Температура на двигателя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Температура на двигателя
Колеги моято температура стига 110-112 градуса после пак става 101-102 и така си се върти.От разшерителния съд ми изпускаше антивриз горе от малкия маркуч,смених казанчето после ми се отчупи човката горе на радиатора и от там взе да салзи и пак така температурата.Сега смених радиатора и познайте какво пак казанчето на същото място протече  какво може да е дали  надува  незнам
  какво може да е дали  надува  незнам  мисля да сменя гарнитурата на главата. Не съм смянал нито водна помпа нито термостат
  мисля да сменя гарнитурата на главата. Не съм смянал нито водна помпа нито термостат
			
		 какво може да е дали  надува  незнам
  какво може да е дали  надува  незнам  мисля да сменя гарнитурата на главата. Не съм смянал нито водна помпа нито термостат
  мисля да сменя гарнитурата на главата. Не съм смянал нито водна помпа нито термостатRe: Температура на двигателя
Смених го с втора ръка и аз незнам защо мислех да си взема нов но не беше оригинален и накрая взех.... май не каквото трябва 
			
		
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Температура на двигателя
Важно е мотора да не прегрява,другото е разтягане на локуми!
Оригинален или не,не прегрява ли значи е 6.
			
		Оригинален или не,не прегрява ли значи е 6.
Re: Температура на двигателя
Ясно е че ще се купува нов но... въпроса е друг с този с  който съм в момента първите 2-3 седмици си беше ОК а температурата пак си стигаше 110 градуса 
			
		
- dbanchev
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Температура на двигателя
niki81vd написа:този дето го взех е "Интернешънъл" от Косер, за 125 лв. има леки разлики (крачетата за тампоните на които ляга са с 4 а не както са оригиналния с три лъча), но не е фатално. 2-3 години да изкара, берекет версин. Караме няколко служебни с такива и бензинови и дизелови, до сега не сме имали протекли или други проблеми
И аз скоро сложих international, промих яко цялата система и над 105 градуса не е качвала гадината. international-a са яки радиатори- като сравнявах сглобката с нисенса или бер даже е направен по-яко- питата е по- широка, което е добре за топлообмена и алуминиевите крачета са дебели и държат здраво пласмасовите части отстрани.
- Владо
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
 01" 525d m57
 04" X5 m57
 06" Liberty 2,8 CRD
Re: Температура на двигателя
Уловката е, че там могат си спестят антифриза, с което стават някои разлики от нашия случай... Но по-добре да не объркваме публиката с работи, дето нито са характерни, нито правилни за прилагане тук  
			
		
- LUBO 555
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Температура на двигателя
Що не си смените термостата на 88ºC (оригинала е на 92) и така да си свалите максималната температура на режим на работа на мотора с 4ºC и да си свиркате.Никога няма да видите скритото меню 7 да маркира над 102 
			
		
- LUBO 555
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Температура на двигателя
niki81vd написа:Ако всичко по системата е наред, не е необходимо, да се сменя термостста. Това си е оптимална темперетура на мотора. По тая логика да махнем термостата и никога няма да прегре, доказано
Едно е да махнеш термостата и мотора да не достигне оптимална температура.Друго е да намалиш максимума на тази температура с 4 градуса и да си спокоен.Според мен бъркаш оптимална температура с максимално допустима.
 Лично мнение
 Лично мнение 
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Температура на двигателя
Бе казах ви аз за баба ви германка и менютата,ама не ме слушате!  
			
		
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Температура на двигателя
Ако трябва да чакате да мръдне стрелката, вече ще е късно. Тя мърда след 116 градуса и за секунди отива в червеното. Бабата германка не гледа нищо, ама влиза в сервиза за смяна на консумативи на определени км и не и пука въобще. Ама тука едва ли всички сменят водна помпа на две смени на маслото, термостат и виско също. Та така 
			

- Владо
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
 01" 525d m57
 04" X5 m57
 06" Liberty 2,8 CRD
Re: Температура на двигателя
много нагъсто е това предписание, а и зависи кой на колко сменя масло...
дискусионен е въпроса за смяната на водната помпа и термостата, за виското е ясно, когато спре да работи, но аз карах 50к км почти без виско, накрая имаше повече от сантиметър луфт, опираше радиатора, и трябваше да се смени 
 
за смяната на водна помпа и термостат ми се струва най-удачен съвета, ако едно от двете даде фира, сменяй и двете... колко ще изкарат е божа работа, но с нивото на резервните части у нас е добре от време на време да поглеждате скритите менюта, за справка
			
		дискусионен е въпроса за смяната на водната помпа и термостата, за виското е ясно, когато спре да работи, но аз карах 50к км почти без виско, накрая имаше повече от сантиметър луфт, опираше радиатора, и трябваше да се смени
 
 за смяната на водна помпа и термостат ми се струва най-удачен съвета, ако едно от двете даде фира, сменяй и двете... колко ще изкарат е божа работа, но с нивото на резервните части у нас е добре от време на време да поглеждате скритите менюта, за справка

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Температура на двигателя
Владо написа:... добре от време на време да поглеждате скритите менюта, за справка
Аз така си открих проблем с неотварящ или слабо отварящ термостат и държеше към 100 градуса което за дизел е доста.

- dankata
- младши ентусиаст
 
- 
				  
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Температура на двигателя
Днес докато се прибирах, си пуснах да гледам температурата на водата. По магистралата при скорост м/у 140-160км/ч бе 86гр., като на прави и равни отсечки падаше и до 80гр. В града стигна до 94гр. Навън темепературата беше ~5гр. Това нормални стойности ли са?
Става дума за м54б30.
			
		Става дума за м54б30.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Температура на двигателя
Не прегрява!
			
		Re: Температура на двигателя
Здравейте колеги. Дано не е проблем ,че пиша в чужда тема та проблема е следния. Взех колата преди 3 месеца 520i 97г. автомат. Скоро след това забелязах ,че липсва перката на климатика и има няква букса овита с тиксо. Буксата е с 4 пина явно ще ми трябва за лятото ,а виското се върти еднакво на студена и топла кола (още не съм пробвал да го спра с вестник) но не е много силно. Отделно след 100 километров пробег по магистрала с около 140-150км в час радиатора е студен горния дебел маркуч си пари ,а долния дебел е студен парно има та въпроса ми е трябва ли да се притеснявам и кое точно е за смяна.
			по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 
