Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: София/Нови Искър
Пол: Мъж
Кара: за Е36 тийм София

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от blabla » 21 Юли 2013, 20:35

Може би да е за отделянето нещо ... ама па по тази логика ще отделя по високо с наварявана вилка ... А с какъв лагер си ? Аз взех нов обаче за М42 .
Изображение
IS power !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 22.05.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: М44
Мечтае да кара: ///М
Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от Tomekk » 21 Юли 2013, 21:59

Лагер се зима за М20.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от M10 » 22 Юли 2013, 17:05

Вече втори маховик съм с лагер от м42 (всъщност тоя май е от м10) и все тая.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: София/Нови Искър
Пол: Мъж
Кара: за Е36 тийм София

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от blabla » 22 Юли 2013, 19:02

Значи работата с саединителя вилките и другото заспа , съединителя отделя в средата всичко точно хода на педала си е същия . Направихме от стартер от М52 с бендикс от М20 и двата са бош и го сложихме на М42то обаче явно има някво разминаване щото бендикса се върти като ,че ли постоянно и има някакъв гаден шум , в краина сметка одеве взех един стартер от М20 е34 ужким със сигурност да стане работата вече пък ще видиме .
Изображение
IS power !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от EnimEn » 23 Юли 2013, 14:08

на предната страниица съм ти написал, че бендикса е по-дълъг, ама няма кой да чете...
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от MICH__ » 28 Юли 2013, 9:30

За тези който се колебаят още за маховика да им дам нагледен пример да си преценят :mhihi: http://vbox7.com/play:ee60256214 гонка с маховика от ония ден http://vbox7.com/play:5573ab4163 гонка без от миналата година. Имам и други подобрения както и опела за тази една година между стартовете ,но нищо сериозно като главното е маховика при мен :D

п.с. Миналата година бях със 100 октана сликове и бардал ония ден бях с 95 и гуми от камарата отзад :mhihi:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от delas_328 » 28 Юли 2013, 10:45

:mhihi: Защо така от началото беше пред теб :paranoid:

А от кой си сложил 6 или 8 кг ???
Иначе е доста показателен клипа :clap: , този кадет е доста знакова кола в Русенския рейсинг тийм :mhihi:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от MICH__ » 28 Юли 2013, 16:58

Стартираме на 2ра от 40 50 и като и дам газ до 80 боксувам като сложа 3та в първия момент пак и чак тогава колата тръгва без боксуване,а и той е с нови паради отпред . 6.3 килограмовия сложих . За дрифт също нещата станаха с една идея по-добри за в моя случай в е30 купе http://vbox7.com/play:78d64dd0a2
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от delas_328 » 28 Юли 2013, 17:48

То това е от късия диф и малките джанти :mhihi: инае много добре се е получило :clap:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от kirililiev » 30 Юли 2013, 0:35

MICH__ написа:Стартираме на 2ра от 40 50 и като и дам газ до 80 боксувам като сложа 3та в първия момент пак и чак тогава колата тръгва без боксуване,а и той е с нови паради отпред . 6.3 килограмовия сложих . За дрифт също нещата станаха с една идея по-добри за в моя случай в е30 купе http://vbox7.com/play:78d64dd0a2

на прахоляка с изтърканите гуми може и да е добре,пробвай на асфалт някой път с хубави гуми,ще останеш леко учуден колко е добре с лекия маховик :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от M10 » 30 Юли 2013, 18:47

Ако разчиташ на инерцията на маховика да изпързаляш завоя....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от kirililiev » 30 Юли 2013, 19:15

M10 написа:Ако разчиташ на инерцията на маховика да изпързаляш завоя....

ами с м50б25 сигурно няма да разчиташ на ужасяващата сила,трябва си техника да държиш тая кола да не тръгне на грип,освен ако не караш с 195/15 гуми от боклуа.и освен че се цепи повече на място и на първа,няма особенно голям ефект от маховика,щото и целия да го махнеш конете са си все същите.особенно ако пък колата е тежка и натоварена с екстри,тогава пък направо си пречи.виж като сложих турбо малко нещата се пооправиха,поне за време като караш си е добре,ама за дрифт пак тежкия си е по на оферта :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от maxpower » 30 Юли 2013, 19:48

kirililiev написа:аи освен че се цепи повече на място и на първа,няма особенно голям ефект от маховика

моля моля, моята се "цепи" и на 2ра с лекия :mrgreen:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от M10 » 30 Юли 2013, 21:07

,,
Последна промяна M10 на 31 Юли 2013, 17:24, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М

Мнение от kirililiev » 30 Юли 2013, 21:24

http://www.youtube.com/watch?v=ropKAFjyjyU
лек маховик и мотор с леки частине че нестава,но трябва да си гений да караш такава кола :D като сметнем че тая кола е най вероятно под 1000 кг,и мотора е 200 коня долу горе с техника нещата се получават.при шестаците е малко по различно,те практически не се нуждаят от маховик дори,но той е най малкия проблем като сметнем че върте има достатъчно тежки част като обща маса,и да свалиш 5 кила от цялата сергия която е с обща маса сигурно към 40 50 кила няма голямо значение.относно окачването,изправи си колелата отзад и си сложи дебела щанга,аз карам с оригиналната отпред и 24мм задна,предницата после я мисли,карал съм и със стокови наклони,не е проблем чак такъв.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook