Температура на двигателя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Температура на двигателя
Колеги моято температура стига 110-112 градуса после пак става 101-102 и така си се върти.От разшерителния съд ми изпускаше антивриз горе от малкия маркуч,смених казанчето после ми се отчупи човката горе на радиатора и от там взе да салзи и пак така температурата.Сега смених радиатора и познайте какво пак казанчето на същото място протече 
  какво може да е дали  надува  незнам 
  мисля да сменя гарнитурата на главата. Не съм смянал нито водна помпа нито термостат
			
		
  какво може да е дали  надува  незнам 
  мисля да сменя гарнитурата на главата. Не съм смянал нито водна помпа нито термостатRe: Температура на двигателя
Смених го с втора ръка и аз незнам защо мислех да си взема нов но не беше оригинален и накрая взех.... май не каквото трябва 
			
		- Nasko_325TD
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2582
 - Регистриран на: 11.12.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E38 740i idividual
 - Мечтае да кара: безаварийно
 - Детайли за колата: Нормнална!
 
Re: Температура на двигателя
Важно е мотора да не прегрява,другото е разтягане на локуми!
Оригинален или не,не прегрява ли значи е 6.
			
		Оригинален или не,не прегрява ли значи е 6.
Re: Температура на двигателя
Ясно е че ще се купува нов но... въпроса е друг с този с  който съм в момента първите 2-3 седмици си беше ОК а температурата пак си стигаше 110 градуса 
			
		
- dbanchev
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 761
 - Регистриран на: 29.08.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 M52 газов котлон
 - Мечтае да кара: колело на кило ракия
 
Re: Температура на двигателя
niki81vd написа:този дето го взех е "Интернешънъл" от Косер, за 125 лв. има леки разлики (крачетата за тампоните на които ляга са с 4 а не както са оригиналния с три лъча), но не е фатално. 2-3 години да изкара, берекет версин. Караме няколко служебни с такива и бензинови и дизелови, до сега не сме имали протекли или други проблеми
И аз скоро сложих international, промих яко цялата система и над 105 градуса не е качвала гадината. international-a са яки радиатори- като сравнявах сглобката с нисенса или бер даже е направен по-яко- питата е по- широка, което е добре за топлообмена и алуминиевите крачета са дебели и държат здраво пласмасовите части отстрани.
- Владо
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2381
 - Регистриран на: 24.07.2006
 - Местоположение: 02..., +3592...
 - Пол: Мъж
 - Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
 - Мечтае да кара: още по-бавно
 - Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD 
Re: Температура на двигателя
Уловката е, че там могат си спестят антифриза, с което стават някои разлики от нашия случай... Но по-добре да не объркваме публиката с работи, дето нито са характерни, нито правилни за прилагане тук  
			
		
- LUBO 555
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 641
 - Регистриран на: 19.09.2010
 - Местоположение: Madrid-Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 528i
 - Мечтае да кара: комбайн в парламента
 
Re: Температура на двигателя
Що не си смените термостата на 88ºC (оригинала е на 92) и така да си свалите максималната температура на режим на работа на мотора с 4ºC и да си свиркате.Никога няма да видите скритото меню 7 да маркира над 102 
			
		- LUBO 555
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 641
 - Регистриран на: 19.09.2010
 - Местоположение: Madrid-Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 528i
 - Мечтае да кара: комбайн в парламента
 
Re: Температура на двигателя
niki81vd написа:Ако всичко по системата е наред, не е необходимо, да се сменя термостста. Това си е оптимална темперетура на мотора. По тая логика да махнем термостата и никога няма да прегре, доказано
Едно е да махнеш термостата и мотора да не достигне оптимална температура.Друго е да намалиш максимума на тази температура с 4 градуса и да си спокоен.Според мен бъркаш оптимална температура с максимално допустима.
- Nasko_325TD
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2582
 - Регистриран на: 11.12.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E38 740i idividual
 - Мечтае да кара: безаварийно
 - Детайли за колата: Нормнална!
 
Re: Температура на двигателя
Бе казах ви аз за баба ви германка и менютата,ама не ме слушате!  
			
		- Ivo_Borisov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3602
 - Регистриран на: 10.09.2008
 - Местоположение: Смолян
 - Кара: E39 530D
 
Re: Температура на двигателя
Ако трябва да чакате да мръдне стрелката, вече ще е късно. Тя мърда след 116 градуса и за секунди отива в червеното. Бабата германка не гледа нищо, ама влиза в сервиза за смяна на консумативи на определени км и не и пука въобще. Ама тука едва ли всички сменят водна помпа на две смени на маслото, термостат и виско също. Та така 
			

- Владо
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2381
 - Регистриран на: 24.07.2006
 - Местоположение: 02..., +3592...
 - Пол: Мъж
 - Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
 - Мечтае да кара: още по-бавно
 - Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD 
Re: Температура на двигателя
много нагъсто е това предписание, а и зависи кой на колко сменя масло...
дискусионен е въпроса за смяната на водната помпа и термостата, за виското е ясно, когато спре да работи, но аз карах 50к км почти без виско, накрая имаше повече от сантиметър луфт, опираше радиатора, и трябваше да се смени
 
за смяната на водна помпа и термостат ми се струва най-удачен съвета, ако едно от двете даде фира, сменяй и двете... колко ще изкарат е божа работа, но с нивото на резервните части у нас е добре от време на време да поглеждате скритите менюта, за справка
			
		дискусионен е въпроса за смяната на водната помпа и термостата, за виското е ясно, когато спре да работи, но аз карах 50к км почти без виско, накрая имаше повече от сантиметър луфт, опираше радиатора, и трябваше да се смени
за смяната на водна помпа и термостат ми се струва най-удачен съвета, ако едно от двете даде фира, сменяй и двете... колко ще изкарат е божа работа, но с нивото на резервните части у нас е добре от време на време да поглеждате скритите менюта, за справка

- Ivo_Borisov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3602
 - Регистриран на: 10.09.2008
 - Местоположение: Смолян
 - Кара: E39 530D
 
Re: Температура на двигателя
Владо написа:... добре от време на време да поглеждате скритите менюта, за справка
Аз така си открих проблем с неотварящ или слабо отварящ термостат и държеше към 100 градуса което за дизел е доста.

- dankata
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 683
 - Регистриран на: 28.01.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 530iA Touring
 - Мечтае да кара: e3-е39
 - Детайли за колата: 2001
 
Re: Температура на двигателя
Днес докато се прибирах, си пуснах да гледам температурата на водата. По магистралата при скорост м/у 140-160км/ч бе 86гр., като на прави и равни отсечки падаше и до 80гр. В града стигна до 94гр. Навън темепературата беше ~5гр. Това нормални стойности ли са?
Става дума за м54б30.
			
		Става дума за м54б30.
- Nasko_325TD
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2582
 - Регистриран на: 11.12.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E38 740i idividual
 - Мечтае да кара: безаварийно
 - Детайли за колата: Нормнална!
 
Re: Температура на двигателя
Не прегрява!
			
		Re: Температура на двигателя
Здравейте колеги. Дано не е проблем ,че пиша в чужда тема та проблема е следния. Взех колата преди 3 месеца 520i 97г. автомат. Скоро след това забелязах ,че липсва перката на климатика и има няква букса овита с тиксо. Буксата е с 4 пина явно ще ми трябва за лятото ,а виското се върти еднакво на студена и топла кола (още не съм пробвал да го спра с вестник) но не е много силно. Отделно след 100 километров пробег по магистрала с около 140-150км в час радиатора е студен горния дебел маркуч си пари ,а долния дебел е студен парно има та въпроса ми е трябва ли да се притеснявам и кое точно е за смяна.
			по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
 . Караме няколко служебни с такива и бензинови и дизелови, до сега не сме имали протекли или други проблеми  

