трябва да го пази. Тва да не ти е Е36-чка?

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Мда Е30 може да се изкарва само за миене или като си кьоркютук пиян 

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
b00st написа:Мда Е30 може да се изкарва само за миене или като си кьоркютук пиян
Но можеш да изкараш Е30... иначе можеш да изкараш само няква банална невървяща пластмаса .


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.

П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Дали? Искаш ли да си избереш със затворени очи една е30ка от улицата (да не е твоята) и да видим колко ще се усмихваш аджеба

Точно толкова колкото и аз ако не е моето купе.
Говориш за общото като визираш твоето и там е цялата работа.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
b00st написа:zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Дали? Искаш ли да си избереш със затворени очи една е30ка от улицата (да не е твоята) и да видим колко ще се усмихваш аджеба![]()
Точно толкова колкото и аз ако не е моето купе.
Говориш за общото като визираш твоето и там е цялата работа.
И в най-изгнилата Е30-ка ще се усмихвам повече отколкото в някоя пластмаса, дето все едно съм на въздушна възглавница и волана се върти както във виртуална игра, а окачването има за най-важна задача да не ми трепнат дори бузите на гъза.
"Чувството" не се определя от степента на изгнилост, а от контактът с колата. Ламарина се поправя, колкото и да е изгнила, концепция -не.


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Предпочитам да рева в Е38-цата пред това да се усмихвам в Е30-ка


ATR-42/72
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Предпочитам да рева в Е38-цата пред това да се усмихвам в Е30-ка
Може да се уреди, колега, да ги срещнем, ще ти дам сериозен обектив да снимаш задния номер.

И салфетки, да не мокриш салона на Е38-чката.


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Предпочитам да рева в Е38-цата пред това да се усмихвам в Е30-ка
Може да се уреди, колега, да ги срещнем, ще ти дам сериозен обектив да снимаш задния номер.![]()
И салфетки, да не мокриш салона на Е38-чката.
изобщо не ме вълнуваш и като цяло не се връзвам на такива

Иначе сериозния обектив няма да ти откажа па какво ще снимам аз си знам


ATR-42/72
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Предпочитам да рева в Е38-цата пред това да се усмихвам в Е30-ка
Може да се уреди, колега, да ги срещнем, ще ти дам сериозен обектив да снимаш задния номер.![]()
И салфетки, да не мокриш салона на Е38-чката.
изобщо не ме вълнуваш и като цяло не се връзвам на такива![]()
Иначе сериозния обектив няма да ти откажа па какво ще снимам аз си знам
Разбирам те, в огледало не се снима лесно...


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани