Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- blabla
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: София/Нови Искър
- Пол: Мъж
- Кара: за Е36 тийм София
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Може би да е за отделянето нещо ... ама па по тази логика ще отделя по високо с наварявана вилка ... А с какъв лагер си ? Аз взех нов обаче за М42 .
- Tomekk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 22.05.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: М44
- Мечтае да кара: ///М
- Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Лагер се зима за М20.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Вече втори маховик съм с лагер от м42 (всъщност тоя май е от м10) и все тая.
- blabla
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: София/Нови Искър
- Пол: Мъж
- Кара: за Е36 тийм София
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Значи работата с саединителя вилките и другото заспа , съединителя отделя в средата всичко точно хода на педала си е същия . Направихме от стартер от М52 с бендикс от М20 и двата са бош и го сложихме на М42то обаче явно има някво разминаване щото бендикса се върти като ,че ли постоянно и има някакъв гаден шум , в краина сметка одеве взех един стартер от М20 е34 ужким със сигурност да стане работата вече пък ще видиме .
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
на предната страниица съм ти написал, че бендикса е по-дълъг, ама няма кой да чете...
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
За тези който се колебаят още за маховика да им дам нагледен пример да си преценят
http://vbox7.com/play:ee60256214 гонка с маховика от ония ден http://vbox7.com/play:5573ab4163 гонка без от миналата година. Имам и други подобрения както и опела за тази една година между стартовете ,но нищо сериозно като главното е маховика при мен
п.с. Миналата година бях със 100 октана сликове и бардал ония ден бях с 95 и гуми от камарата отзад


п.с. Миналата година бях със 100 октана сликове и бардал ония ден бях с 95 и гуми от камарата отзад

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М


А от кой си сложил 6 или 8 кг ???
Иначе е доста показателен клипа


По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Стартираме на 2ра от 40 50 и като и дам газ до 80 боксувам като сложа 3та в първия момент пак и чак тогава колата тръгва без боксуване,а и той е с нови паради отпред . 6.3 килограмовия сложих . За дрифт също нещата станаха с една идея по-добри за в моя случай в е30 купе http://vbox7.com/play:78d64dd0a2
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
То това е от късия диф и малките джанти
инае много добре се е получило 


По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
MICH__ написа:Стартираме на 2ра от 40 50 и като и дам газ до 80 боксувам като сложа 3та в първия момент пак и чак тогава колата тръгва без боксуване,а и той е с нови паради отпред . 6.3 килограмовия сложих . За дрифт също нещата станаха с една идея по-добри за в моя случай в е30 купе http://vbox7.com/play:78d64dd0a2
на прахоляка с изтърканите гуми може и да е добре,пробвай на асфалт някой път с хубави гуми,ще останеш леко учуден колко е добре с лекия маховик

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Ако разчиташ на инерцията на маховика да изпързаляш завоя....
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
M10 написа:Ако разчиташ на инерцията на маховика да изпързаляш завоя....
ами с м50б25 сигурно няма да разчиташ на ужасяващата сила,трябва си техника да държиш тая кола да не тръгне на грип,освен ако не караш с 195/15 гуми от боклуа.и освен че се цепи повече на място и на първа,няма особенно голям ефект от маховика,щото и целия да го махнеш конете са си все същите.особенно ако пък колата е тежка и натоварена с екстри,тогава пък направо си пречи.виж като сложих турбо малко нещата се пооправиха,поне за време като караш си е добре,ама за дрифт пак тежкия си е по на оферта

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
kirililiev написа:аи освен че се цепи повече на място и на първа,няма особенно голям ефект от маховика
моля моля, моята се "цепи" и на 2ра с лекия

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
,,
Последна промяна M10 на 31 Юли 2013, 17:24, променена общо 1 път
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
http://www.youtube.com/watch?v=ropKAFjyjyU
лек маховик и мотор с леки частине че нестава,но трябва да си гений да караш такава кола
като сметнем че тая кола е най вероятно под 1000 кг,и мотора е 200 коня долу горе с техника нещата се получават.при шестаците е малко по различно,те практически не се нуждаят от маховик дори,но той е най малкия проблем като сметнем че върте има достатъчно тежки част като обща маса,и да свалиш 5 кила от цялата сергия която е с обща маса сигурно към 40 50 кила няма голямо значение.относно окачването,изправи си колелата отзад и си сложи дебела щанга,аз карам с оригиналната отпред и 24мм задна,предницата после я мисли,карал съм и със стокови наклони,не е проблем чак такъв.
лек маховик и мотор с леки частине че нестава,но трябва да си гений да караш такава кола

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани